Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2019-10-23
Województwo: Mazowieckie
Reklamacja to prezent od Klienta ponieważ pozwala poznać potrzeby klienta. Reklamacja świadczy o zaufaniu klienta do firmy. Brzmi jak żart ale żartem nie jest. Klient składający reklamację to wciąż twój klient. Skoro wrócił to znaczy, że chce z tobą rozmawiać.
Moje doświadczenie w pracy z klientem często bardzo wymagającym w branży turystycznej, skłoniło mnie do zainteresowania się problemem klientów niezadowolonych z oferowanych usług. Pogrupowałam kierowane do mnie jako pilota i przewodnika skargi min. na usługi hotelowe, restauracji, transportowe i handel.
W ten sposób powstało autorskie kompendium pt. ,,Reklamacja to prezent od klienta".
Jeśli chcesz zmienić spojrzenie na obsługę reklamacji i przekuć porażkę w sukces to zapraszam do współpracy. Zrobimy z reklamacji narzędzie podnoszenia jakości w Twojej firmie.
E-mail: elstar@wp.pl
Dział: Szukam partnera
Reklamacja to prezent od Klienta
Data wstawienia: 2019-09-23 09:05Data ważności: 2019-10-23
Województwo: Mazowieckie
Reklamacja to prezent od Klienta ponieważ pozwala poznać potrzeby klienta. Reklamacja świadczy o zaufaniu klienta do firmy. Brzmi jak żart ale żartem nie jest. Klient składający reklamację to wciąż twój klient. Skoro wrócił to znaczy, że chce z tobą rozmawiać.
Moje doświadczenie w pracy z klientem często bardzo wymagającym w branży turystycznej, skłoniło mnie do zainteresowania się problemem klientów niezadowolonych z oferowanych usług. Pogrupowałam kierowane do mnie jako pilota i przewodnika skargi min. na usługi hotelowe, restauracji, transportowe i handel.
W ten sposób powstało autorskie kompendium pt. ,,Reklamacja to prezent od klienta".
Jeśli chcesz zmienić spojrzenie na obsługę reklamacji i przekuć porażkę w sukces to zapraszam do współpracy. Zrobimy z reklamacji narzędzie podnoszenia jakości w Twojej firmie.
Ogłoszeniodawca
Telefon: 501545720E-mail: elstar@wp.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuNowe osoby w Polskich Hotelach Niezależnych
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ OBNIŻKĘ
Dobre wyniki lotniska w Babimoście
Zmiany w zimowym rozkładzie połączeń lotniczych z Modlina
Gdzie Polacy latali sami na wakacje?
Finnair zwiększy liczbę lotów z Krakowa
Witours - Chorwacja Istria Medulin
Park Inn by Radisson otwiera hotel w Poznaniu
Lublin traci jedno z połączeń lotniczych
Rainbow po raz kolejny współpracuje z Fundacją Happy Kids
Udany styczeń na wrocławskim lotnisku
Kraków Airport podsumowuje pierwszy miesiąc roku
