Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Purplehotels wybrał system Amadeus PMS
Sieć hotelowa purplehotels, która jest własnością Real Hotel Company wybrała system zarządzania hotelami Amadeus Property Management Solution (PMS).
System PMS ma wesprzeć Real Hotel Company, aby ten z powodzeniem mógł atakować rynek brytyjski. Narzędzie będzie instalowane w pierwszych 15 hotelach do końca roku 2008.
Kolejne 40 hoteli oraz 4000 pokoi zostanie dostępne do chwili rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012.
Firma Real Hotel Company uruchomiła w lutym b.ż. sieć purplehotels. Firma oczekuje, że ta innowacyjna sieć usług hotelarskich będzie bardzo popularna. Real Hotel Company ma w planach zwiększenie liczby hoteli purplehotels o cztery razy w przeciągu najbliższych czterech lat.
Sieć purplehotels będzie korzystać w swojej pracy z systemu PMS do zarządzania obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą, zarządzania konferencjami oraz restauracjami. Dzięki systemowi będzie można mieć gwarancję, że będzie mógł zaistnieć spójny poziom usług w całej sieci. Poszczególne hotele będą miały możliwość wspólnej koordynacji kampanii marketingowych, uwzględniających upodobania potencjalnych gości oraz przygotowywać specjalnie stworzone dla ich potrzeb oferty.
W ramach sieci Real Hotel Company wszystkie hotele będą miały dostęp do wspólnej, centralnej bazy danych gości. Moduł stworzony specjalnie do zarządzania hotelami, a stanowiący część systemu Amadeus PMS, jest bardzo przydatny szczególnie w szybko rozwijających się sieciach hoteli. Narzędzie Amadeus daje możliwość szybkiego i łatwego dodawania nowych hoteli do infrastruktury informatycznej sieci.
Jak powiedział Sam Rubra, dyrektor działu IT w Real Hotel Company, system Amadeus PMS pomoże w rozbudowie marki purplehotels w profesjonalny oraz szybki sposób. Narzędzie umożliwi większe ujednolicenie poziomu usług w sieci hoteli, co jest nieodzownym elementem całego procesu ekspansji marki, a także odróżniania jej od konkurencji. Satysfakcja klientów jest oczywiście kluczowym elementem wysokiej klasy obsługi w środowisku niskobudżetowym. Skonsolidowany interfejs klienta systemu PMS pozwala hotelom być bliżej potrzeb oraz oczekiwań gości oraz zaoferować im usługi hotelarskie na odpowiednim poziomie. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a konkurencja na rynku wciąż rośnie, z tego powodu należy udoskonalać swoje usługi.
Spółka Real Hotel Company prowadzi także sieci Comfort Inns and Hotels, Quality Hotels, Clarion Hotels, Stop Inns oraz New Connaught Rooms.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Ostrzeżenie MSZ przed
Enter Air podpisuje nową umowę z Coral
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Nowy zarząd Międzynarodowego Zrzeszenia Targów Turystycznych
Ewakuowano tysiące osób na Wyspach Kanaryjskich
W. Brytania: turysto już nie zadzwonisz z czerwonej budki telefonicznej!
Więcej pociągów w weekend - podczas uroczystości pogrzebowych
Loty z Bydgoszczy będą wygodniejsze
W Tatry wróciła zima. Na szlakach trudne warunki dla turystów
Egzotyczna Majówka z LogosTour
Ruszył konkurs "Weekend dla Mieszczucha"
Sieć marketingowa dla małych obiektów
Mniej pieniędzy z budżetu na turystykę
Więcej obiektów Gut-Hotels w Polsce
Uchofony wyruszyły w podróż promującą Małopolskę
Jasną Górę odwiedziło w tym roku ponad 3,5 mln pielgrzymów
Niemieckie TUI skreśliło wycieczki po Synaju!
