Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowy katalog ITAKI
Magazyn VIVA! i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera miała miejsce 24 listopada. Ambasadorską projektu została aktorka Maria Dębska.
VIVA! to magazyn lifestyle, który od wielu lat wyznacza trendy i inspiruje czytelników również w tematyce wakacji. ITAKA zaś to największe polskie biuro podróży zapewniające profesjonalną realizację podróżniczych marzeń. Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami podkreśla Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika VIVA
Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy Piotr Henicz, wiceprezes ITAKA Holdings.
Ten unikatowy na rynku produkt jakim jest katalog turystyczny premium, zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, elastyczny pakiet ITAKAsmart czy wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów - "Poznajmy się" - hotele w formule "adults only", "LGBT Friendly", wycieczki "Kameralne podróże", "Wakacje pod palmami" oraz "No limits".
W ofercie klienci znajdą najmodniejsze kurorty, słynne resorty, odległe miejsca, jeszcze do niedawna znane tylko wybrańcom, a także ciekawe zakątki Europy, wciąż czekające na odkrycie. Pracując nad propozycjami podróży, wzięliśmy pod uwagę światowe trendy w turystyce.
Hasło przewodnie magazynu VIVA! brzmi "Cały ten świat!" i właśnie do jego odkrywania zaprasza VIVA! wraz z ambasadorką projektu, aktorką Marią Dębską.
Za kreację i promocję projektu odpowiada zespół BURDA MEDIA. Promocja Katalogu potrwa od listopada 2022 do października 2023 i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska. Katalog jest dostępny w Salonach Firmowych i biurach sprzedaży ITAKA w całym kraju.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Związek Banków Polskich:Polacy nie zrezygnują z wyjazdów
Pół miliona turystów w Egipcie w pierwszym kwartale 2021 roku
1 lipca wchodzi w życie ustawa o imprezach turystycznych
Seszele otworzą granice dla turystów
Minimalny standard i wyposażenie obiektów noclegowych
LOT nie wycofa Boeingów 737 MAX 8
Katowice Aiport z letnim rozkładem lotów
Wizz Air uruchamia 4 nowe trasy
Małopolski przewoźnik wprowadza zmiany
Warszawa przyciąga coraz więcej turystów
Praca rezydenta nie dla każdego
Zdjęcie w katalogu Itaki może słono kosztować?
