TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW w salonach SPA

Data wstawienia: 2010-05-12 18:04
Data ważności: 2010-05-24
Województwo: Małopolskie

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Klientem.

Cele szczegółowe:

- podniesienie jakości obsługi Klienta

- rozwinięcie umiejętności komunikowania z Klientami

- zwiększenie poziomu aktywności i inicjatywy pracowników

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników salonów spa.

Program szkolenia:

* Motywy psychologiczne, jakimi kieruje się Klient wybierając naszą usługę, nasz produkt
* Pierwszy kontakt z Klientem, czyli ‘’face to face’’

a) powitanie klienta w salonie spa

b) umówiony klient a obsługa w salonie spa

c) nowy klient a obsługa w salonie spa

d) klient w poczekalni

e) zaproszenie klienta na zabieg do gabinetu

* Widzenie peryferyjne u kobiet, widzenie tunelowe u mężczyzn - a kontakt z Klientem
* Jak słuchają kobiety a jak słuchają mężczyźni?
* Komunikacja werbalna - zasada ‘’win- win’’
* Komunikacja niewerbalna
* Tworzenie partnerskich relacji z Klientami

a) jakość w komunikacji

b) bariery w komunikacji

c) panowanie nad emocjami adekwatnie do danego typu osobowości klienta

d) budowanie zaufania z klientem

* Oczekiwania Klientów a profesjonalna komunikacja
* Potrzeby Klientów a profesjonalna komunikacja
* Poziomy obsługi Klienta
* Poziomy lojalności Klienta
* Prezentacja prawidłowej obsługi Klienta w salonie spa, z punktu widzenia psychologii

Szkolenie ma charakter treningu umiejętności - podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności. Stosowane metody dydaktyczne to: analiza przypadku, grupowe i indywidualne rozwiązywanie problemów, praca z kamerą, symulacje, gry menedżerskie, testy, dyskusja moderowana i prezentacja trenera.


Ogłoszeniodawca

Firma: Centrum Edukacji i Biznesu
Telefon: 22 674 12 55
E-mail: szkolenia@ceib.com.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję