Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2006-07-06 12:24
Temat: Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
Treść: Aktualność:
Wizz Air ostatnio zapewnia swoim pasażerom trochę więcej emocji, niż pozostali przewoźnicy. W poniedziałek turyści, którzy mieli lecieć z Okęcia do Liverpoolu spędzili na lotnisku całą dobę, a we wtorek na lot do Malmö podróżni czekali ponad sześć godzin.

Samolot linii Wizz Air do Liverpoolu miał wylecieć o godz. 12. Lot przełożono jednak o 12 godzin, a turystom kazano zaczekać. O wyznaczonej godzinie pasażerowie nadal tkwili w sali odpraw. Niestety, okazało sie, iż lot w ogóle się nie odbędzie, bo został odwołany.

Pasażerowie pechowego lotu spędzili noc w hotelu, który zapewnił przewoźnik. Rano część z nich zdecydowała się polecieć następnym samolotem, inni zrezygnowali z wyprawy do Wielkiej Brytanii.

Zgodnie z informacjami przewoźnika, przyczyną odwołania lotu była awaria silnika jednego z samolotów. - Zdezorganizowało to naszą siatkę lotów i spowodowało olbrzymie opóźnienia - tłumaczyła Dominika Granowska z Wizz Air.

Kolejni pasażerowie, którzy odczuli skutki awarii silnika jednego z samolotów Wizz Air byli pasażerowie, którzy wczoraj o godz. 10.15 mieli lecieć do Malmö. Oni również na na kilka godzin utknęli w ciasnym terminalu Etiuda dla tanich linii. Ich lot przesunięto z godz. 10.15 na 17.50.

Pasażerowie, którzy czekali na opóźniony lot skarżyli się przede wszystkim na fakt, iż w sali odpraw na terminalu Etiuda jest za mało krzeseł (tylko kilkanaście). Problemem dla nich były również bagaże, o które w czasie oczekiwania nikt się nie troszczył.

Docenili oni natomiast fakt, iż Wizz Air zapewnił im obiad.

Największa pretensję do przewoźnika mają pasażerowie pechowych lotów o dezinformacje. W czasie problemów na lotnisku nie dało się dodzwonić do przedstawiciela Wizz Air.

Przewoźnik zapewnił pasażerów, że podróżni, którzy mieli lecieć do Liverpoolu, ale z winy Wizz Air tam nie dotarli, mogą przebukować bilety na inny termin. Jeśli nie skorzystają z tego rozwiązania, firma zwróci im pieniądze.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2020-04-23 09:53 89.151.37.*]
Kilka przydatnych informacji www. aircompensa. com/opozniony-lot-wizzair/ odpowiedz »

wizz air spóźniony i odwołany lot [2013-02-02 00:07 86.5.108.*]
-1' odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2012-07-30 12:25 89.167.82.*]
odpowiedz »

wizz air spóźniony i odwołany lot [2012-04-01 06:02 91.207.61.*]
-1' odpowiedz »

Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot [2011-05-08 20:40 86.28.177.*]
mnie spotkal podobny lot i zeby tego bylo 2 razy w przeciagu 1,5 tygodnia.lecialam z londynu-luton do katowic lot zostal opozniony o 5 godzin..zeby tego bylo malo na 5 minut przed wejsciem do samolotu łaskawie poinformowano nas ze lot ulegl zmianie i ze zaiamiast do katowic lecimy do krakowa.1.5 tygodnia pozniej wracalam do londynu.planowana godzina odlotu samolotu byla o 6 rano.na lotnisko dotarlam o 4 nad ranem zeby przejsc odprawe i wtedy zobaczylam ze lot jest przeniesiony na 14.15 po poludniu.udalo mi sie przebukowac bilet na wczesniejszy lot o 10.40.z tego co sie orientuje to po 3 godzinach powinnam dostac cos do picia do jedzenia nie podano nic.spedzialm 6 godzin na lotnisku bez zadnego wsparcia ze strony lini lotniczych wizzair.ich loty to ostatnio prawdziwy koszmar ,dodajac do tego uszczypliwy, niegrzeczny i malo pomocny personel!!!niektorzy chyba zapomnieli ze to oni sa tam dla nas a nie my dla nich!!! odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2010-09-15 22:43 87.198.131.*]
to jest niestety jeden z najgorszych przewoznikow na swiecie , ktory ma jedne z najgorszych samolotow takze , jest maszyna ,ktora ulega czesciej awariom niz inne i czesciej sie rozbjaja niz inne :/ niestety taka prawda . A co do spoznien ,hmm... czytam i widze ,ze 12 h, 13 h, ktos tam gdzies siedzial , to oto prosze : 22 h jesien 2009 Airport Cork -Irlandia :/ lot Cork-Katowice :/jest ktos kto sie zmierzyc ? to nie jest sciema . Kolejne spoznienie na tej samej trasie , sierpien tego roku -6 h . No wiec zasada jest teraz prosta -no more Wizzair !!! no thanks ! a ha, i jak najszybszego bankructwa ! odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2010-04-20 19:39 95.171.194.*]
przezten wulkan nielce do niemiec na wesele kuzynki odpowiedz »

