Forum turystyczneTurystyka forum
Inne związane z branżą
Temat dowolny

Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie wyjechać na wakację, proszę o opinie
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2006-03-01 11:03
Temat: Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie wyjechać na wakację, proszę o opinie
Treść: Wybieramy sie na wakacje całą rodziną, zależy nam na cenie, nie na wielkich luksusach, ale na przyzwoitych warunkach.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2015-11-03 08:47 89.74.120.*]
Każde biuro tylko nie Best Reisen!!!!! Ja niestety nie przeczytałam opinii przed podpisaniem umowy z tym biurem i bardzo źle zrobiłam.....mądry Polak po szkodzie:( Teraz wiem i będę KAŻDEMU powtarzać "jak najdalej od best reisen" odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2015-06-29 14:43 79.130.52.*]
Stanowczo nie polecam tego biura podróży a już wyjazdy z nim do Grecji to już jakaś kpina. Proszę nie liczyć że zamieszkacie w tym samym hotelu który zarezerwowaliście bo pewnie miejsca tam nie będzie za to pewnie zaproponują wam inny ( o czym dowiecie się już na miejscu bo o tak błahej informacji nie warto informować wcześniej )"lepszy" w ich mniemaniu hotel. Taki który np zamiast być bezpośrednio przy plaży jest od niej oddalony o jakieś 500 m ( oni piszą że 150 m co może jest prawdą ale w linie prostej ale nie jest to dystans który faktycznie należy pokonać żeby do tej plaży się dostać) Dodatkowo urlop umilają rezydenci którzy zamiast pomagać mają nas w nosie i stwierdzają że należy się z tym pogodzić. Podsumowując wyjeżdżając z tym biurem podróży należy przed planowanym urlopem wyposażyć się w pismo reklamacyjne bo na pewno będziecie go potrzebować. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2014-08-18 19:23 82.160.6.*]
Witam, z biurem Best Reisen pojechałam do Hurghady w Egipcie. Hotel nie zgadzał się z opisem, był brudny, fatalna obsługa, jedzenie tragiczne, stołówka brudna, czasami nie było prądu. 3 gwiazdki? Gdzie? Jeszcze dziś biuro wystawia ten hotel za 3000 zł od osoby! Tragedia. W pokoju były mrówki, po prośbie o zmianę dostałam identyczny pokój ale na piętrze. w hotelu sami rosjanie i arabowie, animacje prowadzone po rosyjsku przez dwóch egipcjan. Rezydent był w porządku, ale nie wiele mógł zdziałać, bo najwyraźniej wszystkie pokoje były kiepskie. Transfer z lotniska i na lotnisku ok, punktualny. Mimo to odradzam, bo biuro nie wie w co pakuje swoich klientów. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2014-07-18 22:00 83.24.33.*]
Moja przygoda z biurem Best Reisen jak szybko się zaczeła tak szybko się skończyla. To są oszuści. Wykupiłam wycieczkę do Tunezji do konkretnego hotelu dokładnie excel w Hammamecie. Bardzo mi zależało akurat na tym hotelu ponieważ mój chłopak obcokrajowiec również wykupił w tym hotelu wycieczkę. Podpisałam umowę, przelałam pieniądze i szczęśliwa liczyłam dni do wyjazdu. I co, i dostałam maila że tak naprawdę to w tym hotelu nie ma pokoi jak chcę to proponują mi inny hotel oddalony od tego godzinę jazdy i droższy o 1000 zł. To jest poprostu jakaś kpina. Niestety nie popuszczę i zrobię wszystko aby poniesli karę nawet jeżeli sprawa miała by się skończyć w sądzie.
NIGDY NIE WYBIERAJCIE TEGO BIURA TO OSZUŚCI KTÓRY NIC NIE MAJĄ WSPÓLNEGO Z ORGANIZACJĄ WYJAZDÓW BO SIĘ NA TYM NIE ZNAJĄ !
Agnieszka
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2013-12-16 16:45 89.76.44.*]
Biuor Best-Reisen wysyła klientów w miejsca o których praktycznie nic nie wie. Nie wie, że posiłki są w innym hotelu, nie wie, że dojście do plazy to ok. 700 -800 m i piszą że jedynie 150 m. Zachwalają hotel (Rosarium w Kemer, Turcja) jako miejsce kameralnego wypoczynku, a tymczasem w hotelu jest potworne głośno, bo rosyjska młodzież w sąsiednim hotelu za płotem, organizuje karaoke codziennie, prawie do północy.
Na reklamacje opdowiadają pokrętnie, piszac np. że w reklamach nie mówi się o hotelu "cichym" tylko "kameralnym" i to ma wg nich stanowić taką istotną różnicę. Albo, że gdybyśmy poprosili, to przynosili by nam posiłki do naszego hotelu. Po prostu śmiech na sali.
Z tym biurem na pewno nigdy nie wybiore się na urlop, na razie szukam odpwiedniego rozwiązania, żeby uzyskać jakąś rekompensatę za częściowo zmarnowany pobyt w hotelu.
Andrzej Światły Wroclaw
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2014-09-02 15:34 91.231.36.*]
Przepraszam, że się wtrącę- jak dla mnie jest różnica między cichy i kameralny. Poza tym jeśli w sąsiednim hotelu za płotem było głośno- to też winą nie ma co obarczać hotelu, a tym bardziej biura. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2013-05-22 10:29 83.27.179.*]
Byłem w Egipcie na Last Minute w Sharm el Sheikh (kupiłem wycieczkę 3 dni przed wylotem) w hotelu Park Inn z Aqua Parkiem 3 osobową rodziną. Jestem bardzo zadowolony, mieliśmy super rezydenta Aliego, doskonały z nim kontakt. Korzystaliśmy wycieczek fakultatywnych (co prawda były lekko droższe od konkurencji, ale wszystko było dopięte na ostatni guzik). Hotel zgodny z opisem. Wylot mieliśmy z Warszawy. Oferta była tańsza o 1000 zł niż w tym samym terminie z Alfa Star i 1500 zł tańsza niż z Wezyra. Bardzo polecam! Na pewno polecę z tym biurem jeszcze nie raz. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2012-08-03 17:59 83.19.163.*]
31 lipca wróciłem z Egiptu z Sharm El Sheikh mega wszystko ok na lotnisku na nas czekali rezydentka Pani Magda często miała dyżury w naszym hotelu wszystko mega udanie polecam odemnie 10/10 odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2012-11-10 18:16 78.88.12.*]
Nigdy więcej tego biura. Przeżyłam koszmar....październik 2012 odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2012-11-11 17:11 77.112.103.*]
Może jakieś konkrety? Jaki kierunek, co się stało? odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2012-07-18 11:27 178.183.247.*]
Nie wiem czemu tyle opinii negatywnych, tydzień temu wróciliśmy z egiptu z best reisen i naprawdę nie mieliśmy się do czego doczepić, po wyjsciu z lotniska czekali na nas na następny dzien odzwiedzila nas pani rezydent naprawde wszystko w porządku. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2012-06-02 11:00 77.79.230.*]
W marcu tego roku byłam (razem 15 osób) w Indiach z biurem Best Reisen Group, wyjazd sponsorowany przez moją pracę (dział ubezpieczeń). To była podróż życia: lecieliśmy przez Dubaj (2 dni, świetna przewodniczka z j.polskim, fajny hotel, zero spóźnień), potem przelot i tydzień w hotelu Leela Kempinski w Kovalam. Dostaliśmy pokoje w części Club- to taki oddzielny hotel w hotelu, totalny luksus. Od razu szef zadzwonił do biura żeby upewnić się, czy przypadkiem nie będziemy dopłacać, bo mieliśmy na rezerwacji część główną i pokoje standard. Okazało się, że biuro wynegocjowało i to dostaliśmy. Byliśmy zauroczeni. Na miejscu rewelacyjny przewodnik z ogromną wiedzą, prowadził nas w miejsca ponadprogramowe. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-08-07 14:20 46.134.190.*]
Wróciłam właśnie z Tunezji gdzie wcale nie pokazał się rezydent a o godzinie wylotu po kilkunastu sms-ach dowiedziałam się z Polski- nie polecam. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-08-26 12:42 85.202.149.*]
wczoraj wrocilismy z tunezji/eden club hotel jak najbardziej polecam caly zcas animacje wieczorem ok godziny animacji takze dla dzieci aquapark i mini aqua dla dzieci , jedzienie ok ale wlasciwie codizennie to samo zawsze szwedzki stol wiec mzona bylo sie najesc ,wszystko na ostro ale smaczne :) wodka chyba jak wszedzie słaba wiec polecam wziasc z polski bo w hotelowym barze 1 l absoluta 300 td czyli ok 800 zł Teraz zaczne o biurze wiec tak: zaczeło sie od problemów na lotnisku w katowicach bo kazali nam wydrukowac bilety ktore nam pzreslali na maila i wszyscy dostali bilety z oasisa i szli na odprawie jeden za drugim my spedzilismy ok 10-15 min bo pani dzwonila pytala dzwonila i tak wkolko czy mzoe nas z takimi biletami pzrepuscic. Po przylocie ok czekal na nas pan z tabliczka best raisen ale gadał tylko łamanym anglieksim nawet nie wiem z jakim jezykiem zaraz prezyjechał transport (nowa terenowa toyota ze skóra) co nas zaskoczylo na plus , i pozniej przez caly tydz bylismy skazani tylko na siebie bo rezydenta nie spotkalismy nawet na minute a jakos inne biura mialy rezydentow i chodzili oni w firmowych rozpoznawalnych koszulkach. W holu recepcji byly tablice i informatory wszystkich biur w hotelu na temat wycieczek godzin wyloty itd oczywiscie jak sie domyslacie best raisen nie mial tam swojej tablicy a informator byl tylko po czesku. wycieczki wykupilismy od sympatycznego chlopaka ktory chodzil i oferowal wycieczki ale tylko 3 mianowicie sahara quady/wielbłady ,statek piracki
Miło ze poinformowali sms o ktorej wyjazd i godz odlotu nietety pan kierowca zawiozl nas przy powrocie na zle lotnisko ale po kontakcie z biurem popzrez sms przyjechal po nas ponownie i zawoicl na dobre i na styk zdazylismy na odprawe a tam znowu problem z biletami jak w katowicach na szczescie ludzi z sun & fun albo oasisa nie pamietam odwiozła pani rezydent i pomogla nam przejsc przez odprawe . Dlatego mysle ze lepiej dolozyc te 100 -200 zł do innego biura i oszczedzic sobie nerwow biura jakie mialy swoje stanowisko tzn te tablice w hotel;u (polskie) to m.in neckerman , sun and fun i kilka innych mniejszych ktorych nazw nie pamietam :)
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-05-24 12:41 79.110.197.*]
bylam z nimi w Tunezji w maju 2011 wszystko super pelen profesjonalizm polecam odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-07-25 13:18 85.198.223.*]
