Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: wezyr holidays Nie poliecam
Autor: Czytelnik IP 83.28.187.*
Data wysłania: 2006-08-25 20:31
Temat: wezyr holidays Nie poliecam
Treść: Wczasy kupowalismy spontanicznie, wychodzac z zalozenia, ze wszyscy operatorzy oferuja mniej wiecej takie same ceny. Po przybyciu na miejsce okazalo sie jednak, ze turysci niemieccy, rosyjscy i polscy, kupujacy u innych operatorow, placili za takie same warunki( family room club, 2 tygodnie, 2 doroslych i 2 dzieci ) o okolo 2 tys euro mniej od nas. Czujemy sie oszukani przez Wezyr holidays.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

WEZYR HOLYDEYS DLA MNIE UDANE WAKACJE [2009-09-13 10:50 83.20.133.*]
witam z wezyrem polecieliśmy do turcji alanya hotel hedef cleopatra golden sun wycieczka kupiona z lastminute 2 dni przed wylotem cena super wakacje udane polecam firme wezyr ponieważ mnie nic nie zraziło a już napewno nie jedzenie tureckie bo przecież wiadomo schabowych tam nie serwują ale jak to 60% polaków chciało by za 1300 zł mieć hotel 5 gwiazdek no i bóg wie co jeszcze . po za tym dajcie spokój tym rezydentom na co wam oni potrzebni , bo mi do niczego . jeżeli ma ktoś jakieś pytania chętne odpowiem mój e-mail kubalik@poczta.onet.pl pozdrawiam odpowiedz »

wezyr oszustwo i brak profesionalizmu [2009-07-18 10:24 83.29.157.*]
Witam!
Wczoraj wrocilismy z Tunezji z Samira Club. Organizator wyjazdu biuro Wezyr.
Mielismy leciec w czwartek w nocy w srode wieczorem ponownie zagladamy na strone biura Wezyr i okazuje sie ze nasz lot jest opozniony. W czartek przed wylotem dzwoni kobieta z biura gdzie wykupilismy wycieczke i potwierdza ze "nic sie nie zmienilo z godz odlotu bo rano miała potwierdzenie z Wezyra " my zdziwieni i mowimy ze na stronie Wezyra zaszły zmiany i nasz lot jest opozniony.... kobieta ze w takim razie sie zorientuje i oddzwoni, faktycznie oddzwoniła z inf ze lot sie opozni.
Po przyjezdzie na lotnisko okazuje sie ze wiekszosc wspólpasazerow nie otrzymała inf o opoznionym locie i z małymi dziecmi siedzieli dodatkowo ok 2 godz.
Po odprawie lot jest jeszcze dodatkowo opozniony o kolejna godzinę(ale to juz wiadomo ze nie jest wina biura)
Dolatujemy na lotnisko odbiera nas rezydentka z obcego hotelu i w połowie drogi wysiada i zostajemy z kierowcą mowiacym tylko po francusku i tunezyjsku. Wysadza nas pospiesznie z autokaru i odjezdza do kolejnych hoteli.
W recepcji nad ranem o 4 sami sie meldujemy, dopytujac jeden drugiego co mamy wpisac w karte meldunkowa (opisy po arabsku, francusku i angielskim, ale takim, ze naprawde trzeba znac jezyk zeby zrozumiec opisy).
Rano pierwszego dnia pojawia sie "REZYDENTKA" w towarzystwie Tunezyjskiego przewodnika mowiacego i rozumiejacego po polsku.
Po 5 min powitania musimy szybko wybrac wycieczki fakultatywne i odrazu zapisac sie no i przede wszystkim zapłacic. "REZYDENTKA" podaje nr tel do siebie w razie jakich kolwiek pytan i problemów (koszt połączenia 12 zł/1min (bez naliczania sekundowego), odebrania połaczenia 6zł/1min)i po 15 min spotkaniu "REZYDENTKA" znika bez zadnego "do widzenia" itp. W ciągu 7 dni ma tylko 1 dyzur w hotelu 30min w poniedziałek i to w momencie gdzie 1/2 grupy od niedzieli jest na 2 wycieczce na Saharze.
Na wycieczke na Sahare nie wiedza co maja zabrac ze soba bo to 2 dni z noclegiem a nikt nie raczyl nas poinformowac. W rezultacie okazuje sie ze wyjezdzamy z opoznieniem bo ludzie pytaja przewodniczki co zabrac a i tak na miejscu okazało sie ze w hotelu w ktorym nocujemy jest basen a czesc osob nie zabrała strojow bo nikt o tym nie powiedzial..... Wycieczka na Sahare nie zgodna z opisem na tablicy ogloszen bo sie okazało, ze czesci miejsc, ktore były w folderze rekalmujacym wycieczke przez biuro WEZYR nie widzielismy a jak juz widzielismy to z pedzacego autobusu. Na Saharze przejazdzka jeepami dodatkowo płatna lecz bardzo "atrakcyjna" bo "JECHALISMY ZWYKŁĄ ASFALTOWA DROGĄ A NIE PUSTYNIĄ JAK JECHALI LUDZIE Z INNYCH BIUR I JAK BYLO W OPISIE WYCIECZKI!!!!"
Przed wyjazdem na fakultatywne wycieczki musielismy sie klocic z kucharzami o sniadanie bo bylo od godz 7 a my bylismy o 6;30 a "REZYDENTKA" nie była łaskawa poinformowac kucharzy o grupie wyjezdzajacej na wycieczki. Jak sie okazało pozniej po uzyskaniu informacji z...
odpowiedz »

