Forum grupa: Temat dowolny
Opisz (krok po kroku) przyjecie goscia hotelowego z Anglii do momentu zakwaterowData wysłania: 2008-11-28 13:14 Autor: Czytelnik IP 83.12.62.*Goście w sposób jawny informują nas o swoich potrzebach związanych z przyjazdem, na przykład potrzebach biznesowych. Za tymi potrzebami kryją się jednak zwykłe potrzeby ludzkie. Ludzie z natury posiadają potrzebę bycia dostrzeżonym, wysłuchanym, szanowanym i pamiętanym. Wielką przyjemność sprawia im, gdy w restauracji, kawiarni, hotelu lub gdziekolwiek są witani przy wejściu jako znajoma mile oczekiwana osoba. Z pewnością takie miejsca odwiedzać będą często. Niechętnie stają się jednym z wielu. W hotelu nigdy nie możemy okazać gościom, że są jednymi z wielu. Gość musi mieć poczucie, że jest dla nas kimś wyjątkowym. Zasady postępowania z Gościem należy stosować tak, by zawsze kierować się przedstawionymi powyżej potrzebami. Dla przykładu:
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyCystersi promują turystyczny szlak ścieżkami zakonu
Producent wódek wchodzi na rynek gastronomiczny
Poznańska karta turystyczna jeszcze atrakcyjniejsza!
Kraków: restauracje upadają, bo nie dbają o klientów?
Niebezpieczne podróże do Afryki. W Zimbabwe panuje epidemia cholery
Travelplanet planuje wyższe przychody
Prywatyzacja PTH Trybunalskie w drodze aukcji
Otwarto pierwszy na świecie bezgwiazdkowy hotel
Przez mrozy cierpią również samoloty
Oslo - Wrocław nowe połączenia Wizz Air
Podsumowanie roku w Wielkopolsce
Ruszyła sprzedaż zimowej oferty WizzAir
Płock: przyznano nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych
Rusza Terminal B Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach
Winobranie turystyczną wizytówką Zielonej Góry?
Jak należy zadbać o swoje zdrowie przed wyjazdem w tropiki?
Darmowy transport samochodów promami ANEK LINES
Grupa TSO dystrybutorem biletów na mecze
Pensjonat w Beskidach nawiąże współpracę z biurami podróży l