Ja również byłam z nimi w Tunezji i UWAGA! Rozklekotany bus ( z innych biur były ładne autokary), rezydentka nawet sie nie pofatygowala zrobic spotkania w hotelu ( do tej pory zawsze było spotkanie informacyjne i zapisy na wycieczki ) a rezydentka nic, nawet nie zapytała czy coś potrzeba, żadnej tablicy informacyjnej ( z innych biur były tablice) dokumenty dostaliśmy na lotnisku od biura Oasis w zwykłej kopercie (inne biura miały ładne firmowe koperty) A i co najważniejsze! Wybraliśmy tą ofertę bo była ok 200 zł tańsza na osobie, po czym przed wyjazdem i tak dostalismy informacje o dopłatach paliwowych! Tragedia ! nie polecam tego biura odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-09-06 09:37 178.182.35.*]
Nie mam zbyt dużego zaufania do biur podróży, dlatego sięgam tylko i wyłącznie po sprawdzone oferty touroperatorów takim jakim jest na przykład Itaka. Teraz na przykład można jechać z nimi do Maroko czy odpocząć w miejscu uznawanym za raj na ziemi czyli na Dominikanie. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-08-31 11:01 87.205.232.*]
Po przeczytaniu złych opinii trochę obawiałem się wycieczki do Egiptu z tym biurem.
Jednak jestem zaskoczony pozytywnie jakością usługi duża 5 jak dla mnie
a w Hurghadzie rezydentka Małgorzata Markowicz i odbierający z lotniska Mustafa zasługuje na dużą 5 udany urlop polecam biuro
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-02-27 15:07 77.79.230.*]
Czytam i nie dowierzam... Po pierwsze wiele tu krycycznych uwag nijak sie ma do bira podróży (bez wzgledu czy To Best Reisen, czy Orbis, czy Waldek Travel). Zmiany w przelotach czarterowych są czasem nieuniknione- a wszczycie sezonyu wręcz oczywiste! Leciałam z małym dzieckiem na Korfu z Neckermanem, spędziliśmy na na lotnisku (odlot miał być o 21, a był o... 6 rano!). Są rzeczy ważniejsze niż zmęczenie, spóźnienie i ryk dzieci. Ja to rozumiem. Z Best Reisen byłam dwukrotnie i zawsze zadowolona. Pierwszy raz chciałam połaczyc 2 tygodniowy urlop: tydzień Hurghada+ tydzień Sharm. Żadne z biur nawet gadać o tym nie chciało, tylko Best tak mi to zorganizował, na dodatek byłam cały dzień dłużej niz w programie, -przeprosili za to, a dla mnie to była przecież najlepsza frajda! Drugi raz wyjechaliśmy właśnie do Indii- i to była przygoda życia. Wspaniale, profesjonalnie zorganizowane. Nie mam się absolutnie do czego przyczepić. Może to, co tu ktoś pisał to wypadek przy pracy, a może- przerost oczekiwań i krytykanckie podejście do wszystkiego... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-08-02 22:04 83.238.246.*]
Czytam Was i czytam. Ja podróżuję od wielu lat rożnymi biurami-ze zwględu na hotele,jeden ma drugi nie. Nie jestem wierna jednemu touroperatorowi dlatego mogę się wypowiedzieć tu na forum,że praktyka ze zmianą hotelu jest powszechna,nawet w najlepszym biurze TUI co i mnie się zdarzyło. W praktyce wygląda to tak. Są cwani i cwańsi. Nie zależnie od tego kiedy zamówisz wycieczkę,może to trafić akurat na Ciebie. Touroperatorzy obracają naszymi pieniędzmi i rezerwują w ostatniej chwili. Jedni się załapią a inni nie. I jak będziecie w Grecji np. i usłyszycie,że Grecy sprzedają więcej pokoi niż mają to możecie odpowiedzieć śmiało,że to bujda. Największe szanse na odpowiedni hotel ma osoba,która rezerwuje hotel i pokój dwa tyg przed odlotem. I nie ma znaczenia z jakiego biura jedziecie,uświadamiam Was,że tak się dzieje wszędzie. Trafiłam akurat na fajną rezydentkę,która dała nam gratis wino i na trzy dni samochód również gratis,co pozwoliło nam zaoszczędzić 600 euro-minusem była strata jednej doby na kłótnie i przekwaterowania do dwóch innych hoteli,ponieważ standardem nie było to jak w umowie. A o swoje kłócić się trzeba i z uporem a nie godzić się jak ciele na wszystko. Drugą praktyką natomiast jest to,że rezydenci-cwaniaki-zarabiają na nas polaczkach. Wpisują w księgę rezerwacji,że jesteśmy zakwaterowani zgodnie z wykupionym standardem pokoju a dają nam gorszy. Różnica jest spora,więc i recepcjonista zarobi i rezydent. Byłam też świadkiem rozmowy jak klient dzwonił do biura ,że jest coś nie wporządku i że nikt się tym nie przejmuje a rezydentka również potem dzwoni i mówi,że już wszystko jest okey-i nawet palcem nie ruszyła by coś zmienić.-a tu była Itaka. Jeśli rezydent mówi że jest wporządku i spisuje protokół,to taki klient wraca do Polski z nadzieją na reklamację,to niestety może sobie takie pisemko podarować. Dlaczego? Bo nie ma podstaw. Musicie się wykłócać i to ostro stawiając sprawę na ostrzu. Inaczej będziecie mieli wakacje zmarnowane. I pamiętajcie,żeby robić zdjęcia. One mogą posłużyć dowodem w sprawie jesli nie będą chcieli wam pozytywnie rozstrzygnąć spór. Życzę udanych wakacji. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-08-02 22:03 83.238.246.*]

