Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2019-01-02
Województwo: Mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów indywidualnych serwisu - naszych klubowiczów szukających wymarzonego wyjazdu. Efektem Twojej pracy ma być zadowolony klient, pewny, że wybrał najlepszą opcje.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych serwisu (telefon - połączenia przychodzące i wychodzące, czat, mail)
Doradztwo przy wyborze najlepszej oferty zgodnie z potrzebami klientów planujących wyjazdy
Kontakt z hotelami w sprawach organizacyjnych
Wyszukiwanie informacji o hotelach
Udział w telefonicznych kampaniach sprzedażowych (połączenia wychodzące)
Wymagania:
Doświadczenie w telemarketingu/telefonicznej obsłudze klienta
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Łatwość operowania słowem
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy
Samodzielność wykonywania powierzonych zadań
Komunikatywność, cierpliwość, skrupulatność
Wysoka kultura osobista
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Oferujemy:
Umowę zlecenie (po 3 miesiącach możliwość zatrudnienia na umowę o pracę)
Wynagrodzenie podstawowe oraz realną możliwość otrzymania premii
Pracę od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 8:00-18:00 (8 godzin dziennie, elastyczny grafik)
Możliwość zdobycia doświadczenia w branży e-commerce
Wdrożenie do pracy oraz wsparcie na każdym etapie
Pracę w zgranym, optymistycznie nastawionym do życia zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres (w temacie "Praca")
Dział: Dam pracę
Konsultant ds. obsługi klienta (Warszawa, centrum)
Data wstawienia: 2018-12-19 09:26Data ważności: 2019-01-02
Województwo: Mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów indywidualnych serwisu - naszych klubowiczów szukających wymarzonego wyjazdu. Efektem Twojej pracy ma być zadowolony klient, pewny, że wybrał najlepszą opcje.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych serwisu (telefon - połączenia przychodzące i wychodzące, czat, mail)
Doradztwo przy wyborze najlepszej oferty zgodnie z potrzebami klientów planujących wyjazdy
Kontakt z hotelami w sprawach organizacyjnych
Wyszukiwanie informacji o hotelach
Udział w telefonicznych kampaniach sprzedażowych (połączenia wychodzące)
Wymagania:
Doświadczenie w telemarketingu/telefonicznej obsłudze klienta
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Łatwość operowania słowem
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy
Samodzielność wykonywania powierzonych zadań
Komunikatywność, cierpliwość, skrupulatność
Wysoka kultura osobista
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Oferujemy:
Umowę zlecenie (po 3 miesiącach możliwość zatrudnienia na umowę o pracę)
Wynagrodzenie podstawowe oraz realną możliwość otrzymania premii
Pracę od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 8:00-18:00 (8 godzin dziennie, elastyczny grafik)
Możliwość zdobycia doświadczenia w branży e-commerce
Wdrożenie do pracy oraz wsparcie na każdym etapie
Pracę w zgranym, optymistycznie nastawionym do życia zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres (w temacie "Praca")
Ogłoszeniodawca
Firma: Xstar Sp. z o.o.Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaPLL LOT wraca do Kairu i Bejrutu
Lista nagrodzonych w konkursie Hotel Przyjazny Rodzinie
Nowi szefowie kuchni w sieci hoteli
Restrukturyzacja zasobu hoteli Grupy Orbis
TOPR: ten sezon był bezpieczny
Aerosvit złożył wniosek o upadłość
Koordynacja rozkładów lotów na Okęciu
Orbis: 1,4 zł dywidendy na akcję