wezyr holidays Nie poliecam [2009-06-14 17:06 89.230.223.*]
Jeśli szukacie taniej Turcji LAST MINUTE to potem nie narzekajcie! WEZYR ma tanią Turcję, ale i tak wychodzi za drogo jak się potem okazuje... ;) odpowiedz »

wezyr holidays Nie poliecam [2008-10-24 13:41 83.29.156.*]
moim zdaniem przesadzacie odpowiedz »

wezyr holidays Nie poliecam [2009-04-14 20:38 79.162.108.*]
Ja mam całkiem odwrotne zdanie!! już dwa razy podrozowalam z tym biurem podrozy wraz ze swoja rodzina i jestem baaardzo zadowolona!!!Opieka pilotow od Warszawy, az do zakonczenia wczasow byla na wysokiem poziomie, telefony zawsze odbierane i uzyskiwalma zarowno w Polsce, jak i w Turcji wszelkie potrzebne informacje!!!! Gorąco polecam!!!!! odpowiedz »

wezyr holidays Nie poliecam [2008-10-10 09:23 212.76.37.*]
Ja rowniez nie polecam Wezyra poniewaz zagwarantowano nam w umowie 7 noclegow w Egipcie.Pierwsza doba hotelowa zaczela sie 2 pazdziernika o godz 12 w poludnie a my wylecielismy opoznionym samolotem oczywiscie o godzi 0.05 3 pazdziernika. Dotarlismy do hotelu w Egipcie po 5.00 rano wiec nie wiem gdzie tu nocleg. Oczywiscie w umowie powrot byl 9 pazdziernika o 17.00 (start) Na lotnisku przed wylotem okazalo sie ze wylot jest dziewiatego ale o 5 rano!!! O drugiej w nocy zbiorka. Wiec gdzie tu kolejny nocleg??? Rezydent na mpe pytanie na poczatku wycieczki czemu nie poinformowano mnie o zmianie wylotu powrotnego wylgala sie w zywe oczy ze nie wie kiedy powrot jeszcze. Jedno wielkie oszustwo, zlodziejstwo i nic wiecej. NIE POLECAM WEZYRA!!! A Rezydent musi sie wreszcie nauczyc ze trzeba cos robic zeby zarobic na pensje a nie tylko przywiezc i zawiezc na lotnisko. odpowiedz »

Również nie polecam wezyr holidays Nie poliecam [2008-08-17 00:17 84.10.177.*]
Przedstawiciele i rezydenci potrafią zgubić przesyłkę w postaci 100% uczestników do jednego z hoteli. Ponadto oferta nie zawiera prawdziwych informacji o świadczonych usługach. odpowiedz »

wezyr holidays Nie poliecam [2008-05-07 12:41 87.99.22.*]
www.wezyr.turystyka.pl odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2006-08-28 11:17 83.21.36.*]
Złe założenie. I to jest Wasz błąd.
Zawsze należy porównywać oferty. Zarówno gdy kupujecie czajnik, łóżko, mieszkanie, dom jak i wycieczkę.
Pretensje można mieć w takiej sytuacji tylko do siebie, a nie do sklepu, developera czy biura podróży.
odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2017-01-31 14:05 89.74.198.*]
Jakby ktoś się jeszcze zastanawiał to tragedia i nie polecam. Warunki gorzej niż tragiczne, brudne pokoje, często bez klimatyzacji (a temp. w sezonie to ponad 40 stopni). Pracuje się w sezonie nawet 20 godzin dziennie, z czego płacą za kilka, bo okazuje się np że nie ma dla Ciebie powrotu z lotniska i musisz czekać kilka godzin w nocy aż ktoś inny będzie wracał. Często też nie ma zapewnionych noclegów kiedy w nocy trzeba jechać do Antalyi, albo są w brudnych pokojach w łóżkach w któryś ktoś już spał i przy okazji zostawił na przescieradle różne wydzieliny. W pierwszym sezonie nie ma co liczyć na nic więcej niż transfery i może raz w tygodniu wycieczki, zwłaszcza jak jest się dziewczyną. O zapewnionym jednym dniu w tygodniu wolnym też można często pomarzyć, a na skargi o łamanie praw pada z reguły odp. "jak ci się nie podoba to wracaj do Polski". Kokosów nie ma, warunki straszne, a traktowanie przez Turków z biura urągające ludzkiej godności. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2015-06-23 11:46 91.232.160.*]
Wybraliśmy się w 3 pary na Kretę do miejscowości Hersonisos. Cała noc zarwana i rano około 7.00 jesteśmy w hotelu "ELMI" Nikt się nami nie interesuje, brak rezydentki a recepcjonistka bełkocze coś w jęz. angielskim. Pokoje dopiero od godz. 13.00 i nikogo nie obchodziło co zrobimy z bagażami i sobą. Za śniadanie trzeba było zapłacić po 6 euro od łebka. Rezydentka dopiero zjawiła się o godz. 17.00 i po awanturze stwierdziła że ma 70 hoteli i nie może być naraz wszędzie. Pytam co nas to obchodzi, płacimy nie małe pieniądze a traktują nas jak byśmy byli przedstawicielami 4 świata!!! Byliśmy tam od 12.06 -22.06. 2015 r. Nie polecam tego burdelu i dziadostwa !!!!Napisałem skargę i czekał będę na odpowiedź z biura nastawionego tylko na zbicie kasiory !!!! odpowiedz »