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-06-05 21:39 79.163.239.*]
Uważam, że biuro Best Reisen jest nieodpowiedzialne, a ludzie którzy tam pracują sami nie wiedzą co należy do ich obowiązków. Mogę to potwierdzić własnym przypadkiem. Zamówiłam wycieczkę do Egiptu na 14 dni przez stronę Traveligo, owszem wycieczka była tania, ale taka była oferta z biura. Zarezerwowałam ja przez internet po czym dostałam potwierdzenie zamówienia na maila. Następnego dnia zadzwoniłam do tego biura, a Pan,który rzekomo twierdząc, że jest szefem działu Egipt stwierdził, że cena za którą ja zamówiłam wycieczkę jest nieaktualna i dużo wyższa.Bez słowa przepraszam oznajmił,że mogę sobie jechać za nową cenę, a jak mnie nie stać to mam szukać tańszych wycieczek i anulował mi moją rezerwację bez mojej zgody. Uważam, że zachowanie tego Pana i tego biura jest niekompetentne, więc jak można zaufać takim ludziom i powierzyć im własne wyczekiwane wakacje skoro tak traktują potencjalnych klientów . Nie pojechałabym z tego biura nawet kilometr od mojego miejsca zamieszkania. Nie polecam nikomu tego biuro, a wręcz odradzam. Takie traktowanie klienta na starcie na pewno kończy się złym finishem.
Aneta Szymańska
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2011-07-28 18:43 87.207.156.*]
proponuje robić rezerwację przez biuro podróży ale nie internetowe. Biura internetowe często nie aktualizuja ceny :), best reisen nie ma na to wpływu.Traveligo powinno ponieść odpowiedzailność :) za wprowadzenie w błąd. Anuż się uda- :) W biurach dokonując rezerwacji robi się to w czasie rzeczywistym, przez ineternet jak widać NIE> z branży odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-10-27 15:20 95.51.99.*]
A jaka to była cena za wycieczkę do Egiptu na 2 tyg? odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-10-07 02:03 83.28.238.*]
przeczytaj sobie pkt 22a Ustawy o Usługach Turystycznych wtedy będziesz wiedział co to jest specyfika branży turystycznej i organizacji wyjazdów odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-10-14 21:18 83.28.210.*]
11a ustawy o usługach turystycznych odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-10-14 21:21 83.28.210.*]
Art. 11a. 1. Organizator turystyki odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczenie usług turystycznych, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie: 1) działaniem lub zaniechaniem klienta, 2) działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych w umowie, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć, albo 3) siłą wyższą. 2. Wyłączenie odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, w przypadkach wymienionych w ust. 1, nie zwalnia organizatora turystyki od obowiązku udzielenia w czasie trwania imprezy turystycznej pomocy poszkodowanemu klientowi. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-10-14 12:11 77.253.208.*]
w/w punkt traktuje o pilotach wycieczek i przewodnikach turystycznych,więc nijak się to ma do wątku... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-09-05 18:57 83.28.211.*]
ja czekałem na wylot z Tunisu od 2 w nocy do 9 rano z małymi dziećmi, a moi znajomi wylecieli z warszawy do Tunezji, a wrócili do Łodzi. O wszystko zadbał Best reisen, wspaniała turystyczna firma. koszmar odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-09-10 21:02 90.141.26.*]
hehe,ja mam lepszy rekord,bo kiedyś "udało"mi się spędzić na lotnisku 11h :) Ale nie odbieram tego w kategoriach koszmaru,bo tak to już jest,jak się chce wyjechać tanio i latać czarterami... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-09-10 21:04 90.141.26.*]
PS.ale to nie było z best reisen...choc,czytajac o tych "przygodach" chyba na razie wstrzymam się z wyjazdem do egiptu,bo na razie mam dosyc lotnisk :) odpowiedz »

