Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Kraków za biedny na promocję?
- Pomimo niezwykłego święta, jakim są obchody jubileuszu 750-lecia lokacji Krakowa, stolica Małopolski nie przeżyła szturmu turystów - pisze "Gazeta Krakowska".
Mimo, iż turystów przyjechało więcej niż w zeszłym roku, to jednak nie aż tylu, ilu spodziewali się właściciele restauracji i hoteli. Jak przyznają władze miasta może to wynikać z braku odpowiedniej promocji i reklamy imprezy za granicą, na którą nie było funduszy.
- Obchody jubileuszu spowodowały zdecydowanie większy napływ turystów w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego. Szacujemy, że każdego dnia imprezy przez Kraków przewija się 200 tys. przyjezdnych. W ubiegłym rok tylko 70 tys. Gołym okiem widać, że turystów jest więcej - twierdzi Grażyna Leja, pełnomocnik prezydenta miasta ds. turystyki. - Są to jedynie wewnętrzne szacunkowe rachunki magistratu, które nie są poparte żadnymi raportami - dodaje.
Jednak restauratorzy i hotelarze nie odczuli zwiększonego ruchu turystycznego.
Bogdan Klich, krakowski eurodeputowany, przekonuje, że uroczystości przeszły za granicą bez większego echa.
- Promocja imprezy prowadzona była z dużym rozmachem, ale tylko na terenie Polski. Czy jest jednak sens przekonywać o wartościach Krakowa tych, którzy są już przekonani? - pyta Bogdan Klich, krakowski eurodeputowany. - Powód tego jest bardzo oczywisty: Krakowa nie stać na międzynarodową kampanię reklamową - tłumaczy wąski zasięg promocji 750-lecia lokacji Krakowa Grażyna Leja.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
750-lecie lokacji Krakowa było słabo promowane
[2007-06-11 11:02 81.219.244.*]
to nie brak pieniędzy, tylko nieumiejętne wykorzystanie tych, które są. odpowiedz »
750-lecie lokacji Krakowa było słabo promowane
[2007-06-14 12:57 83.7.197.*]
Przecież na promocję płacą wszyscy turyści po 1,60 za dzień. to gdzie są te pieniądze?
bazyl Jan odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Wulgarna reklama polskich miast linii Ryanair
Potrzebne pozwolenie na wywóz zabytkowych pamiątek z Polski
Cashback - ruszyła promocja dla pasażerów biznesowych SAS
Bydgoszcz: powstanie połączenie lotnicze do Turcji
Hilton w Gdańsku ma pięć gwiazdek
Polska firma obsługuje uroczystości dla królowej Elżbiety II
Ibis reklamuje się na taksówkach
Jak sprzedwać Itakę bez umowy?
Papieskie muzeum w Krakowie-Łagiewnikach
Rainbow Tours: 40% wzrost sprzedaży wycieczek
Najważniejsze kwestie transportowe na Euro 2012
Interferie S.A. ma dwóch wiceprezesów
Fairmont Hotels & Resorts zadebiutuje w Indiach
Bawaria: w przyszłoroczny Oktoberfest będzie obowiązywał zakaz palenia papierosów
Kto zdobędzie Koronę Turystyki?
