TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Profesjonalna obsługa gościa w salonach SPA

Data wstawienia: 2009-11-24 10:41
Data ważności: 2009-12-24
Województwo: Mazowieckie

CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Klientem.

CELE SZCZEGÓŁOWE:
- podniesienie jakości obsługi Klienta
- rozwinięcie umiejętności komunikowania z Klientami
- zwiększenie poziomu aktywności i inicjatywy pracowników

UCZESTNICY:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników salonów spa.

Szkolenie ma charakter treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.
Stosowane metody dydaktyczne to: analiza przypadku, grupowe i indywidualne rozwiązywanie problemów, praca z kamerą, symulacje, gry menedżerskie, testy, dyskusja moderowana i prezentacja trenera.


Ogłoszeniodawca

Firma: Centrum Edukacji i Biznesu
Telefon: 22 674 56 02
E-mail: szkolenia@ceib.com.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję