Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Kielce w nowym świetle ... strategii
Najnowsza aktualizacja strategii promocji Kielc, chce ukazać miasto m.in. jako stolicę jazzu i mody, miejsce rowerowej przygody i skałkowych wspinaczek, międzynarodowych kongresów, meczów piłkarskich i zawodów bokserskich.
Aktualizacja do strategii promocji Miasta Kielce na lata 2009-2010, to dzieło Świętokrzyskiej Agencji Promocji Regionu (ŚAPR). Według autorów projektu, promocja Kielc - przynajmniej w początkowym jej etapie- powinna być prowadzona na obszarach priorytetowych. Do atutów miasta zaliczono: Targi Kielce, kielecki dorobek kulturalny i sportowy, a także walory turystyczne Kielc. - Miasto mogłoby śmiało predestynować do miana polskiej stolicy jazz- informuje ŚAPR, jednak w tym celu potrzebna jest koordynacja kilku imprez i ich wspólne promowanie. - Kiepska, rozmyta, nietrafiona w konkretnego odbiorcę promocja. Nie ma jednolitego, silnego przekazu dotyczącego wszystkich imprez jazzowych - informują autorzy Aktualizacji.
Wizerunek miasta ma się zmienić dzięki ogólnopolskim i międzynarodowym kongresom organizowanym przez lub przy udziale Targów Kielce. ŚARR proponuje, aby zorganizować w Kielcach sympozjum dotyczące wejścia Polski do strefy Euro. Na liście promocyjnych pomysłów znalazły się następujące przedsięwzięcia: Międzynarodowe Targi Zabawek i Zabawy, zaproszenie programu tanecznego You Can Dance i zorganizowanie programu telewizyjnego wspólnie z Kieleckim Teatrem Tańca, a także zorganizowanie zawodowych meczów bokserskich o randze europejskiej lub światowej, stworzenie miejskiej wypożyczalni rowerów, zawodów rowerowych, urządzenie (np. na Kadzielni) tras pod wspinaczkę skałkową, czy zorganizowanie parku linowego.
Autorzy Aktualizacji napisali także scenariusz i kosztorys jednej kampanii promocyjnej - Przystań w Kielcach. Wskazali ponadto zewnętrzne możliwości pozyskania finansów na promocję miasta w oparciu o różne fundusze unijne. W Aktualizacji nie zabrakło także opinii kielczan i ekspertów, które zebrano w czasie jesiennej akcji - Razem pochwalmy Kielce -przeprowadzonej przez Gazetę Wyborczą i TVP Kielce. Aktualizacja do strategii promocji kosztowała Kielce 50 tys. zł. Dokument liczy 86 stron i będzie ogólnie dostępny na stronach internetowych ratusza.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Dział przewodnicy i piloci:
Na czym powinien opierać się rozwój
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Turyści nad zbiornik w Goczałkowicach
Wypadek polskiego autokaru na Słowacji
Biura przedłużają odwołanie wycieczek do Egiptu
Kryzys zmusza Orbis do obniżenia prognoz?
Linie Norwegian zanotowały w Polsce 111% wzrost liczby pasażerów
Co mieszkańcy Katowic polecają turystom w swoim mieście?
Śpiąca Ławica - w ogonie portów regionalnych
Linia Wizz Air wprowadziła do rozkładu 3 nowe połączenia z Poznania
Prywatyzacja Przedsiębiorstwa Usług Hotelarskich i Turystycznych
Best Western International otworzy 25 nowych hoteli na Bliskim Wschodzie
Słowacja: ułatwienia drogowe dla turystów
Holiday Inn Kraków City Center nagrodzony za jakość obsługi klienta
Kierowco - pilnuj czasu, czyli nowe przepisy dotyczące winiet
Tatry: pogoda w święta idealna dla narciarzy
W Czechach ruszył hotel Angelo. W Polsce pierwszy obiekt tej sieci powstanie za 2 lata
Neckermann: ostatni dzwonek na narty - w marcu taniej