wezyr holidays [2017-07-08 21:32 178.235.36.*]
Mam pytanie w którym miejscu na lotnisku na Krecie jest rezydent? CZY TRANSFER do hotelu przebiegał sprawnie? odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2014-12-09 19:10 81.190.227.*]
Ja zdecydowanie odradzam wybór tego biura. Oszukują zarówno w biurze oficjalnym jak i w katalogu . Nic z opisów , które usłyszałam czy zobaczyłam nie pasowało do rzeczywistości , którą zastałam na miejscu w Turcji . Za wycieczkę zapłaciłam kupe kasy miała byc super infrastruktura dla dzieci a okazało się że była totalna lipa. Reklamacji oczywiście nie uwzględnili mimo mocnych dowodów i kopii katalogu !!! Porażka !!! Nigdy więcej odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam Gdynia [2014-08-24 14:02 89.71.46.*]
ja mam zastrzeżenia co do obsługi klienta w samym biurze a mianowicie w Gdyni, na Świętojańskiej 90. Pani bardzo niemiła, robi łaskę ze udzieli informacji, arogancka i bezczelna. Wezyr stracił klienta i wybrałam inne biuro.Radzę właścicielom dobierać lepiej pracowników. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2014-08-06 22:25 5.184.40.*]
Wezyr to dziadostwo! Zupełnie nie polecam. Właśnie wróciłem z wakacji, z które płaciłem około 1300 pln/doba. Wezyr zakwaterował nas w dziadowskich pokojach, które miały spełniać standard hotelu *****. Dopiero awantura, spowodowała że przeniesiono nas do " o dziwo znalezionych" pokoi o wyższym standardzie. Idiotyczne tłumaczenie całej tej sytuacji ze strony pracowników Wezyr, było co najmniej żenujące. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2013-01-26 19:26 89.71.184.*]
Ostrzegam!! Wielokrotnie korzystałam z ofert tego biura i zawsze byłam zadowolona, ale do czasu niestety. Zamierzam iść do sądu i jestem po rozmowie z prawnikiem, który powiedział jedno słowo "Skandal". Krótko...na lotnisku w Sharm przy odprawie bagażowej, dowiedziałam się, że ląduję we Wrocławiu, a nie w Gdańsku o 2.00 w nocy..mała różnica,prawda? ok 500 km, czyli ok 8 godzin dodatkowo. Do domu wracałam 24 godziny. Zadzwoniłam na lotnisku do rezydentki i powiedziałam, że to skandal i dlaczego tak sie stało, rezydentka słodkim głosem powiedziała, że nie mam sie przejmować , bo we Wrocławiu będzie czekał na nas autobus...kłamstwo na kłamstwie...oczywiście autobusu nie było i wracałam na własna rękę. Oczywiście złożyłam reklamację. Wezyr odpowiedział, że właściwie o co mi chodzi i nic mi się nie należy, nawet zwrot kosztów podróży. Podałam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i on wystosował pismo, że Wezyr złamał warunki umowy i mają coś zrobić, a oni, że ja zupełnie bezpodstawnie mam do nich pretensję, ale łaskawie zwrócą mi 197 zł kosztów powrotu. Czyli wynika, według Wezyra, że podpisując umowę na powrót do swojego miasta, możesz wylądować np. w Kairze, bo tak im akurat pasuje. Nie dość, że nie przyznali sie do winy, to nie usłyszałam nawet słowa PRZEPRASZAM. Idę do sądu, bo nie mogę pozwolić, żeby tak oszukiwali zwykłych ludzi i traktowali ich jak maszynki do robienia pieniędzy i co tu mówić...jak głupków. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2012-07-24 21:24 213.25.24.*]
Ja byłam w Egipcie (Hurgada) i wszystko było ok - no może poza jedzeniem :) ale biuro, rezydent i hotel OK. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2011-10-28 09:52 82.143.187.*]
Uwaga. Wezyr organizuje wycieczki handlowe do sklepów w Turcji (złoto, skóry, chałwa). Po powrocie do Polski mimo przejścia procedury na lotnisku z Vat Off jakieś sklepu pobierają mi bez mojej wiedzy kasę z karty kredytowej bo niby procedura odprawy niedopełniona!!! I z nikim nie można się dogadać. Woda w usta, kasa z konta leci... Uważajcie!!! odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2011-07-30 21:30 217.96.80.*]
Tragedia:( w dniu wyjazdu dowiedzieliśmy się że zmienili nam hotel na inny o tym samym standardzie, jednak na miejscu okazało się, ze okolica hotelu jest tragiczna a plaża brudna.a co do rezydentów tej firmy to uważam że są to niekompetentni ludzie odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2011-07-16 22:29 83.12.72.*]
Zdecydowanie odradzam wszystkim urlopowiczom wyjazdy organizowane przez Biuro Podróży WEZYR. Niedawno wykupiłem za pośrednictwem tego biura wycieczkę na Riwierę Turecką - na prezentacji był przedstawiony bardzo ładny hotelik, ze średnią ocen wśród internautów 3,7 - więc nie było na co narzekać. Jakież było moje zdziwienie, gdy dokładnie na 24 godziny przed planowanym wylotem dostałem informację, że jednak w w/w hotelu nie ma miejsc, pani z Wezyra zaproponowała mi inny - już same zdjęcia obiektu wyglądały odpychająco, gdy zobaczyłem opinie, wprost załamałem ręce - 99% gości opisywało: brud, smród, karaluchy, nieświeże jedzenie, zatrucie murowane. Oczywiście cena bez zmian. Czyżby więc Wezyr sprzedawał wycieczki w ciemno, skoro w momencie rezerwacji nie wiedzieli, w jakich hotelach są wolne miejsca? Dobrze, że chociaż zwrócili mi pieniądze, ale i tak dzięki Wezyrowi zamiast w Turcji musiałem spędzić urlop w Kołobrzegu. Nigdy więcej nie pojadę nigdzie z tym biurem - i każdy z moich znajomych zapewne podobnie. Pozdrawiam, Michał odpowiedz »

wezyr holidays.wycieczki fakultatywne w Marmaris [2011-04-28 10:22 88.242.55.*]
Polecam sprawdzone biuro wycieczek fakultatywnych w Marmaris. Wszystkie wycieczki fakultatywne sa dostepne w ich ofercie w znacznie nizszych cenach a wycieczki historyczne organizowane sa z polskim przewodnikiem, biuro to miesci sie w Icmeler- 8km od centrum Marmaris, przy glownej ulicy. Obok hotelu Pylum prestige, naprzeciw restauracji Amigos. Oferte mozna sprawdzic rownıez na stronie internetowej: www.polenezexpress.pl odpowiedz »

wezyr holidays.wycieczki fakultatywne w Marmaris [2011-07-08 16:44 81.8.107.*]
Tylko nie Polonez!!!! Dalismy sie nabrac, ze niby biuro uliczne ma taniej a okazalo sie, ze np wycieczka na Pamukale u rezydentki kosztowala taniej! Polecam porownywanie cen. Janeczek ze Slaska odpowiedz »

wezyr holidays.wycieczki fakultatywne w Marmaris [2011-07-22 12:51 81.8.107.*]
My zrobilismy to samo, nawetn nie pytalismy o ceny rezydentki odpowiedz »

(brak tematu) [2009-06-12 23:15 83.28.74.*]
Miałam wybrać się z wezyrem w tym roku do Turcji. Ponieważ miałam ograniczony budżet, chciałam wiedzieć jakie są ceny wycieczek fakultatywnych, aby móc wszystko zaplanować. Wysłałam pytanie ze strony internetowej z nadzieją, że otrzymam informacje ... niestety nikt nie odpisał mi na maila. Z kolei moja przyjaciółka dostała informacje o wycieczkach w języku angielskim!!!!! (bez jaj to polskie biuro!!) z cenami z 2008 roku!!!!! a spis dostępnych wycieczek był o połowę krótszy niż ten prezentowany na stronie (czyste oszustwo!!). Człowiek nastawia się, że zwiedzi konkretne miejsca, po czym jak przyjeżdża na miejsce okazuje się, że połowa z tego nie jest dostępna!! To mnie już totalnie zniechęciło do skorzystania z usług tego biura. W końcu pojechałam z sun&fun i było naprawdę suuuuper!! Profesjonalna obsługa, odpowiedzi na każde pytania, profesjonaliści - nic dodać nic ująć. odpowiedz »

Wezyr [2009-06-19 11:59 83.175.176.*]
Witam, wczoraj wróciłam z Tunezji, tak więc jeśli chodzi o rezydentkę Wezyra, nie mam zastrzeżen, Pani Agnieszka wykazała się profesjonalizmem. Natomiast biuro juz NIE! Wylot miał odbyć sie 11.06 o godz. 23.45 (Kraków), niestety juz na lotnisku okazało się, że lot przesunięto na 00.45, czyli w sumie wylecieliśmy juz 12.06. Wylot miał być z Monastiru o 19.15, no ale dzień wcześniej czyli 17.06 dowiedzieliśmy się, że wylot mamy o 11.50 co wszytskim podniosło ciśnienie (momentami bylo ostro na spotkaniu z rezydentką), bo jakby nie patrzeć zabrano nam jeden dzień wycieczki, każdy miał jakieś plany na czwartek, a tutaj niespodzianka o 8 rano zbiórka i wylot. To jest bardzo denerwujące, podejrzewam, że biuro dobrze o tym wiedziało,że wylot będzie wcześniej tylko kupującym oferowali póżniejszą godziną wylotu bo nie mieli by chętnych bo wycieczka z 7 dni skurczyła się do 5. Najśmieszniejsze jest to, że jak już zapakowali nas do samolotu, to najpierw godzinke spędzilśmy w samolocie na lotnisku, po czym kazano nam opuścić samolot i usadowolili na Terminalu (samolt miał awarię). Dostaliśmy po kanapce i napoju, tak wię tutaj się sprawdzono. Wylot odbył się o 16 (na szczęście innym samolotem).Tak więc jednym słowem zamiast leżakowac na plaży to siedzieliśmy na lotnisku. Co do przesunięcia odlotu uważam, że to jest wielka ściema i jeśli ktoś mial podobną sytuację, że przesunięto lot prosiłabym o pomoc czy biuro Wezyr moze ponieść jakieś konsekwencje, jeśli tak to jakie. Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam. Ania odpowiedz »