NIBY TANIE BILETY [2009-05-25 17:56 89.77.133.*]
Domena Lini lotniczych jest to ze gdy kupimy bilet z wyprzedzeniem to powinien być tańszy Otóż tak zrobiłam kupiłam bilet w kwietniu na lipiec zapłaciłam ponad 730zl zapłaciłam a w maju już ten sam bilet kosztował 300zl
Więc mam pytanie Czy to bzdura z tym wyprzedzeniem? Linie w których kupowałam bilet tłumacza się tym ze jest to promocja
Poprosilam o to ze chce oddac bilet i zaoferowano mi 100zl wizz to złodziej który dorabia się na ludziach
odpowiedz »

WIZZ NIE ZWRACA PIENIĘDZY ZA BILET [2009-09-21 14:05 93.105.62.*]
i to jest najgorsze, wcześniej cie nie uprzedzą, kupić bilet latwo ale oddać nie ma szans odpowiedz »

NIBY TANIE BILETY [2009-09-21 14:03 93.105.62.*]
niby 129 a 260... chciałam zwrócić bilet 2 tyg przed odlotem- powiedzieli że nic z tego!!!! zniechęciłam sie do nich. złodzieje. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-04-16 11:05 188.33.27.*]
dowiedziałam sie na lotnisku ze lot jest odwołany.nic nie dali wzamian!!!a dojazd do lotniska i z itp.czy jesli tłumacza sie na lotnisku godz przed odlotem ze sie popsuł amolot to zwalnia ich z wypłaty odszkodowania???akurat uwierze ze godz przed sie posuł.mogli jakis inny podstawic nawet opoźnienie by mnie zadowoliło a tu nic. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-05-01 16:34 87.207.40.*]
obawiam się, ze nie mogli podstawić innego samolotu. wizzair ma ograniczoną flote i jeżeli jakiś samolot się zepsuje, ma to wpływ na inną siatkę połaczeń (np. samolot, który leci z prestwick do katowic, potem startuje do beauvis). jeżeli usterkę wykryto w czasie lotu albo już po lądowniu, nie ma przebacz - przepisy nakazują zrobić przegląd. a odszkodowanie w takiej sytuacji nie przysługuje z tego względu, ze jest to sytuacja, na którą przewoźnik nie ma wpływu.
jeżeli zregygnowała pani z lotu bądź skorzystała z opcji bezpłatnego przebukowania (na inny dzień bądź na inne lotnisko), sugeruję wysłać na customerrelations@wizzair.com rachunki za przejazd z i na lotnisko. wizzair zwraca koszty do 70 euro (o ile nie jechała pani taksówką).
pozdrawiam
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-05-18 18:20 93.159.16.*]
To nieprawda, że odszkodowanie w takiej sytuacji (problemu technicznego) nie przysługuje. Wizz się często tym zasłania, ale wprowadza pasażerów w błąd. Zasłanianie się przy odmowie zapłaty odszkodowania przez Wizz problemami technicznymi, których nie da się przewidzieć (a o to właśnie chodzi), od grudnia zeszłego roku nie ma racji bytu. Jest wyrok Trybunału UE, z 22 grudnia 2008 r., sprawa C-549/07, który mówi wyraźnie, że problemy techniczne nie stanowią nadzwyczajnych okoliczności i podstawy do uchylania się linii lotniczych od płacenia odszkodowań. Warto się na to orzeczenie powoływać i nie można dać się spławić. Trzeba reklamować i pisać skargi do ULC lub odpowiedników ULC. Nawet, jeśli tak jak ja czeka się dziesięć miesięcy na odszkodowanie (pod naciskiem brytyjskiego odpowiednika ULC - lot był z Doncaster - Wizz "już" zgodził się na wypłatę odszkodowania, ale jeszcze nie zgadza się na zwrot poniesionych kosztów). Generalnie, kpina z klienta. Pozdr.
Jarek Zysnarski (gdyby ktoś chciał danych, które uwiarygadniają powyższe informacje i moje zarzuty - proszę bardzo, chętnie służę)
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 10:05 89.174.175.*]
Witam !!!!!bardzo prosze jesli mozna o podanie dokładnie co i jak i gdzie składa sie takie reklamacje.Mój maż miał odleciec wczoraj o 19.55. Najpierw ogłaszali opóxnienia a potem o odwołaniu.I tak wiec dojazd do warszawy, potem z warszawy na bilecie kredytowym o takiej kwocie ze szkoda mówic, i znowu jutro do warszawy i oby wyleciał do Malmo. Dwa dni do tyłu w pracy a o cenach przejazdu i cało nocnej tułaczce to nie powiem .Prosze o jakoś rade. Ewa z Wielkopolski. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-10 12:13 83.12.158.*]
