Dział: Dam pracę
Specjalista ds. Marketingu i PR
Data wstawienia: 2012-05-14 11:16Data ważności: 2012-06-13
Województwo: Mazowieckie
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu i PR
Obowiązki:
- współtworzenie koncepcji i strategii marketingowych kluczowych produktów i usług
- prowadzenie oraz koordynowanie działań promocyjno - marketingowych (w tym: opracowywanie materiałów graficznych, materiałów ATL oraz BTL, tworzenie tekstów reklamowych i promocyjnych itp.)
- administrowanie oraz opieka nad stroną internetową firmy
- współpraca oraz reprezentowanie obiektu w kontaktach z mediami, portalami branżowymi itp. oraz współtworzenie i uczestniczenie w imprezach promocyjnych
- kontakty z podwykonawcami (agencje reklamowe, drukarnie itp.)
- bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane: branża spotkań i konferencji, turystyka, hotelarstwo)
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz komunikatywność
- znajomość technik i narzędzi marketingowych oraz PR-owych
- znajomość programów graficznych mile widziana (w szczególności InDesign, Illustrator, Photoshop)
- umiejętność przygotowywania prezentacji, redagowania tekstów, publikacji tematycznych
- kreatywność oraz wykazywanie własnej inicjatywy
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV oraz list motywacyjny na adres
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Agencja Emplor posiada licencję agencji zatrudnienia nr 5471
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji."
Ogłoszeniodawca
Firma: Agencja Rekrutacyjna EmplorZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaProfitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem zapytania
Turcję odwiedza coraz więcej turystów zagranicznych
Air China zmniejszy częstotliwość lotów do Korei Północnej
Branża turystyczna wchodzi w nową erę obsługi płatności
Jest szansa na dobre wyniki touroperatorów w sezonie
Rada Przedsiębiorczości: Rząd naruszył umowę społeczną
UNWTO: 3 scenariusze dla turystyki
GPW zawiesza obrót akcjami Orbisu
Przewoźnik ukarany za zmuszanie kandydatek do pracy do robienia testów ciążowych
Fiskus bacznie przygląda się gastronomii
Kraków Airport wprowadza dogoterapię dla bojących się latać
Podróż - kolej transsyberyjska warto ? tanio ?