Wezyr [2009-06-23 18:36 83.238.57.*]
nam również przesunęli wylot z godziny 13 na 5 rano. Podobnie jak ty uważam , że Wezyr robi to celowo. Sprzedaje wycieczki z fajnym powrotem popołudniowym, a w ostatniej chwili zmienia godzinę powrotu na dużo bardziej niekorzystną!! Lot z Dalaman do Katowic 17.06.2009.
Marta
odpowiedz »

Wezyr [2009-07-18 13:04 83.29.157.*]
Witam! Wczoraj wrocilismy z Tunezji z Samira Club. Organizator wyjazdu biuro Wezyr. Mielismy leciec w czwartek w nocy w srode wieczorem ponownie zagladamy na strone biura Wezyr i okazuje sie ze nasz lot jest opozniony. W czartek przed wylotem dzwoni kobieta z biura gdzie wykupilismy wycieczke i potwierdza ze "nic sie nie zmienilo z godz odlotu bo rano miała potwierdzenie z Wezyra " my zdziwieni i mowimy ze na stronie Wezyra zaszły zmiany i nasz lot jest opozniony.... kobieta ze w takim razie sie zorientuje i oddzwoni, faktycznie oddzwoniła z inf ze lot sie opozni. Po przyjezdzie na lotnisko okazuje sie ze wiekszosc wspólpasazerow nie otrzymała inf o opoznionym locie i z małymi dziecmi siedzieli dodatkowo ok 2 godz. Po odprawie lot jest jeszcze dodatkowo opozniony o kolejna godzinę(ale to juz wiadomo ze nie jest wina biura) Dolatujemy na lotnisko odbiera nas rezydentka z obcego hotelu i w połowie drogi wysiada i zostajemy z kierowcą mowiacym tylko po francusku i tunezyjsku. Wysadza nas pospiesznie z autokaru i odjezdza do kolejnych hoteli. W recepcji nad ranem o 4 sami sie meldujemy, dopytujac jeden drugiego co mamy wpisac w karte meldunkowa (opisy po arabsku, francusku i angielskim, ale takim, ze naprawde trzeba znac jezyk zeby zrozumiec opisy). Rano pierwszego dnia pojawia sie "REZYDENTKA" w towarzystwie Tunezyjskiego przewodnika mowiacego i rozumiejacego po polsku. Po 5 min powitania musimy szybko wybrac wycieczki fakultatywne i odrazu zapisac sie no i przede wszystkim zapłacic. "REZYDENTKA" podaje nr tel do siebie w razie jakich kolwiek pytan i problemów (koszt połączenia 12 zł/1min (bez naliczania sekundowego), odebrania połaczenia 6zł/1min)i po 15 min spotkaniu "REZYDENTKA" znika bez zadnego "do widzenia" itp. W ciągu 7 dni ma tylko 1 dyzur w hotelu 30min w poniedziałek i to w momencie gdzie 1/2 grupy od niedzieli jest na 2 wycieczce na Saharze. Na wycieczke na Sahare nie wiedza co maja zabrac ze soba bo to 2 dni z noclegiem a nikt nie raczyl nas poinformowac. W rezultacie okazuje sie ze wyjezdzamy z opoznieniem bo ludzie pytaja przewodniczki co zabrac a i tak na miejscu okazało sie ze w hotelu w ktorym nocujemy jest basen a czesc osob nie zabrała strojow bo nikt o tym nie powiedzial..... Wycieczka na Sahare nie zgodna z opisem na tablicy ogloszen bo sie okazało, ze czesci miejsc, ktore były w folderze rekalmujacym wycieczke przez biuro WEZYR nie widzielismy a jak juz widzielismy to z pedzacego autobusu. Na Saharze przejazdzka jeepami dodatkowo płatna lecz bardzo "atrakcyjna" bo "JECHALISMY ZWYKŁĄ ASFALTOWA DROGĄ A NIE PUSTYNIĄ JAK JECHALI LUDZIE Z INNYCH BIUR I JAK BYLO W OPISIE WYCIECZKI!!!!" Przed wyjazdem na fakultatywne wycieczki musielismy sie klocic z kucharzami o sniadanie bo bylo od godz 7 a my bylismy o 6;30 a "REZYDENTKA" nie była łaskawa poinformowac kucharzy o grupie wyjezdzajacej na wycieczki. Jak sie okazało pozniej po uzyskaniu informacji z... odpowiedz »

