Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
Data wstawienia: 2025-03-28 16:46Data ważności: 2025-04-27
Województwo: Dolnośląskie
Jesteś pasjonatem podróży i marzysz o pracy w branży, która pozwala łączyć Twoje hobby z zawodowymi wyzwaniami, ale sprzedaż to nie do końca Twoja bajka? Jesteś osobą skrupulatną, dokładną i potrafisz wyłapać błędy, tam gdzie inni ich nie widzą? Jeśli tak, Sunnytime.pl - dynamicznie rozwijający się salon podróży we Wrocławiu - być może poszukuje właśnie Ciebie na stanowisko: Specjalista ds. obsługi posprzedażowej lub Młodszy Specjalista ds. obsługi posprzedażowej (w zależności od posiadanego doświadczenia).
Nasza marka działa na rynku turystycznym od ponad 15 lat, a rok temu otworzyliśmy zupełnie nowy salon. Nieustannie podnosimy nasze kompetencje, podróżujemy i szkolimy się na całym świecie, aby doradzać naszym Klientom najlepiej. Dbając o najwyższy komfort naszych klientów, otworzyliśmy dział obsługi posprzedażowej i to właśnie do tego działu poszukujemy aktualnie nowej osoby.
Co oferujemy?
- Pracę w inspirującym środowisku i nowoczesnym biurze zapewniającym komfortowe warunki.
Godziny pracy biura:
Poniedziałek - piątek: 09:00-19:00
Sobota: 10:00-16:00
- Możliwość dostosowania godzin pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Umowę o pracę (rozważamy również niepełne etaty i inne formy umów, jesteśmy elastyczni).
- Przyjazną atmosferę w zespole pełnym pasjonatów podróży.
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie.
- Dzień wolny na urodziny.
- Zniżki na wyjazdy prywatne.
Czego oczekujemy?
- Przede wszystkim dokładności i skrupulatności! To stanowisko dla osoby, której chaos jest obcy.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel) i obsługi komputera.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub pokrewnym będzie dodatkowym atutem, ale jesteśmy w stanie również wszystkiego Cię nauczyć.
- Pasji do podróży i znajomości rynku turystycznego oraz popularnych destynacji.
- Wysokich zdolności komunikacyjnych i empatii w kontaktach z klientami (będziesz mieć stały kontakt telefoniczny z naszymi Klientami, którzy zarezerwowali u nas wakacje).
- Proaktywności, zaangażowania i zdolności do szybkiego rozwiązywania problemów.
- Gotowości do nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji.
*Znajomość systemów rezerwacyjnych, zwłaszcza MerlinX, Travella, Bluevendo i Iris Plus będzie dodatkowym atutem.
Twoje obowiązki:
- Obsługa posprzedażowa klientów, w tym kontakt telefoniczny i mailowy w sprawach związanych z ich podróżami.
- Proponowanie oraz czasami również pomoc w sprzedaży usług dodatkowych: np. ubezpieczeń, miejsc w samolocie, wycieczek fakultatywnych.
- Rozwiązywanie ewentualnych problemów i udzielanie wsparcia w sytuacjach wymagających interwencji.
- Monitorowanie godzin wylotu i ważnych komunikatów do rezerwacji klientów.
- Współpraca z innymi działami firmy, w tym głównie z działem sprzedaży i księgowości.
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki i budowanie trwałych relacji z klientami.
Jak aplikować?
Jeśli czujesz, że to praca idealna dla Ciebie, prześlij swoje CV na adres: . W temacie wiadomości wpisz: Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Sunnytime.pl.
Sprawdź nasz profil na Instagramie: @sunnytimepl i zobacz, jak wygląda praca w Sunnytime.pl. Przekonaj się, czy to miejsce, w którym widzisz siebie!
*zastrzegamy możliwość do wcześniejszego zakończenia rekrutacji w przypadku znalezienia odpowiedniego kandydata
Ogłoszeniodawca
Firma: Sunnytime.plZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaBoeing będzie produkować... plastikowe samoloty!
Lotnisko w Pyrzowicach musi walczyć o fundusze UE!
Słowacja, Czechy, Węgry: jesienne święta win
Turyści odmówili zakwaterowania w hotelu
Beskidy: restauratorzy oszukują klientów
Turystyka na Pomorzu - liczby i fakty
Już po raz drugi - Wiadomości Turystyczne "Codziennie" na Tour Salonie
Kto kupił najlepszą działkę pod hotel w Krakowie?
Droga Królewska w Krakowie będzie atrakcyjna także dla niewidomych turystów
Na przejściach granicznych dyskryminują pieszych i rowerzystów?
Drugie Stone Hedge - tym razem w Brazylii?
Bydgoszcz najhojniejszym polskim sponsorem Ryanair
Trener Polskiej Kulinarnej Kadry Juniorów
Bary mleczne szykują wielkie podwyżki
GTI Travel - czy z nimi wszystko w porządku ???