miałyśmy wracac z córką 7 lutego z kolonii do gdańska, niestety odwołali lot i musiałyśmy zostac w niemczech do 10 lutego (następny lot), pomimo iż musiałyśmy spędzic te 3 dni w hotelu, jakoś krew mnie nie zalała! nie rozumiem o co wam chodzi, wybieracie najtańsze linie lotnicze z możliwych! w regulaminie mają zaznaczone czarno na białym że zdazają się opóznienia / odwołanie lotu i do czego macie w takiej sytuacji prawo / co wam przysługuje. pomimo to ze raz miałyśmy pecha to na pewno nie zrezygnuje z usług linii lotniczych wizzair, chociażby przez wzgląd na miłą, fachową obsługe i konkurencyjne ceny. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-10 19:09 78.94.11.*]
Oczywiscie! Zgadzam sie z Pania. Mozna na cala sytuacje spojrzec z innej strony i nie traktowac odwolanego lotu jako przymusowego koczowania ale jako darmowy urlop. Poniewaz przewoznik zwroci koszty "przymusowego" pobytu uziemionego pasazera. Gratuluje Pani ze trafilo na Kolonie, z cala pewnoscia pobyt byl udany :) Pozdrawiam i milo sie czyta glos rozsadku! odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 10:39 82.177.75.*]
Należy zbierać rachunki imiennne na poniesione wydatki: bilety, hotel itp. Mi zwrócili cała kwotą i to w dość szybkim tempie. Jeśli nie można udokumentować wydatków, nici z reklamacji.
Powodzenia.
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 11:58 78.94.11.*]
Tu sie nie zgodze...Niekoniecznie nie uwzglednia. Mnie uwzgledniono. Wyslalam kilka rachunkow nie imiennych bo niby jak pani w miesnym miala mi wystawic fakture za 3 plasterki szynki i bulki ;), fakture imienna za hotel, za karte WiFI...Ja przynajmniej wyszlam do przodu na odwolanym locie ;) Pozdrawiam wszystkie nieloty ;) odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 12:52 89.174.175.*]
Dzięki wielkie . Ale gdzie mam uderzyc z napisaniem bo znajduje same tel i mam im wysłac orginały czy kopie?????Pozdrawiam . Ewa z Wielkoposki. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 17:46 82.177.75.*]
wysłać do nich maila, rachunki skopiować i wysłać na podany adres, zwrot otrzymałam na kartę, z której zakupiono bilet
wszystkie ustalenia drogą elektroniczną powodzenia
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-02-27 08:05 78.94.15.*]
Witam! I z przykroscia musze stwierdzic jakie bzdury tu wypisujecie! Nie mam zamiaru uprawiac kryptoreklamy ale WiZZ jest najlepsza niskobudzetowa linia. Mialam latem zeszlego roku odwolany lot z przyczyn technicznych. Skorzystalam z mozliwosci przebookowania biletu, zatrzymalam sie w hotelu na 2 doby. Napisalam reklamacje na odwolany lot do WiZZ. Po uplywie 6 tygodni i braku odpowiedzi wyslalam skarge do ULC. Dostalam zwrot kosztow (calkowity!) hotel, wyzywienie, media, przejazdy...a takze odszkodowanie w wysokosci 250 Euro w przeciau miesiaca od skargi w ULC. Jedyne koszty jakie ponioslam w tej calej sprawie to znaczki pocztowe za list polecony.
Nie wiem dlaczego ludzie rezygnuja z walki o swoje. Dlaczego koczuja na lotniskach. Polecam kazdemu najprostsze rozwiazanie i gwarantuje, ze ta firma jest wyplacalna!
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2013-04-02 17:39 89.229.81.*]
Witam,
bardzo prosze o podanie e-mail przewoznika WIZZ AIR do złożenia reklamacji z powodu odwołanego lotu, nie mogę znaleść na str.
Z góry dziękuje Mój e-mail: alza@wp.pl
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2011-04-28 19:12 86.41.109.*]
Chyba tylko ktoś kto pracuje w Wizzar może głosić bzdury o ich punktualności i niezawodności.Z Cork do katowic praktycznie każdy lot jest opóźniony.Większość o dzień lub dwa.Napisałem skargę do KOOR niech ktoś się zajmie tymi oszustami.W tej chwili moja dziewczyna siedzi na lotnisku od 12 godzin,a Pani na infolini nic nie wie i jak śmiałem jej przeszkadzać w szlifowaniu paznokci.Więc szanowny pracowniku Wizzara te pochlebstwa zostaw dla idiotów,którzy nie latają. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 10:03 89.174.175.*]
Witam !!!!!bardzo prosze jesli mozna o podanie dokładnie co i jak i gdzie składa sie takie reklamacje.Mój maż miał odleciec wczoraj o 19.55. Najpierw ogłaszali opóxnienia a potem o odwołaniu.I tak wiec dojazd do warszawy, potem z warszawy na bilecie kredytowym o takiej kwocie ze szkoda mówic, i znowu jutro do warszawy i oby wyleciał do Malmo. Dwa dni do tyłu w pracy a o cenach przejazdu i cało nocnej tułaczce to nie powiem .Prosze o jakoś rade. Ewa z Wielkopolski. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 11:54 78.94.11.*]