Wezyr - oszustwo i brak profesionalizmu [2009-07-18 10:22 83.29.157.*]
Witam!
Wczoraj wrocilismy z Tunezji z Samira Club. Organizator wyjazdu biuro Wezyr.
Mielismy leciec w czwartek w nocy w srode wieczorem ponownie zagladamy na strone biura Wezyr i okazuje sie ze nasz lot jest opozniony. W czartek przed wylotem dzwoni kobieta z biura gdzie wykupilismy wycieczke i potwierdza ze "nic sie nie zmienilo z godz odlotu bo rano miała potwierdzenie z Wezyra " my zdziwieni i mowimy ze na stronie Wezyra zaszły zmiany i nasz lot jest opozniony.... kobieta ze w takim razie sie zorientuje i oddzwoni, faktycznie oddzwoniła z inf ze lot sie opozni.
Po przyjezdzie na lotnisko okazuje sie ze wiekszosc wspólpasazerow nie otrzymała inf o opoznionym locie i z małymi dziecmi siedzieli dodatkowo ok 2 godz.
Po odprawie lot jest jeszcze dodatkowo opozniony o kolejna godzinę(ale to juz wiadomo ze nie jest wina biura)
Dolatujemy na lotnisko odbiera nas rezydentka z obcego hotelu i w połowie drogi wysiada i zostajemy z kierowcą mowiacym tylko po francusku i tunezyjsku. Wysadza nas pospiesznie z autokaru i odjezdza do kolejnych hoteli.
W recepcji nad ranem o 4 sami sie meldujemy, dopytujac jeden drugiego co mamy wpisac w karte meldunkowa (opisy po arabsku, francusku i angielskim, ale takim, ze naprawde trzeba znac jezyk zeby zrozumiec opisy).
Rano pierwszego dnia pojawia sie "REZYDENTKA" w towarzystwie Tunezyjskiego przewodnika mowiacego i rozumiejacego po polsku.
Po 5 min powitania musimy szybko wybrac wycieczki fakultatywne i odrazu zapisac sie no i przede wszystkim zapłacic. "REZYDENTKA" podaje nr tel do siebie w razie jakich kolwiek pytan i problemów (koszt połączenia 12 zł/1min (bez naliczania sekundowego), odebrania połaczenia 6zł/1min)i po 15 min spotkaniu "REZYDENTKA" znika bez zadnego "do widzenia" itp. W ciągu 7 dni ma tylko 1 dyzur w hotelu 30min w poniedziałek i to w momencie gdzie 1/2 grupy od niedzieli jest na 2 wycieczce na Saharze.
Na wycieczke na Sahare nie wiedza co maja zabrac ze soba bo to 2 dni z noclegiem a nikt nie raczyl nas poinformowac. W rezultacie okazuje sie ze wyjezdzamy z opoznieniem bo ludzie pytaja przewodniczki co zabrac a i tak na miejscu okazało sie ze w hotelu w ktorym nocujemy jest basen a czesc osob nie zabrała strojow bo nikt o tym nie powiedzial..... Wycieczka na Sahare nie zgodna z opisem na tablicy ogloszen bo sie okazało, ze czesci miejsc, ktore były w folderze rekalmujacym wycieczke przez biuro WEZYR nie widzielismy a jak juz widzielismy to z pedzacego autobusu. Na Saharze przejazdzka jeepami dodatkowo płatna lecz bardzo "atrakcyjna" bo "JECHALISMY ZWYKŁĄ ASFALTOWA DROGĄ A NIE PUSTYNIĄ JAK JECHALI LUDZIE Z INNYCH BIUR I JAK BYLO W OPISIE WYCIECZKI!!!!"
Przed wyjazdem na fakultatywne wycieczki musielismy sie klocic z kucharzami o sniadanie bo bylo od godz 7 a my bylismy o 6;30 a "REZYDENTKA" nie była łaskawa poinformowac kucharzy o grupie wyjezdzajacej na wycieczki. Jak sie okazało pozniej po uzyskaniu informacji z...
odpowiedz »

