Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Bezpieczeństwo hotelowych gości tematem szkolenia IGHP
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego organizuje nowy cykl szkoleń pt. "Bezpieczny hotel". Spotkania odbędą się w maju i czerwcu w 14 miastach w całej Polsce.
W trakcie szkolenia hotelarze będą mogli zdobyć niezbędną wiedzę, by skutecznie zapobiegać i reagować w sytuacji zagrożenia. Szkolenie poprowadzi ekspert płk rez. Piotr Gąstał, były dowódca JW GROM, który za zaangażowanie w służbę, działalność społeczną i współpracę międzynarodową został odznaczony wieloma medalami.
"Tym razem proponujemy hotelarzom temat niezwykle istotny, choć odnoszę wrażenie, że jeszcze mało doceniany w naszej branży. Zaprosiliśmy do współpracy eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa. Doświadczenie i wiedza Piotra Gąstała pomoże hotelarzom wprowadzić lub zweryfikować wewnętrzne procedury dotyczące bezpieczeństwa w obiektach hotelowych, a także wyjaśni, jak przygotować personel hotelu do sytuacji kryzysowych" - wyjaśnia Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.
Szkolenie jest kierowane do właścicieli hoteli oraz do dyrektorów i menedżerów. W trakcie spotkań będą poruszane tematy związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w hotelu, m.in. przyczyny występowania zagrożeń bezpieczeństwa, obowiązki personelu hotelowego, kontakt ze służbami w sytuacji kryzysowej, właściwa kolejność działania, środki zapewniające bezpieczeństwo.
Prowadzący omówi także sytuacje kryzysowe zagrażające bezpieczeństwu gości, które mogą wystąpić w hotelu, a także motywy działania przestępców. Zwróci również uwagę na co i na jakie osoby personel hotelu powinien być szczególnie uważny. Wśród praktycznych wskazówek nie zabraknie tych, które dotyczą prawidłowego zachowania w różnych sytuacjach kryzysowych.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział aktualności dnia:
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Ceny imprez na sierpień w górę
Radość i zabawa będą nadawać ton w 2023?
Słowacja rozpoczyna łagodzenie ograniczeń
Ponad połowa klientów Travelplanet.pl jedzie na narty do Włoch
Przewoźnicy lotniczy stopniowo zmniejszają straty
Przewoźnik lotniczy pod zarządem komisarycznym
Ostatni dzwonek do zgłoszenia się do akcji Polska zobacz więcej
Pijalnia Czekolady - Mokotów Marina
W biurach podróży bez większych niespodzianek
Linie Emirates wznawiają loty do Tajlandii
Ukraina otworzy Czarnobyl dla turystów
Radisson: w 2023 roku sytuacja w hotelarstwie powinna wrócić do stanu sprzed pandemii
KLM i Qantas podpisują umowę code-share
