Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wielka Pętla Wielkopolski na wysokiej fali
W dniu 17.12.2014 r. w hotelu Novotel Centrum Poznań odbyła się konferencja prasowa podsumowująca działania promocyjne wokół Wielkiej Pętli Wielkopolski.
Wielkopolska Organizacja Turystyczna we współpracy z agencją public relations Tarraya S.A. przez cały 2014 rok prowadziła kampanię Wielkiej Pętli Wielkopolski - w Polsce i za granicą. Była ona przeprowadzana w ramach projektu pn. "Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski" realizowanego przez Wielkopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z 26 samorządami i 2 instytucjami z terenu Wielkopolski. Projekt był współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
Kampania miała ma celu promocję wśród mieszkańców Polski oraz Niemiec (m.in. na berlińskich targach Boot & Fun), Holandii i Francji - turystyki wodnej, czyli żeglarstwa, kajakarstwa, turystyki motorowodnej, windsurfingu, wakeboardingu, a także turystyki rowerowej i konnej na terenie Wielkopolski, przebiegała pod hasłem "Z nurtem przygody - bez końca".
Liczący aż 690 km szlak wodny Wielka Pętla Wielkopolski obejmuje rzekę Wartę, Noteć i drogę wodną Warta - Kanał Bydgoski. Systematycznie uzupełniana, nowoczesna infrastruktura pozwala na uprawianie wielu form turystyki wodnej. Pętla jest przyjazna zarówno dla kajakarzy, jak i dla motorowodniaków. Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski w kraju i za granicą, intensywna kampania w mediach i Internecie zaowocowała już zwiększeniem zainteresowania pływaniem po tym interesującym i urozmaiconym szlaku wodnym. Oferta poszerzona jest o atrakcje kulturowe regionu oraz turystykę aktywną - rowerową, konną itp.
W ramach kampanii zrealizowano szereg działań: powstał nowy spot promujący Wielkopolskę, który pokazuje realne możliwości turystyki wodnej w Wielkopolsce (wyemitowany około 2500 razy w telewizji ogólnopolskiej), nagrano i wyemitowano spot radiowy (jego emisja osiągnęła 160% zakładanego GRP), zrealizowano kampanię outdoorową (200 billboardów w kilku największych miastach w Polsce, 28 billboardów przy autostradach i drogach ekspresowych), przeprowadzono promocję Wielkiej Pętli Wielkopolski podczas eventu w Berlinie, zrealizowano cykl Roadshow z autobusem Wielkiej Pętli Wielkopolski. Promocja odbywała się również podczas szeregu imprez regionalnych, organizowanych przez Partnerów projektu. Kampania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych zwróciła uwagę Internautów na turystykę w Wielkopolsce.
Kampania odbiła się szerokim echem wśród wodniaków i osób zainteresowanych turystyką aktywną. Wielkopolska Organizacja Turystyczna planuje kontynuować
W ramach dalszej promocji Wielkiej Pętli Wielkopolski WOT wspierał będzie rozpoczynający się już 2 stycznia 2015 projekt Macieja Boińskiego - pieszej wyprawy wzdłuż Warty od źródeł do ujścia. Podróżnik spędzi wszystkie noce w namiocie, a do przejścia ma aż 808 kilometrów.
JEN
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Spotkanie pasjonatów sztuki kulinarnej
Zostań rannym ptaszkiem lub burmistrzem z Lufthansą
Modlin czeka na historycznego pasażera
Rosjanie rezygnują z zakupów w Gdańsku?
TVN odpowiada na komunikat PIT
Polskie wino restauracyjnym przebojem?
Katowice: nowy dworzec wzbudza kontrowersje
PIT chce zmian w ustawie o usługach turystycznych
