Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Przestajemy wierzyć w skuteczność targów tradycyjnych?
Coraz częściej w branży można spotkać się z opinią, iż tradycyjne targi turystyczne nie są skutecznym narzędziem w promocji firmy wśród potencjalnych partnerów i klientów finalnych - turystów. Targi oceniane są tak surowo zwłaszcza przez realistów, którzy szczegółowo wyliczają zarówno koszty jak i zyski, związane z wystawianiem się na targach.
W efekcie takich kalkulacji część firm wykreśliła imprezy targowe z planów promocji całkowicie, lub znacznie zmniejszyła ilość targów, na których prezentuje swoją ofertę. Coraz częściej firmy myślą o alternatywnych formach promocji - organizacji bezpośrednich spotkań z potencjalnymi klientami lub reklamie za pośrednictwem nowoczesnych mediów.
Targi za nieskuteczną formę promocji uznaje m.in. dyrektor Austriackiego Ośrodka Informacji Turystycznej, Franca Kobenter, zdaniem której o wiele skuteczniej można promować się poprzez elektroniczne newslettery i organizacje bezpośrednich spotkań w formie workshopów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
udział w targach turystycznych
[2004-11-23 14:54 999.999.999.*]
Zgadzam sie z treścią artykułu ale mam jedną uwagę: sensu wystwiania się na targach nie widzi przedstawiciel Austrii. To przecież Austriacy przyczynili się do tego,że biura podróży nie widzą sensu np wystawiania i opracowywania oferty zimowej skoro ich klienci po powrocie z wakacji narciarskich otrzymują do domu zaproszenia do skorzystania z następnego sezonu bezpośrednio z pominięciem biura podróży. odpowiedz »
Nic nie zastąpi kontaktu z Klientem
[2004-11-23 18:37 999.999.999.*]
Internet - jak najbardziej NIEZBĘDNY i KONIECZNY! Ale nigdy nie zastąpi kontaktu z Klientem. Dlatego targi były, są i będą, a kto z nich rezygnuje ten sam sobie szkodzi, albo prowadzi taki biznes, że wstydzi się lub nie ma odwagi stanąć twarzą w twarz z Klientem czy konkurencją. POZDRAWIAM! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Linie easyJet w lipcu 2008 osiągnęły 20% wzrost
Opłata dworcowa, albo likwidacja dworców
Tajemnice Rynku Górnego w Wieliczce
Polska i Ukraina gospodarzem Euro 2012
Wydatki cudzoziemców w 2004 roku
Szlak Zbójników Karpackich - nowy transgraniczny produkt turystyczny
Ogłoszono konkurs na stanowisko prezesa PLL LOT
Bmibaby - nowy tani przewoźnik w Krakowie
Pasażerowie pechowego lotu z Hurghady są już w Polsce
Po 1 maja leczenie w UE za darmo?
Zakopane: remonty ulic w środku sezonu