z best reisen smialo mozna jechac [2008-08-31 00:22 193.59.72.*]
bylem w lipcu w hurghadzie i na tle innych polskich biur niczym sie nie roznilo. transfer i opieka na mijescu bez zastrzezen. na plus bylo to ze wycieczka z best reisen byla najtansza do danego hotelu w porownaniu do innych biur nawet o 500 zł, po drugie wycieczki fakultatywne byly tansze jak z innych bardziej znanych biur. Od opieki w danej destynacji jest rezydent, i od jego kompetencji zalezy czy pobyt przebiegnie sprawnie. Polacy jak to maja w swoim zwyczaju najlepiej zeby do lozka kladl ich rezydent, troche odwagi ludzie nie trzeba wolac rezydenta do kazdej drobnostki. Jednym slowem Polecam! w hurghadzie jest ok rezydentka odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-28 18:23 89.77.144.*]
Juz po raz drugi korzystalam z tego biura.Bylam w Tunezji kilka lat temu a teraz w czerwcu w Egipcie. Szefowa biura doradzila mi w obu przypadkach fantastyczny hotel. Nie bylo zadnego problemu. Polecam to biuro. Jedynie tylko, jesli ktos nie zna obcych jezykow to nie bedzie zdowolony bo rezydent Arab. Ale to zadna przeszkoda w moim przypadku. Pozdrawiam Ewa odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-18 15:26 80.54.11.*]
No cóz nie wiem czy narzekać czy nie bo narzekaja wszyscy.. wiec po prostu opisze co było. 18.08.2008 wróciłem z Hammametu. Hotel taki jak w ofercie termin pobytu taki jak w ofercie - dziwna rzecz ze byłem tam tylko ja z zoną. Przelot zorganizowany wraz z Exim TOURS... na miejscu w Monastirze brak przedstawiciela Best Reisen do hotelu wiec dostałem sie na własna ręke( nowe doświadczenie życiowe) w hotelu zadnych problemów pełny profesjonalizm.Jedzenie troche monotonne.... Przez dwa tygodie nikt z Best Reisen nie próbował sie nawet skontaktować z nami czy jesteśmy czy zyjemy ..... Poprzez telefon przez Warszawe oraz przez rezydenta Viva TOURS któremu składam tutaj podziękowania otrzymalismy sms od kogoś z numeru tunezyjskiego kiedy i o której godzinie wylot oraz transfer z hotelu. Na lotnisko podobnie jak w druga stone dostalismy sie we dwoje podstawionym Jeep-em gdzie kierowca wyrzucił nas na terminalu nr 1 i zazadał zapłaty.... zbylismy go oferujac mu górę pieniedzy od Best Reisen :) Odlot oczywiscie odbył sie z terminala nr 2 do którego trzeba było dostac sie przez ruchliwą drogę i po terenie lotniska - tutaj musze podziekowac Tunezyjskiej ochronie lotniska która zorganizowała nam ten transport i tak szczęsliwie wrocilismy do kraju ... nie wiem czy narzekac czy dziekowac za tę lekcje od zycia w końcu to nowe doświadczenia - ocene pozostawiam innym internautom... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-11 12:53 87.206.240.*]
zarezewowałam wakacje zapłaciłam nie mało (8 000PLN) i na 24 godz. przed odlotem dowiedziałam się, że hotel nas nie przyjmie poniewaz nie ma w nim miejsc, tłumaczenie panienki w biurze żenujace,że ona rezerwowała nam tylko miejsce w samolocie a nie hotel tzn. mieliśmy wylądować w Egiocie i koczować na lotnisku? Spawdzają dopiero po wpłaceniu całosci pieniędzy czy dany hotel jest dostepny!!! Nie chce mi sie już opisywać całej sytuacji w sumie zaproponowano nam inny hotel.
Unikajcie tego "biura", ja z pewnością nigdy już z ich usług nie skorzystam.
Ewa
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-11 20:50 90.141.125.*]
tzn,że rezerwacja była zrobiona w ostatniej chwili,skoro 24h przed padła odpowiedź o braku miejsc w hotelu...oczywiście,gdyby od razu zostala potwierdzona (bez otrzymania potwierdzenia z hotelu) i koczowanie w Egipcie stałoby sie faktem w takiej sytuacji,też by było źle,prawda?a moze jeszcze gorzej?Dalszej części wypowiedzi nie ma co komentować,gdyż wynika ona z braku wiedzy nt.systemu pracy biura i kolejności działań przy realizacji imprezy turystycznej... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-02-25 11:19 84.40.163.*]
No to ja nie kumam. Przecież to biuro rezerwuje hotel, to biuro nie dopilnowało aby było miejsce noclegowe, tak? A z tekstu wynika, że to, że rezerwacja była robiona w ostatniej chwili to nic takiego, że klient powinien się cieszyć, że go w ogóle powiadomili. odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-08 17:14 83.28.250.*]
Biuru Best Reisen zarzucamy: 1. nie profesjonalizm w zawieraniu umów na sprzedaż wycieczek,
2. nie profesjonalizm w ich organizowaniu,
3. bardzo duże błędy w planowaniu wylotów i przylotów z wycieczek,
4. nie profesjonalizm w doborze i opiece rezydentalnej na miejscu wycieczki,
( niedopuszczalne jest aby rezydent nie dopilnował rejestracji w recepcji hotelu i nie opiekował się członkami wycieczki w trakcie przejazdu na lotnisko),
5. zmianę godzin i miejsca wylotu ( nadmieniam, że z Monastiru do Port El. Cantui jest 20 minut podróży samochodem, a z El. Cantui do Tunisu 2 godziny jazdy samochodem). Dlatego postanowiliśmy skarżyć organizacje i pobyt w Tunezji z uwagi na daleka idącą nie odpowiedzialność biura, błędy i nie profesjonalizm, oraz obrazę klientów w naszych osobach.
odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-30 19:13 90.141.78.*]
czytając punkty 1,2,3,5 można wysnuć jeden prosty wniosek-autor wypowiedzi nie orientuje się na czym polega specyfka branży turystycznej i organizacji wyjazdów...to tyle,a poza tym szkoda,że wakacje nie udały się... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2010-02-25 11:53 84.40.163.*]
Nie wiem, na czym polega specyfikacja branży turystycznej, opiszę swoją wycieczkę do Indii (grupa ok. 20 osób, ponad 8'000 zł koszt, czyli tzw. wycieczka dla VIP'ów). Po pierwsze - pilot - po raz pierwszy w Indiach, nie wiem, ile wycieczek ta pani obsłużyła, okazało się, że pracuje na co dzień w biurze, dane o Indiach czytała z kartki. Drugą osobą "opiekującą się" naszą wycieczką był jej narzeczony, również pierwszy raz w Indiach, taki tydzień miodowy, ale co tam. Angielskojęzyczny przewodnik siedział cicho, na pytania np. dotyczące uroczystości weselnych w Indiach padła odpowiedź: "panna młoda się przebiera". Ale to drobiazgi. Obiadokolacje jedliśmy zazwyczaj poza hotelem, gdzie spaliśmy, po prostu gdzie indziej było taniej, szkoda tylko że dojazdy do tych miejsc zajmowały po 1,5h w każdą stronę. Pani pilot (pierwszy raz w Indiach) powiedziała nam, że POWINNIŚMY się zrzucić po 30$ od osoby dla przewodnika i kierowcy. Wzburzyło nas to nieźle, więc zaczęliśmy analizować wycieczkę. Okazało się, że z programu wycieczki tajemniczo zginął ważny punkt zwiedzania (p. pilot stwierdziła, że nie ma sensu go oglądać, później się okazało, że tzw. miasto widmo jest drugim, po Taj Mahal zwiedzanym obiektem w Indiach), punkt widzenia biura rozumiem - trzeba zapłacić za parking, za wstępy itd. Po naszej interwencji zwiedziliśmy go 2 dni później, co niestety wiązało się ze stratą paru godzin, bo to już nie było to po drodze. Samowolnie zmienili nam hotel - po prostu przywieźli nas wieczorem do hotelu innego niż był w umowie, "bo ten jest bardziej urokliwy". Poprzedni miał 5 gwiazdek, ten wcale. Autokar - miał być all inclusive, najwyższa półka, kawa herbata, woda za darmo. Kawy i herbaty nie było, woda - 30 rupii, piwo 100 rupii (ok. 6,50zł). Przesiadka w Londynie - biuro tak podobierało samoloty, że na przesiadkę w Londynie mieliśmy 45 minut a z uwagi na kontrolę na lotnisku, parę osób nie zdążyło wejść do samolotu, musiało wracać później. Akurat to im wyszło na dobre, mogli porobić zakupy w strefie bezcłowej (chociażby kosmetyki) na co cała reszta grupy, pędząca kurcgalopkiem przez cały terminal, poganiana przez przedstawiciela British Airways, nie miała szans. Z wielu odbytych przeze mniewycieczek ta była najgorsza.
Z. Jastrzębski.

wystrzegajcie sie tego biura!!!!!BESTREISEN [2008-08-07 02:10 83.31.26.*]
z tym biurem spedzisz swoje wakacje jako najwieksza zmora i trauma waszego zycia odpowiedz »

wystrzegajcie sie tego biura!!!!!BESTREISEN [2011-08-11 08:18 31.41.25.*]
Bez najmniejszych skrupułów potwierdzam NIGDY PRZENIGDY Z TYM BIUREM . W ostatniej chwili odwołuje wyjazd do Hurghady twierdząc , że jest za mało chętnych na samolot i samolot jest odwołany . Tymczasem samolot przylatuje i odlatuje właśnie tego dnia i o tych samych numerach co były napisane na rezerwacji . To kpina z klientów , którym nic w zamian się nie proponuje . A zreszto to zwykłe oszustwo i przetrzymywanie pieniędzy klientów . Najgorzej przeżywają to dzieci .Radzę Wam dobrze poszukajcie innego , bardziej wiarygodnego biura żeby nie było rozczarowania . odpowiedz »

wystrzegajcie sie tego biura!!!!!BESTREISEN [2011-10-06 14:32 81.190.166.*]
Potwierdzam!!! Best Reisen nie wywiązuje się z umów. Na dwa dni przed wylotem odwołuje loty klientom. Miałam taką sytuację w szczycie sezonu. Klienci podpisali umowę z miesięcznym wyprzedzeniem. Nie mogłam im nic zaproponować bo już na żadną destynację miejsc nie było. Sprawa będzie miała swój finał w sądzie. odpowiedz »

moge sie zalozyc ze jestes z konkurencji ktora poza... [2008-08-31 00:30 193.59.72.*]
jest w stanie zaproponowac. Ja bylem z best reisen i zlego slowa nie powiem. jak ktos jedzie zagranice i oczekuje ze sie bedzie chowal pod mamusina spodnica to lepiej niech zostanie w domu. z best reisen nie mialem problemu zarowno transfery jak i wycieczki byly dokladnie zaplanowane co do minuty niemal. ceny best reisen przemawialy na ich korzysc dlatego ich wybralismy, po co placic wiecej za dany hotel jak mozna mniej o kilkaset zl i miec dokladnie taki sam standard obslugi. odpowiedz »

moge sie zalozyc ze jestes z konkurencji ktora poza... [2008-09-05 18:50 83.28.211.*]
ciekawe co byś napisał jakbyś na lotnisku czekał od 2 w nocy do 9 rano z małymi dziećmi, albo wylatywał z Warszawy a lądował w Łodzi odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-07 02:05 83.31.26.*]
nigdy a bestreisen zginoł mi bagaz a ich to nieobchodziło ze tam niałam antybiotyki i,pieluchy ,mleko kaszki dla mojego11 miesięcznego syna zostałam tam goła ,ale nie wesoła. na lotnisku mniał nas odebrać polsko-jezyczny rezydent oczywiście nie musze pisac,ze go nie było. obchodzi ich tylko zebranie kasy i to wszystko nie interesuja sie losem ludzi ktorzy nie znaja jezyka rezydenta tam nie zobaczycie,który powinien tam na was czekać do dyspozycji przyhgotujcie sie na koszmarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr z tym biurem a napewna, nie zapomnicie oczywiście w najgorszym tego słowa znaczeniu nigdy i odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-10 13:01 90.141.125.*]
może pisząc o tej sytuacji z bagażem nalezałoby przytoczyć ją od początku do końca?m.in. pisząc o tym,że "poszkodowana"nie zna realiów podróżowania i nie wie,że w momencie odprawy odpowiedzialność za bagaż ponosi przewoźnik lotniczy,a nie biuro podróży?że po stwierdzeniu znacznego uszkodzenia lub zgubienia bagażu,nalezy po przylocie wypełnić formularz,a nie jechać do hotelu z przekonaniem,że ludzie powiązani z BR powinni się domyśleć,że bagaż zginął?możemy się pobawić w dalsze rozwijanie tej historii,m.in.z przytoczeniem naprawdę śmiesznych cytatów... odpowiedz »

Czy z biurem podróży Best Reisen mogę spokojnie... [2008-08-07 02:07 83.31.26.*]
strzeście sie tego biura to oszusty i złodzieje odpowiedz »

są spoko [2006-06-11 01:23 62.254.0.*]
Możesz spokojnie lecieć z Best Reisen na urlop, ubezpieczenie maja, sprawdź na stronie www.bestreisen.pl Poza tym biuro jest zrzeszone w Warszawskiej Izbie Turystyki odpowiedz »

zastanów się to prowizorka [2006-05-29 23:12 83.8.129.*]
wszystko jest OK dopóki nie trzeba korzystac z ich pomocy juz po zakupie biletu - zwłaszcza jak sie jest za granicą - ONI ZUPEŁNIE NIE INTERESUJĄ SIE KLIJENTEM i NAWET NIE WYKAZUJA NAJMNIEJSZEJ CHECI POMOCY - juz pisze o co chodzi... Otóż jak kupuje sie bilet z możliwoscią zmiany daty powrotu to ja np zawsze mogłam sie zwrócić do biura w którym kupiłam bilet by pomogli mi zmienić tą datę - dzwoniłam do biura, podawałam nr lotu, date itp ewentualnie emailem i było zawsze ok, a w przypadku tego biura to jaki� koszmar - odsyłaja jak sie zadzwoni do biura na lotnisku w mie�cie z którego sie wylatuje (nie koniecznie jest to wła�ciwie biuro - ja tak miałam)- nie znaja i nawet im sie nie chce sprawdzic gdzie jeszcze mozna sie udac by zmienic te rezerwacje nie mowiac o tym by sami chcieli to zrobic nawet gdy pierwsza zmiana jest za darmo... odpowiedz »

bardzo tanio i solidnie [2006-05-17 16:37 83.29.158.*]
ja leciałam do Madrytu i kupiłam bilet w campusie w warszawie, nie miałam żadnych problemów - fakt ze nie zmieniałam daty powrotu - i jeszcze dali mi super cenę włącznie z wystawieniem biletu za które zapłaciłam 35 zł odpowiedz »

tanio [2006-04-12 11:28 81.190.248.*]
Kupowałem u nich bilety lotnicze i naprawdę było najtaniej, a obsługa też całkiem całkiem. Polecam odpowiedz »

fajna firma [2006-03-19 21:40 84.70.186.*]
Campus to zawsze była fajna firma, ale teraz jeszcze mają nową stronkę www.campus.pl , która jest bardzo przyjemna !! Tak trzymać!! odpowiedz »

Czy kto� wie co� więcej o Campusie? [2006-03-14 14:58 84.189.245.*]
bo w tym roku jadę pierwszy raz z biurem podróży na wakacje i zbieram opinie, jeśli macie jakie� złe do�wiadczenia z nim to chętnie się dowiem odpowiedz »

Odpowiedzialność za kradzieże w autokarach?! KPINA [2006-03-01 11:04 83.23.93.*]
Może jeszcze biura będą ZWRACAĆ pieniądze za skradzione mienie? Wtedy to klientom zacznie "znikać" mienie i będziemy do tych imprez dopłacać! To jest po prostu PRZESADA!! odpowiedz »

Powrót do wątkówOdśwież

Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce

© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.