Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2012-12-18
Województwo: -wszystkie-
POTWIERDZONA EDYCJA W WARSZAWIE. Rozpoczęcie zajęć 15.12.2012.
Wyobraź sobie... latem pracujesz w Hiszpanii, Grecji, a może Tunezji? Zimą zaś rezydujesz w Kenii, Tajlandii, a może na Sri Lance?
Czy to jest zawód dla Ciebie? Jeżeli jesteś ciekawy świata, a pasję podróżowania chciałbyś połączyć z pracą to zapraszamy na kurs przygotowujący do pracy w charakterze rezydenta biura podróży!
Akademia Rezydentów Rainbow Tours to:
36 godzin zajęć (2 weekendy)
autorski program
case studies & prezentacje
certyfikat Akademii Rainbow Tours
dla najlepszych absolwentów staże i praca na ponad 30 kierunkach wakacyjnych z oferty Rainbow Tours S.A.
W programie:
SERWIS LOTNISKOWY PRZYLOTOWY
- strój, wygląd zewnętrzny, zachowanie rezydenta
- przylot
- dokumenty (rooming list, transfer list, requests, flight list)
- sytuacje: zaginięcie bagażu, zniszczenie bagażu, braki na liście, overbooking
- autokary i oznaczenia
- powitanie w autokarze
- koperty powitalne
- transfer z/bez rezydenta
- zakwaterowanie
- utracone posiłki
- OWU i Przeczytaj Koniecznie
SERWIS HOTELOWY
- tablice informacyjne (zawartość, wygląd)
- książki hotelowe (zawartość, wygląd)
- spotkanie informacyjne (części, style prowadzenia)
- po spotkaniu informacyjnym (rozwiązywanie zgłaszanych spraw, zapisy na wycieczki, wynajem samochodów, raport)
- dyżury hotelowe (harmonogram, przebieg, raport)
- ćwiczenie: spotkanie informacyjne
SERWIS LOTNISKOWY WYLOTOWY
- listy wylotowe
- transfery
- odprawa
- sytuacje: opóźnienia lotów, braki na liście
WSPÓŁPRACA Z:
- touroperatorem (dział pilotażu i transportu, dział produktu, dział kontroli jakości i reklamacji
- ubezpieczycielem (zakres ubezpieczenia, schemat postępowania, centrala alarmowa, druki szkody)
- lokalnym kontrahentem (organizacja wycieczek lokalnych, rozliczenia finansowe)
- hotelarzami i przewoźnikami
PSYCHOSPOŁECZNE UMIEJĘTNOŚCI W PRACY REZYDENTA
- sytuacje konfliktowe
- sytuacje ekstremalne
http://www.rainbowtours.edu.pl
Akademia Rainbow Tours na FB
https://www. facebook.com/AkademiaRainbowTours
Telefon: -
E-mail: szkolenia@rainbowtours.edu.pl
Dział: Szkolenia
REZYDENT BIURA PODRÓŻY. Szkolenie w Akademii Rainbow Tours
Data wstawienia: 2012-12-04 16:30Data ważności: 2012-12-18
Województwo: -wszystkie-
POTWIERDZONA EDYCJA W WARSZAWIE. Rozpoczęcie zajęć 15.12.2012.
Wyobraź sobie... latem pracujesz w Hiszpanii, Grecji, a może Tunezji? Zimą zaś rezydujesz w Kenii, Tajlandii, a może na Sri Lance?
Czy to jest zawód dla Ciebie? Jeżeli jesteś ciekawy świata, a pasję podróżowania chciałbyś połączyć z pracą to zapraszamy na kurs przygotowujący do pracy w charakterze rezydenta biura podróży!
Akademia Rezydentów Rainbow Tours to:
36 godzin zajęć (2 weekendy)
autorski program
case studies & prezentacje
certyfikat Akademii Rainbow Tours
dla najlepszych absolwentów staże i praca na ponad 30 kierunkach wakacyjnych z oferty Rainbow Tours S.A.
W programie:
SERWIS LOTNISKOWY PRZYLOTOWY
- strój, wygląd zewnętrzny, zachowanie rezydenta
- przylot
- dokumenty (rooming list, transfer list, requests, flight list)
- sytuacje: zaginięcie bagażu, zniszczenie bagażu, braki na liście, overbooking
- autokary i oznaczenia
- powitanie w autokarze
- koperty powitalne
- transfer z/bez rezydenta
- zakwaterowanie
- utracone posiłki
- OWU i Przeczytaj Koniecznie
SERWIS HOTELOWY
- tablice informacyjne (zawartość, wygląd)
- książki hotelowe (zawartość, wygląd)
- spotkanie informacyjne (części, style prowadzenia)
- po spotkaniu informacyjnym (rozwiązywanie zgłaszanych spraw, zapisy na wycieczki, wynajem samochodów, raport)
- dyżury hotelowe (harmonogram, przebieg, raport)
- ćwiczenie: spotkanie informacyjne
SERWIS LOTNISKOWY WYLOTOWY
- listy wylotowe
- transfery
- odprawa
- sytuacje: opóźnienia lotów, braki na liście
WSPÓŁPRACA Z:
- touroperatorem (dział pilotażu i transportu, dział produktu, dział kontroli jakości i reklamacji
- ubezpieczycielem (zakres ubezpieczenia, schemat postępowania, centrala alarmowa, druki szkody)
- lokalnym kontrahentem (organizacja wycieczek lokalnych, rozliczenia finansowe)
- hotelarzami i przewoźnikami
PSYCHOSPOŁECZNE UMIEJĘTNOŚCI W PRACY REZYDENTA
- sytuacje konfliktowe
- sytuacje ekstremalne
http://www.rainbowtours.edu.pl
Akademia Rainbow Tours na FB
https://www. facebook.com/AkademiaRainbowTours
Ogłoszeniodawca
Firma: Rainbow Tours S.A.Telefon: -
E-mail: szkolenia@rainbowtours.edu.pl
LOT i PPL sprzedadzą udziały w Casinos Poland
Referendum PLL LOT - załoga za strajkiem
Rośnie liczba polskich turystów na Wyspach Brytyjskich
Poznań bardziej przyjazny dla turystów
Heathrow: mgła zniknęła, lotnisko pracuje normalnie
Sylwester na Florydzie z rejsem po Karaibach - 17 dni, 1599.
Tatry: poszukiwany turysta nie żyje
Rosjanie to najliczniejsza grupa turystów na Śląsku
Europejska Stolica Kultury 2016 - znamy finalistów
Strajk niemieckich kolei państwowych
Organizator Fischer Polska zbankrutował!
Koniec z darmowym parkowaniem przy Łodzkim lotnisku