Witam Pania! Nastepnym razem wszystkie papierki do wypelnienia najlepiej wziac bezposrednio na lotnisku. Ale moze pani takze wydrukowac go sobie w domu ze strony ULC. Lub w wyszukiwarce poszukac pod haslem " Formularz skargi za odwolany lot" http://www. ulc. gov. pl/_download/kopp/formularz_skargi. pdf. Niech Pani nie wysyla tego na Wegry tylko w Polsce do placowki Wizz listem poleconym. Nawet jezeli maz nie posiada juz rachunkow to niech wpisze ile wydal na taksowki, telefony, skorzystanie z internetu...wszystko doslownie. Jezeli lot odwolany byl z winy przewoznika np. awaria maszyny dostanie wszelkie zwroty a nastepnym razem proponuje nie jezdzic po kraju tylko korzystac z hotelu na koszt przewoznika. Powodzenia i pozdrawiam! odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-14 21:57 87.207.40.*]
witam,
tak się śmiesznie składa, że pracuję na infolinii wizzair i mogę udzielić kilku niezbędnych informacji 9całkiem gratis, nie za 3,66zł za minutę:P)
wizzair nie ma swojej placówki w polsce. reklamacje trzeba pisać na maila customerrelations@wizzair.com. w razie poniesienia jakichś kosztów w związku z takim opóźnieniem i przebukowaniem (hotel, dojazdy itp) do wysokości 70 euro za osobę za dobę rachunki (najlepiej imienne, jak ktoś już pisał) zeskanować i dołączyć do maila. nie ma sensu pisać, że się "żąda", czy "domaga", bo wtedy na odpowiedź można czekać dłużej niż regulaminowe 30 dni. takie opóźnienia będą również, kiedy w mailu zabraknie danych, rachunków itp. chcesz,żeby odpowiedziano ci szybko, upewnij się, że twoja reklamacja zawiera komplet załączników.
wizzair nie zwraca za przejazd taksówkami, jeżeli istniała możliwość dojechania na lotnisko autobusem/metrem/pociągiem, więc jeżeli jechałaś taksówką, możesz sobie odpuścić rachunki za przejazd.
w wypadku, kiedy nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 30 dni masz dwa wyjścia - napisać maila ponaglającego (z zaznaczeniem,ze już pisałaś, nie dostałaś odpowiedzi, 30 dni minęło - możesz dołączyć ponownie załaczniki) - odpowiedź po ponagleniu powinna dojść w ciągu kilku dni. ludzie pracujący w dziale reklamacji są tylko ludźmi i mogą mieć opóźnienia - jest ich garstka, a maili kilkaset dziennie. możesz też. jak ktoś pisał, uderzać do urzędu lotnictwa cywilnego. jeśli dzwonisz na infolinie, nie strasz nas sądami, prawnikami, obsmarowaniem w prasie, strajkiem na lotnisku, zwolnieniem z pracy - masz naprawdę małe szanse cokolwiek w ten sposób osiągnąć, poza bólem głowy konsultanta, który odbierze jeszcze kilkadziesiąt podobnych telefonów. jesteście mili dla nas, my jesteśmy mili dla was i od razu przyjemniej się pracuje. rozumiem, że koczowanie na lotnisku może człowieka wkurzyć, ale wyżywanie się na konsultancie, który nie ma na nic wpływu, jest naprawdę bez sensu. pozdrawiam:)
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 16:47 89.174.175.*]
Dzieki za rade. Znalazłam kontakt droga e-mail,odpisano mi co mam przesłac i ze odpowiedz dostane po 30 dniach . zastanawiam sie tylko czy wysłac to własnie e-mail czy poleconym. Co do podrózowania męza po kraju to wolał wrócic do rodziny i z nami sopędzic te półtora dnia jak siedziec bez czynnie w hotelu. Wczoraj udało mu sie wyleciec i jest tam gdzie miał byc 3 dni temu-w pracy. Pozdrawiam .Ewa . odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-06 22:04 78.94.11.*]
Pamietaj tylko i nie daj sie omamic. Odpowiedz ktora dostalas zostala wygenerowana automatycznie. Kazdy dostaje odpowiedz tej tresci. Chybaze faktycznie masz w adrsie wpisane imie i nazwisko osoby od ktorej dostalas tego emaila. jezeli po 6 tygodniach nie otrzymasz odpowiedzi to na nic nie czekaj tylko odwoluj sie do Prezesa Urzedu Lotnictwa Cywilnego. Zazalenie wyslij listem poleconym a wszelka korespondencje miedzy toba a przewoznikiem zachowuj w archiwum. Powodzenia! odpowiedz »

[usunięto] [2009-03-04 11:23 82.177.75.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 13:16 89.174.175.*]
Witam .próbuje wejsc na ten adres ale pojawia mi sie bład . a kopiuje to co napisane . gdzie robie błąd? odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-04 15:37 82.177.75.*]
Proszę weść na stronę wizzair i tam znaleźć dział reklamacji i po kłopocie. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-02-25 20:11 91.123.161.*]
Dzisiaj,25.02.2009,mój mąż spedzil 5 godzin w terminalu ętiuda, czekając (na stojaco)na samolot Wizz ąir. Kiedy próbowalam się czegoś dowiedzieć o godzinie odlotu samolotu, kierownik terminalu powiedział,ze trwa naprawa usterki i pasażerowie zostaną poinformowani o sytuacji.Z braku jakichkolwiejk informacji,zadzwoniłam ponownie i pani kierownik( inna już bo sie zmieniły)w mało uprzejmy sposób pouczyła mnie, iż mąż mógł skozystać z lepszych linii lotniczych oraz o tym, ze lepiej przecież poczekać (lot miał się odbyć 25.02 o 17.20 a zaproponowali na 26.02 na 11.50)i zeby naprawili samolot niz gdyby mia spaść! Dodała ,ze Etiuda nic nie może w tej sprawie zrobić i mam dzwonić na infolinie WIizz Air za 3.66/min. To ja już wole autokarem sie przemęczyć. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-01-14 09:04 91.59.62.*]
Dzisaj 14.01.2009 zostal odwolany Lot o godz. 6:00 ,Wizz Air z Dortmundu do Katowic, to jest chamstwo, powinno sie zebrac wiecej ludzi i oddac sprawe do Sadu, Gotowki calej nie zwracaja ,czyli trzeba zmienic lot na inny dzien lub sie traci czesc kasy.powinna sie znalesc konkurencja zeby ten Wizz Air upadl!!!! odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-01-02 17:25 213.158.196.*]
i kolejne spóźnienie z Rzymu do Poznania ponad 7h...szkoda pisać żenująca i dziadowska firma odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-24 13:19 86.14.103.*]
Wczoraj co najmniej od 4h było wiadome, iż lot z Doncaster do Katowic nie dojdzie do skutku, jednakże pasażerów powiadomiono dopiero kilkanaście min. po planowanym wylocie. Totalny choas, brak szacunku do klientów! W dodatku, podczas zmiany rezerwacji lotu na lotnisku, informowano, iż najbliższy lot można zaplanowac na pn, z Londynu lub w sr z równie odległego Liverpoolu. Natomiast na stonie wizzair można bez problemu kupic bilet na sr z Doncaster do Katowic - oszuści pierszej klasy. Ponadto wczorajszy samolot do Gdańska był opóźniony o co najmniej 4h. :( Ania C. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-08-31 22:00 88.156.103.*]
Moja mama na wylot do Dortmundu czekała na lotnisku 12 godzin,, dzisiaj wraca. Miała być o 13.15 niestety przełożyli przylot samolotu na 8.30 rano dnia następnego!!! Gdy dzwoniłam po informacę płatną sieci Wizzair, pracownik linii nic nie wiedział. Jedynej informacji jakiej mi udzielił, to taka, że wg nich samolot przyleciał do Pyrzowic punktualnie!!! Za taką infolinię trzeba im słoono płacić!!! Skandal!!! Czy ktoś wie jak można złożyć reklamację? Proszę o info na maila. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-08-31 22:53 85.89.170.*]
Ja reklamuję swój odwołany rejs już od trzech miesięcy i narazie nie dostałam żadnej odpowiedzi.Wysyłałam maile, listy polecone i faksy ze wszystkimi możliwymi dokumentami na adres Węgierski, ponieważ reklamacja musi być składana bezpośrednio u przewoźnika.Nie ma raczej szans na załatwienie tej sprawy, chyba że za pośrednictwem czegoś takiego jak ochrona praw pasażerów.Tylko sprawa jest wtedy odpłatna.Ja narazie czekam jesli do końca wrzesnia nie dostanę odpowiedzi nie wykłuczam, że skorzystam z tej opcji.Narazie polecam reklamację u przewoźnika (adres na stronie Wizzar), ponieważ bez tego i tak się nie obejdzie.Dalej można kierować sprawę do " ochrony praw pasażera" o której napisałam ale dopiero po wyczerpaniu pierwszej mozliwości i udokumentowaniu jej w dalszych roszczeniach.To niestety potrwa.Życzę cierpliwości.AP odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-09-01 09:29 88.156.103.*]
No to nieźle. Wrrr Myślę, że to ostatnia z tanich linii, a co za tym idzie? Ostatnia plajta. Wygląda na to, że ludzi których nie stać na LOT lub Lufthanse będą znowu jeździć autokarem. Czasowo na dzień dzisiejszy wychodzi tak samo ;) odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-09-08 13:24 89.76.246.*]
wlasnie odwolali mi lot do glasgow... 2h przed odlotem odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-10 09:53 82.177.27.*]
ja zmiast wylądować w godzinach rannych w Gdańsku znalazłam się w Katowicach. Przeżłam koszmar. Droga z katowic do Gdanska byla niebezpieczna, nocny pociąg, dzieci, 6 sztuk bagażu i pijane towarzystwo. Przeżyłam, ale cała drogą martwiłam się o syna, który nie został przepuszczony dalej. Musiał zostać z bagażami w korytarzu. Konduktorzy umyli ręce. Od czego zacząć reklamację? proszę o pomoc odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-10 10:38 85.89.162.*]
Najlepiej proszę udać sie w miejsce gdzie kupiła Pani bilet, o ile nie był to zakup przez internet.W takim przypadku proszę wejść na strone internetowa przewoźnika i zacząć od reklamacji pisemnej(tam znajdzie Pani adres na który trzeba wysłać dokumenty).Z góry uprzedzam, że jeśli rejs jednak sie odbył, tylko w inne miejsce docelowe, może mieć Pani duży problem z wyjaśnieniem czegokolwiek i raczej na nic bym nie liczyła.Przykre to jest ale takie są realia w tym kraju.Ja juz odpuściłam i zwrócono mi tylko cenę biletu bez dojazdu w miejsce odlotu i w ogóle jestem juz zmęczona tym tematem, życzę cierpliwosci. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-10 11:05 82.177.27.*]
dziękuję za odpowiedź właśnie napisałam takie pismo, moja podróż była koszmarem, w czasie ktorego martwiłam się o życie syna, gdyż powrót nocnym pociągiem, pełnym chuliganów był niebezpieczny, o czym przekonałam się osobiście
zamiast 3 godzin moja droga do domu, trwała 24 i to w jakich warunkach czyli nie mam co liczyć nawet na zwrot za bilety pkp??? około 400zł?
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-10 14:43 85.89.162.*]
Proszę próbować, ale ja nie dostałam zwrotu za bilet PKS z Warszawy ani do Warszawy, a nigdzie w ogóle nie poleciałam bo odwołali nam lot po kilkugodzinnym oczekiwaniu i mamieniu nas bajkami, ze lot jest opóźniony.Niby można starac sie o odszkodowanie w razie odwołanego lotu(tak jest w regulaminie wizzard)ale próbowałam przez trzy miesiace(bez odpowiedzi) i wydałam na to więcej niż to było warte.Pozdrawiam odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-24 14:01 82.177.27.*]
Wlaśnie dostalam wiadomość o przyjęciu reklmacji. Mam czekać na zwrot pieniążków na konto. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-11-24 15:57 85.89.162.*]
Zwrot bedzie wyłacznie za bilet.Nalerży się Pani równiez zwrot za dojazd ale na to nie ma co liczyc. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-08-31 22:01 88.156.103.*]
Mój mail to jahalom@op.pl odpowiedz »

Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot [2008-08-12 12:18 89.105.122.*]
2 sierpnia mialam wyleciec o godz 8 rano. Zaraz po przyzdzie na lotnisko po godzinie 6 rano dowiedzialam sie ze lot jest opozniony o 18 GODZIN. SKANDAL odpowiedz »

Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot [2008-08-12 12:20 89.105.122.*]
lot byl z lutonu do katowic odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-02-04 17:39 88.207.142.*]
Przestrzegam przed tymi DZIADAMI. Wczoraj tj.3 luty 2008 lot z Katowic do Frankfurt Hahn opóźniony o 17 godzin. Planowy wylot godzina 6.10 wyleciał przed 23.00 Co niektórzy czekali na lotnisku od 3 rano - ja osobiście od 4.30. Tak więc niektórzy czekali blisko 20 godzin na lotnisku. Ludziom puszczały nerwy i po pewnym czasie zaczęło się nam już przypatrywać paru ochroniarzy z pistoletami w kaburach. Tradycyjne zero kontaktu z przedstawicielem Wizzair, mega dezinforamcja i 2 porcje frytek na 20 godzin czekania. Na tyle beszczelny DZIAD że w samolocie po 17 godzinach spóźnienia kazał nam sobie kanapki za 16 zł kupować. Nas również poinformowana że żadzne odszkodowania itp. rzeczy się nam nie należą. Oby jak najszybciej pojawiła się konkurencja bo to nie jest pierwszy raz kiedy doświadczam tak przykrych doświadczeń od WizzAir. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-02-22 17:02 87.205.208.*]
zgadzam się z opinią jak najbardziej gdyż również byłam w tym dniu w tej sytuacji.HAŃBA.najbardziej żal było rodziców z malutkimi dzieciaczkami 20h na lotnisku. odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-03-21 18:54 80.251.192.*]
20 marca 2008 zostal odwolany lot z malmo do poznania godz 21.55. o 23 przez megafon czekajacy zostali poinformowani ze lotu nie bedzie. i nic wiecej troszcz sie o siebie sam. a samolot podobno w ogole nie przylecial. aha w informacji pow ze MOZE zwroca pieniadze za bilet odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-02-04 02:33 82.10.213.*]
wlasnie zrobili to samo w Doncaster-Sheffild najpierw lot byl opozniony z g. 18.10 na 01.10 a o go 22.00 okazalo sie ze jest odwolany odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-06-28 00:47 85.89.170.*]
27 czerwca lot do Brukseli najpierw opóźniony o 2 i pół godziny , w efekcie został odwołany i na własny koszt wróciłam do swojego miejsca zamieszkania oddalonego od Warszawy o 200 km.Nikt, niczego nie tłumaczył, nikt nie wskazał rozwiązania.Byłą godzina 21-sza i oddano nam bagaże rozkładając ręce...Wróciłam do domu gdyż na miejscu nikt nnie umiał nam nic powiedzieć a w ten sposób mogłam koczować na lotnisku i tydzień.Wróciłam do domu z niesmakiem, zmęczona po całodniowej podrózy najpierw do Warszawy, później na oczekiwaniu w kolejce do odprawy prawie 2 godziny, następnie prawie trzy w oczekiwaniu na lo a następnie podrózy ponad dwugodzinnej do domu z Warszawy.Aż żal wspominać... odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2008-06-28 11:41 88.147.19.*]
27 czerwca mieliśmy mieć wylot z brukseli do warszawy o 20.55, najpierw jak dowiedzieliśmy się od innych ludzi lot został opózniony o 15 minut po jakimś czasie został odwolany, jastaśmy młodym małżeństwem i mamy dwóletnie dziecko, nikt na lotnisku nie mówił po polsku więdz mieliśmy tragedię, dzięki uprzejmości jednej pani z polski udało mi się dodzwonić do mojego brata do w brukseli i przyjechał po nas zpowrotem. spędziliśmy 5 godzin na lotnisku z małym dzieckiem w obcym kraju i bez znajomości języka francuskiego, w jakim sie prubowano sięz nami porozumieć odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2009-03-10 20:12 78.94.11.*]
Twoja znajomosc j.polskiego tez nie jest powalajaca :) odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2010-01-02 21:15 92.24.102.*]
Fakt ;) odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2007-11-04 18:07 172.159.76.*]
ktos bynajmniej zadbal o pasazerow ja dzis nie wylecialam z liverpoolu z powodu mgly a potraktowano nas jak smieci mowiac ze nic sie nam nie nalezy niestety to linie lot. rayainair odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2006-07-10 15:28 83.175.144.*]
W dniu wczorajszym tj.09.07.2006r. lot samolotu z Warszawy do Bolonii planowany odlot godz.18.35 był opóźniony o 2.5 godz. i nikt z przedstawicieli firmy nie wytłumaczył powodów tego opóźnienia.Wielu pasazerów miało z tego powodu wiele problemow w dalszej podróży.Miało by tanio i sprawnie , a jest koszmar.Zastanawiam się nad możliwością wystąpienia na drogę sądową o odszkodowanie.
Adam S.
odpowiedz »

Wizz Air spóźniony i odwołany lot [2006-10-03 09:01 82.241.21.*]
9 wrzesnia na 6h15 mialem lot z Katowic do Paryza liniami WIZZAIR. Na lotnisku o 5 rano dowiedzialem sie, ze lot ma 17 godzin 55min opoznienia i leci do Lille a nie do Beauvais (lotniska z ktorego wylatywalem) Bylem zmuszony do kupienia biletu air france (500 euros) by dostac sie do Paryza. WIZZAIR proponowal mi "darmowa" zmiane biletu na srode. Ze wzgledu na obowiazki zawodowe musialem byc w Paryzu w 9 wrzesnia , wiec nie wchodzilo do w rachube. Czy ktos wie w jaki sposob mozna odzyskac odszkodowanie i pokrycie kosztow ktore ponioslem z winy WIZZAIR ? odpowiedz »

POWINNI WOZIĆ ZIEMNIAKI A NIE LUDZI [2006-07-06 12:24 81.210.71.*]
TAKA TO FIRMA. Kilka miesięcy temu czekałam na lotnisku w Katowicach na lot do Londynu. Wsiedlismy do samolotu, zapieliśmy pasy i wtedy dowiedzieliśmy się że samolot jest zepsuty - była 6 rano.
Nikt oczywiście nie umiał nic konkretnego odpowiedzieć.
Poleciałam po ponad 12 godzinach oczekiwania na ławce na lortnisku a oczywiście WIZZ zafundował nam rekompensatę, dostaliśmy bułkę i soczek.
TO JEST MASÓWA I NIE MA CO SIĘ DZIWĆ ŻE TAKIE SĄ PRZYPADKI. Joanna
odpowiedz »

POWINNI WOZIĆ ZIEMNIAKI A NIE LUDZI [2008-03-31 23:03 83.14.130.*]
Masz rację,że powinni wozić ziemniaki chociaż zastanawiam się czy prędzej by one nie zgniły zanim by dostarczyli na miejsce. gdzie instytucje kontrolne państwa a za telefony pobierają jakbym dzwonił na audio-tele odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij