TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Szkolenia

Marketing hotelowy i jego znaczenie we wspieraniu sprzedaży

Data wstawienia: 2010-06-15 18:01
Data ważności: 2010-08-30
Województwo: Mazowieckie

Szkolenie dedykowane jest pracownikom działu sprzedaży - marketingu i obsługi konferencji.

PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1

1. Wstęp.
2. Sprzedaż i marketing - nowoczesne metody dotarcia do klientów.
3. Analiza popytu i sprzedaży:
- 4 P czy 7P?
- upselling, a natarczywość - gdzie jest granica?
- optymalizacja przychodów
- unikalne cechy produktu hotelowego

4. Wizerunek marki hotelu (działania ogólne, ATL i BTL, serwis hotelowy, relacyjne, sponsoring).

5. Rozmowa handlowa - sztuka zadawania pytań, techniki negocjacji, zasady manipulacji, prezentacja ceny.

6. Skuteczne dochodzenie do "TAK" - metody zamykana rozmów o ofercie.

7. Marketing relacyjny:
- definicja
- zasady stosowania w hotelarstwie
- korzyści wypływające ze stosowania marketingu relacyjnego
- przeciwdziałanie obniżaniu się poziomu lojalności klientów
- utrzymanie jakości produktu i obsługi w dobie redukcji kosztów
- wprowadzenie nowych kanałów dystrybucji i komunikacji
- jak nie mówić źle o konkurencji?

8. Hotel w Internecie.

9. Internet w promocji i komunikacji zewnętrznej.

10 .Dystrybucja internetowa - potęga czy przereklamowany produkt?

11. Media społecznościowe - zasady obecności, skuteczność, mierzalność.

12. Budżetowanie, a indywidualne plany sprzedaży.

13. Wewnętrzna motywacja i odporność na odrzucanie.

Szkolenie w głównej mierze opiera się na wykładzie teoretycznym, który poparty jest praktycznym wykorzystaniem zdobytej wiedzy. Do zajęć zostaną również wplecione case’y do indywidualnej lub grupowej realizacji. Grupa jest moderowana również do dyskusji o nowych pomysłach i możliwościach wykorzystania pozyskanej wiedzy w życiu hotelu.


Ogłoszeniodawca

Firma: Centrum Edukacji i Biznesu
Telefon: 22 674 12 55
E-mail: szkolenia@ceib.com.pl



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję