Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2016-03-03
Województwo: Dolnośląskie
Strefa Podróży to sieć biur podróży świadczących szeroki zakres usług turystycznych. Filarem działalności jest agencyjna sprzedaż ofert największych polskich i niemieckich touroperatorów. Dodatkowo, biuro prowadzi sprzedaż ubezpieczeń, biletów lotniczych i autokarowych, wiz i innych produktów związanych z szeroko rozumianą turystyką.
Szukamy osoby zaangażowanej, przedsiębiorczej i pomysłowej, która samodzielnie będzie potrafić nadawać rytm swojej pracy, osiągać wysokie wyniki sprzedażowe i opiekować się oddziałem biura jak "własną firmą". Posiadającej doświadczenie w pracy w biurze podróży i chcącej podjąć nowe wyzwanie.
OPIS STANOWISKA
Do obowiązków Kierownika Biura/Doradcy Klienta należeć będzie:
- bieżąca obsługa zapytań od Klientów ,
- telefonicznych i mailowych,
- przyjmowanie Klientów w biurze,
- przygotowywanie ofert dla Klientów,
- doradztwo w zakresie kierunków wakacyjnych, rekomendowanych hoteli itp.,
- dbanie o aktualną ofertę na witrynie biura,
- dbanie o czystość stanowiska pracy,
- aktywny udział w akcjach promocyjnych biura,
- rozliczanie miesięczne kasy biura,
- samodzielna praca nad wynikiem oddziału,
- kontrola godzin i terminów wylotów własnych Klientów,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży w przygotowanych systemach i arkuszach.
OCZEKUJEMY
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu, także w weekendy (system zmianowy),
- wysokiej kultury osobistej,
- 100% samodzielności na stanowisku pracy,
- doświadczenia w pracy w biurze podróży,
- punktualności,
- bardzo dobrej wiedzy geograficznej,
- umiejętności podejmowania trafnych decyzji,
- ukierunkowania na osiągane wyniki,
- aktywności "pro-Klient" w codziennej pracy,
- pomysłowości,
- przedsiębiorczości,
- śmiałości do pracy z Klientem i łatwości w nawiązywaniu przyjaznych kontaktów.
OFERUJEMY
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, powiększane o prowizję od każdej sprzedaży,
- pracę w młodym i ambitnym (i sympatycznym:) ) zespole,
- wyjazdy na study tour w zależności od osiąganych wyników,
- umowę o pracę,
- samodzielne stanowisko i opiekę nad oddziałem firmy,
- agresywny system prowizyjny gratyfikujący dobre wyniki i zaangażowanie w pozyskanie nowych Klientów i utrzymanie bieżących.
DANE KONTAKTOWE
CV oraz list motywacyjny proszę przesyłać na adres:
Dział: Dam pracę
Kierownik Biura/Doradca Klienta w Biurze Podróży
Data wstawienia: 2016-02-02 16:52Data ważności: 2016-03-03
Województwo: Dolnośląskie
Strefa Podróży to sieć biur podróży świadczących szeroki zakres usług turystycznych. Filarem działalności jest agencyjna sprzedaż ofert największych polskich i niemieckich touroperatorów. Dodatkowo, biuro prowadzi sprzedaż ubezpieczeń, biletów lotniczych i autokarowych, wiz i innych produktów związanych z szeroko rozumianą turystyką.
Szukamy osoby zaangażowanej, przedsiębiorczej i pomysłowej, która samodzielnie będzie potrafić nadawać rytm swojej pracy, osiągać wysokie wyniki sprzedażowe i opiekować się oddziałem biura jak "własną firmą". Posiadającej doświadczenie w pracy w biurze podróży i chcącej podjąć nowe wyzwanie.
OPIS STANOWISKA
Do obowiązków Kierownika Biura/Doradcy Klienta należeć będzie:
- bieżąca obsługa zapytań od Klientów ,
- telefonicznych i mailowych,
- przyjmowanie Klientów w biurze,
- przygotowywanie ofert dla Klientów,
- doradztwo w zakresie kierunków wakacyjnych, rekomendowanych hoteli itp.,
- dbanie o aktualną ofertę na witrynie biura,
- dbanie o czystość stanowiska pracy,
- aktywny udział w akcjach promocyjnych biura,
- rozliczanie miesięczne kasy biura,
- samodzielna praca nad wynikiem oddziału,
- kontrola godzin i terminów wylotów własnych Klientów,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży w przygotowanych systemach i arkuszach.
OCZEKUJEMY
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu, także w weekendy (system zmianowy),
- wysokiej kultury osobistej,
- 100% samodzielności na stanowisku pracy,
- doświadczenia w pracy w biurze podróży,
- punktualności,
- bardzo dobrej wiedzy geograficznej,
- umiejętności podejmowania trafnych decyzji,
- ukierunkowania na osiągane wyniki,
- aktywności "pro-Klient" w codziennej pracy,
- pomysłowości,
- przedsiębiorczości,
- śmiałości do pracy z Klientem i łatwości w nawiązywaniu przyjaznych kontaktów.
OFERUJEMY
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, powiększane o prowizję od każdej sprzedaży,
- pracę w młodym i ambitnym (i sympatycznym:) ) zespole,
- wyjazdy na study tour w zależności od osiąganych wyników,
- umowę o pracę,
- samodzielne stanowisko i opiekę nad oddziałem firmy,
- agresywny system prowizyjny gratyfikujący dobre wyniki i zaangażowanie w pozyskanie nowych Klientów i utrzymanie bieżących.
DANE KONTAKTOWE
CV oraz list motywacyjny proszę przesyłać na adres:
Ogłoszeniodawca
Firma: Strefa PodróżyZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaKraków Airport podsumowuje pierwszy miesiąc roku
Turystyka rośnie, ale nie wszędzie
Nowa trasa z Poznania i nie tylko
Wraca oczekiwane połączenie z lotniska Szczecin-Goleniów
Wizz Air zacznie latać z Rzeszowa
Dobry marzec w Katowice Airport
Nowe połączenie lotnicze do USA
Trudne wojaże do łatwych szwaczek
Bepłatna Konferencja "Franczyza MoneyCon", 20 luty Warszawa