TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

Specjalista ds. obsługi Klienta

Data wstawienia: 2016-04-14 12:15
Data ważności: 2016-04-28
Województwo: Mazowieckie

Passenger Rights sp. z o.o. uzyskuje odszkodowania od linii lotniczych za opóźnienie samolotu, odwołanie rejsu, utracone połączenie lotnicze lub odmowę wejścia na pokład.
Dynamicznie rozwijająca firma, która pomaga uzyskać odszkodowanie poszkodowanym pasażerom linii lotniczych poszukuje do swego zespołu Specjalisty ds. obsługi Klienta.

Zadania:
- kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem;
- wysyłanie ofert;
- zbieranie danych oraz potrzebnych dokumentów od Klientów.

Wymagania:
- doświadczenie w pracy z Klientem;
- komunikatywność i otwartość;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie;
- język angielski umożliwiający swobodną komunikację;
- mile widziane zainteresowanie lotnictwem.

Oferujemy:
- możliwość nabycia ciekawego doświadczenia zawodowego;
- elastyczne godziny pracy;
- rozwój w młodej, nastawionej na sukces firmie;
- wynagrodzenie stałe + premie.

Nasze biuro znajduje się w samym centrum Warszawy. Więcej o nas na naszej stronie internetowej www.opoznionysamolot.pl


Ogłoszeniodawca

Firma: Passenger Rights sp. z o.o.



Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

dodaj swoje ogłoszenie [+]


Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję