Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Dział: Dam staż
Staż Płatny w Dziale Obsługi Klienta - TraveliGo.pl Warszawa
Data wstawienia: 2009-10-29 12:15Data ważności: 2009-11-28
Województwo: Mazowieckie
Jesteś 5 kroków od szansy na atrakcyjny staż
Grupa TraveliGo i Internetowe biuro podróży TraveliGo.pl to najbardziej dynamicznie i prężnie rozwijająca się korporacja portali turystycznych, otwarta na ludzi z zapałem i pasją.
Spółka przyjmie dwie osoby szukające doświadczenia na kilkumiesięczny płatny staż organizowany razem z Unią Europejską.
NIE wymagamy:
1. doświadczenia w biurze podróży
2. wiedzy o produktach turystycznych i poszczególnych destynacjach
3 . znajomości oferty katalogowej tour operatorów.
Tego wszystkiego nauczysz się podczas płatnego stażu!
Oczekujemy zaangażowania i komunikatywności podczas stażu. Atutem przy rekrutacji będzie przekonujący i miły głos. Dla najlepszych możliwość otrzymania propozycji współpracy po okresie stażowym.
cv prosimy nadsyłać na mail praca@TraveliGo.pl w ciągu 21 dni od daty publikacji tego ogłoszenia
Ogłoszeniodawca
Firma: Grupa TraveliGo Sp zooZobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuKatastrofa statku wycieczkowego w Budapeszcie
Doceniono warszawskie restauracje?
Rainbow przewyższył Thomasa Cooka?
FlixMobility przejmuje amerykańskiego przewoźnika
Grupa Air France - KLM dodaje SAF do paliwa na wszystkich lotach
Dopłaty do wycieczek szkolnych dla wybranych
Sun&Fun Holidays odświeża swoje logo
Enter Air: Pasażerowie nie chcą latać z Radomia
Wakacje.pl: Polacy ruszyli do biur podróży
UNWTO radzi jak zarządzać liczbą turystów w miastach
Ceny w biurach niższe niż przed tygodniem
Sąd UE kwestionuje pomoc dla KLM
IATA: decyzja USA pogłębi problemy finansowe przewoźników
Przed majówką klienci częściej bywali w biurach
Które polskie restauracje zostały docenione przez Michelin?
Trzy firmy hotelowe pod jednym szyldem
Antalya wyrównuje przedpandemiczne wyniki
Połowa Polaków nocuje w hotelach?
Ryanair rezygnuje z obowiązkowych masek na pokładach samolotów