nie polecam [2009-06-19 11:55 83.175.176.*]
Witam, wczoraj wróciłam z Tunezji, tak więc jeśli chodzi o rezydentkę Wezyra, nie mam zastrzeżen, Pani Agnieszka wykazała się profesjonalizmem. Natomiast biuro juz NIE! Wylot miał odbyć sie 11.06 o godz. 23.45 (Kraków), niestety juz na lotnisku okazało się, że lot przesunięto na 00.45, czyli w sumie wylecieliśmy juz 12.06. Wylot miał być z Monastiru o 19.15, no ale dzień wcześniej czyli 17.06 dowiedzieliśmy się, że wylot mamy o 11.50 co wszytskim podniosło ciśnienie (momentami bylo ostro na spotkaniu z rezydentką), bo jakby nie patrzeć zabrano nam jeden dzień wycieczki, każdy miał jakieś plany na czwartek, a tutaj niespodzianka o 8 rano zbiórka i wylot. To jest bardzo denerwujące, podejrzewam, że biuro dobrze o tym wiedziało,że wylot będzie wcześniej tylko kupującym oferowali póżniejszą godziną wylotu bo nie mieli by chętnych bo wycieczka z 7 dni skurczyła się do 5. Najśmieszniejsze jest to, że jak już zapakowali nas do samolotu, to najpierw godzinke spędzilśmy w samolocie na lotnisku, po czym kazano nam opuścić samolot i usadowolili na Terminalu (samolt miał awarię). Dostaliśmy po kanapce i napoju, tak wię tutaj się sprawdzono. Wylot odbył się o 16 (na szczęście innym samolotem).Tak więc jednym słowem zamiast leżakowac na plaży to siedzieliśmy na lotnisku. Co do przesunięcia odlotu uważam, że to jest wielka ściema i jeśli ktoś mial podobną sytuację, że przesunięto lot prosiłabym o pomoc czy biuro Wezyr moze ponieść jakieś konsekwencje, jeśli tak to jakie. Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam. Ani odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2008-10-18 18:33 83.11.3.*]
Przylaczam sie do poprzedników nie polecam wezyra!! Robia sobie z ludzi JAJA umieszczaj swoja oferte w internecie a po rezerwacji tej wycieczki dowiadujemy sie ze w ogole jest to nie aktualne bo rozwiazali z tym hotelem umowe a po drugie laskawie trzeba bylo czekac 3 dni na fax z odpowiedzia o rezerwacji a telefonow nie odbierali. Jeszcze raz nie polecam. Pozdrowienia odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2008-06-13 00:33 212.76.37.*]
już na dzień dobry zmienili zasady gry:
wylot miał być o 11.00 a jest o 15.50 , natomiast powrót miał być o 17.00 a jest o 11.00 to tyle na tydzień przed wylotem!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście od nich to nie zależy i nie biorą odpowiedzialności za wyloty.
Chyba będzie zaj........... urlop.
A może hotel z 5 będzi miał 2 gwiazdki???????
Piszę to ku przestrodze dla innych, bo oszustów trzeba pokazywać.
Oczywiścię napiszę po powrocie jak było dalej.
Pozdrawiam
Karol
odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2013-06-13 10:37 79.190.205.*]
Jesli chcesz wiedziec WSZYSCY ZMIENIAJA GODZINY WYLOTOW !!!! i to nie wina biura tylko przewoznikow... Godziny zmieniaja sie i w TUI i W itave i w Rainbow. Kazde biuro ma w warunkach napisane, ze godziny moga ulec zmianie i pierwszy i ostatni dzien jest przeznaczony na wylot i na powrot !!!! odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2008-08-19 17:19 217.153.187.*]
podstawą to myślenie..można spróbować to nie boli odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2009-05-16 17:59 83.6.9.*]
to zacznij myslec idijoto!!! odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2009-06-11 18:27 80.238.109.*]
Witam Wszystkich!
W środę wróciłem z wycieczki do Turcji (hotel Malhon dla zainteresowanych), co mogę napisać na temat biura Wezyr - z pewnością mocną stroną w mojej ocenie są rezydentki tzn. zawsze znajdzie się powód do którego można by się przyczepić... Ale zaimponowały mi chęcią pomocy w każdej sytuacji, uśmiechem, i profesjonalizmem dlatego ciężko mi zrozumieć ludzi którzy piszą głupoty - płacąc za wycieczkę tyle że nad Bałtykiem w tej cenie miałby kwaterę ze wspólną łazienką na weekend o wyżywieniu można zapomnieć a wymagania ma takie jakby dzięki niemu biuro Wezyr miało na pensje dla wszystkich pracowników na co najmniej dwa lata. Powiem tak nie wydaje mi się żebym był łatwym klientem natomiast wiem że dużo się zmienia jeśli postawimy się na miejscu wspomnianej wcześniej rezydentki to naprawdę ciężki kawałek chleba kończąc życzę wszystkim udanych wakacji, rezydentką satysfakcji z wykonywanej pracy, sobie żebym zawsze trafiał na taką obsługę jak rezydentki z hotelu malhun w Turcji - Pozdrawiam Kamil:)
odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2009-10-09 22:35 83.20.107.*]
W pełni zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami! Wezyr to kompletna porażka!!!!Opieka rezydenta jest do chwili przyjazdu do hotelu a później w razie problemu turysto radź sobie sam!!! Kompletny brak profesjonalizmu!Na wakacje jedzie się wypocząć a nie stresować ale widać rezydenci tego biura mają odmienne zdanie! Agnieszka odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2009-10-19 19:36 79.191.45.*]
przykro mi ale nie zgadzam się absolutnie , jak do tej pory zawsze wyjeżdżałam z tym biurem i mogę śmiało powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z obsługi, nawet nie miałam problemu ze zmiana rezerwacji, co np. nie moge powiedzieć o Ecco którzy sa pazerni do bólu i żadne nawet losowe zdarzenia nie ruszają tych ludzi, dziekuje za to za milą i profesjonalna obsługę Wezyra, byliśmy na Rodos,Kreta,Egipt i Turcja i wszystko ok. odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2011-03-16 01:05 217.67.195.*]
Napisz proszę, jeżeli się z tym spotkałeś, w którym biurze rezydenci zajmują się gośćmi na okrągło. Jeździłem z wieloma biurami (Neckermann, TUI, Itaka, GTI, Wezyr, jeszcze jakieś inne, ostatnio 2 razy z Nowa Itaka) i wszędzie w zasadzie jest tak samo - przejazd z lotniska i na lotnisko, spotkanie organizacyjne połączone z ofertą wycieczek i ostrzeżeniami przed korzystaniem z biur "na ulicy'. Oni z tego żyją i jest to zrozumiałe, że są taką formą kontaktu z turystami najbardziej zainteresowani. Moim zdaniem to, czy w sytuacjach kryzysowych pomogą ludziom w potrzebie, czy nie, bardziej zależy od ich doświadczenia, osobowości i kultury osobistej niż od biura. Zresztą ludzie czasami też zachowują się różnie, mają nie wiadomo jakie życzenia i wymagania, a potem wyżywają się na rezydentach. Sam byłem świadkiem jak bardzo miła dziewczyna z Itaki ze względu na kilkugodzinne opóźnienie odlotu samolotu zaproponowała wszystkim wycieczkę na bazar i obiad na koszt firmy. Zapomniała (na lotnisku) dodać, że napoje, jak w większości lokali w tamtym rejonie, są dodatkowo płatne. Skończyło się stekiem chamskich wyzwisk przez jednego z 'gości', który chyba wyładowywał na tej dziewczynie wszystkie swoje życiowe frustracje. Nie pomagały żadne interwencje pozostałych turystów, którzy nie mieli żadnego problemu z tym, że przed obiadem dowiedzieli się, że napoje są płatne osobno (również kartą). Dziewczyna dla świętego spokoju uregulowała rachunek (chyba 4 euro) z własnej kieszeni. Z reguły w każdej większej grupie naszych rodaków znajdzie się jakiś frustrat ze słomą w sandałkach, który za wszelką ceną chce okazać kim to on jest - skoro jest aż taki bogaty, że przyleciał samolotem na zagraniczne wczasy, to znaczy, że wszyscy muszą się o tym dowiedzieć i mu podporządkować. Ja osobiście miałem z rezydentem Wezyra doświadczenia zupełnie nieodbiegające od innych, czyli 'średnia krajowa', a najgorzej wspominam akurat GTI i TUI. Najlepiej nie nastawiać się na załatwianie przez rezydentów wszystkich problemów (np. że dostałem pokój w budynku A a moi znajomi w D, bo są rzeczy na które oni po prostu nie mają wpływu. A jak recepcjonista udaje, że nie zna angielskiego to równie dobrze będzie udawał, że nie rozumie np. tureckiego w wykonaniu rezydentki (spotkałem się z taką sytuacją). Myślę, że zdecydowana większość rezydentów przy dużym problemie pomoże - ja na przykład musiałem skorzystać z usług lekarza 2 razy (raz Wezyr) i za każdym razem rezydent był na miejscu i pomógł.
Pozdrowienia
Robert
odpowiedz »

wezyr holidays Nie polecam [2008-07-31 14:36 79.188.1.*]
Witam Wszystkich !!!!
Właśnie wróciłam z Marmaris w Turcji. Wybrałam się tam z chłopakiem i dwójką
przyjaciół oraz z biurem WEZYR i już dziś wiem że będą to niezapomniane
wakacje !!!! Było pięknie!! Rezydentki super zawsze uśmiechnięte i z głowami
pełnymi ciekawych wiadomości o Turcji. Hotel taki jak przedstawiono nam go w
Polsce, czysto schlunie i z dobrym jedzeniem, mimo iz maił tylko 3* zasługuje
na więcej!!! Wycieczki które wykupiliśmy w biurze Wezyr były super.
Odwiedzaliśmy różne miejsca narzucone przen Ministerstwo Turystyki w Turcji
króre pochałaniały dużo czasu ale i tak było bosko!!! POLECAM POLECAM
POLECAM Biuro WEZYR HOLIDAYS to PROFESJONALIŚCI w 100%
pytajcie jeśli macie wątpliwości moj email g_slezok@o2.pl
pozdrawiam :))))))))))
Wezyr the best:))) - rys
odpowiedz »

biuro podróży Oscar - tragedia [2007-06-29 13:12 89.25.137.*]
Właśnie wróciłam z wycieczki z biurem podróży Oscar do Chorwacji. Było super poza tym że podróż do trwała znacznie dłużej niż powiedziano nam w biurze, kwatera nie była zła tylko w podwórku budynku w którym mieszkaliśmy był plac budowy i nie było mowy o zamianie pokoju, rezydent nasz był beznadziejny pojęcie kultury osobistej było mu zupełnie obce, był człowiekiem nie odpowiedzialnym (kiedy była konieczność zawiezienia jednego z uczestników wycieczki na pogotowie to polecił nam taksówkę!!!!!), nie posiadał nawet dostatecznej wiedzy na temat miejscowość w której się znajdujemy i na temat tego co warto zwiedzić i zobaczyć i jak w takie miejsca dojechać.Ale najbardziej rozwalające były teksty w stylu:"Pokoje nie są drogie więc nie mają Państwo co narzekać" i "To trzeba było nie wykupywać tych wczasów!"-to się w głowie nie mieści. W ostatnim dniu (i to wydaje się być praktyką Oscara) o godzinie 9 rano kazano nam się wykwaterować i do godziny 20 czekać na walizkach na autokar. Wyznaczono nam jeden malutki pokoik gdzie można było złożyć bagaże i się wykąpać (zimna woda).
Ci którzy wybierają się do Chorwacji do szczególnie do Makarskiej na ulicę Splitską 41 niech to rozważą. Człowiek ten (p. Michał) jest tragiczny i potrafi zepsuć krwi.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij