Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Opolskie wybrało swój najlepszy produkt turystyczny
W piątek 12 września 2014 roku, w Opolu podsumowano kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej pn. "Bajkowy urlop w Polsce".
W trakcie imprezy podsumowano dotychczasowe działania zrealizowane w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014. Celem tego przedsięwzięcia była promocja turystycznych atrakcji Polski w kraju i za granicą. Kampania promocyjna miała na celu nie tylko zachęcenie do odwiedzenia Polski, ale także przełamanie stereotypów i pokazanie Polski nowoczesnej, inspirującej, z unikatowymi walorami turystycznymi. Polska promowana była, jako kraj młody duchem, który stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania.
Nietypowe podsumowanie dotychczasowych działań w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem", to cykl szesnastu akcji promocyjnych w każdym z województw. Odbywały się one od czerwca do września 2014 roku i były okazją do zaprezentowania działań zrealizowanych w ramach projektu, ale przede wszystkim pokazania potencjału turystycznego poszczególnych regionów.
Na specjalnie przygotowanej scenie na Pl. Kopernika w Opolu, w ramach dodatkowych atrakcji towarzyszących tej akcji, była możliwość spróbowania swoich aktorskich sił pod okiem Katarzyny Cichopek i odegrania scenki inspirowanej walorami turystycznymi regionu. Inscenizacjom towarzyszyła bajkowa aranżacja i rekwizyty nawiązujące do bajkowego motywu, który był stosowany w reklamach opolskiego w trakcie kampanii realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną. Każda z osób, która odważyła się przedstawić "bajkową scenkę", inspirowaną atrakcjami turystycznymi regionu, ma szansę zostać prawdziwą gwiazdą - twarzą województwa opolskiego.
Plenerowe imprezy w poszczególnych województwach będą mieć bowiem kontynuację w ramach - tym razem już ogólnopolskiego - konkursu "Zostań twarzą regionu". Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej. W każdym z regionów wyłonione zostanie - w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury - po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, będą mogli zobaczyć się na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie twarzregionu.pl.
Warto dodać, iż dzień 12 września 2014 roku był swego rodzaju świętem turystyki na Opolszczyźnie. Tego dnia, w ramach opolskiej edycji kampanii "Bajkowy urlop w Polsce", oprócz sceny na Placu Kopernika przy Galerii Handlowej Solaris w Opolu, zorganizowano konferencję w Hotelu "Szara Willa", podczas której podsumowano założenia oraz zrealizowane cele projektu "Promujmy Polskę Razem".
Polską Organizację Turystyczną reprezentował m.in. jej wiceprezes - Bartłomiej Walas. Natomiast województwo opolskie reprezentowała członkini zarządu województwa opolskiego - Barbara Kamińska. Po konferencji wręczono także certyfikaty, statuetki oraz zestawy "Opolskiej Porcelany" dla laureatów konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Opolskiego 2014 Certyfikat OROT, którego organizatorem była Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna. Zwycięzcami konkursu są:
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu za produkt pn. "Wieża Piastowska w Opolu"
- Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu za produkt pn. "Kamienica Czynszowa. Wnętrza mieszczańskie z lat 1890 - 1945"
- Lokalna Grupa Działania Stobrawski Zielony Szlak za produkt "Odpocznij na Stobrawskim Zielonym Szlaku"
- Dzika Chata za produkt pn. "Dzika Chata - zintegrowane organizowanie aktywnego wypoczynku w Dolinie Małej Panwi"
- Muzeum Gazownictwa w Paczkowie za produkt pn. "Muzeum Gazownictwa w Paczkowie".
Kapituła Konkursu wyłoniła również produkt, który będzie reprezentował Opolszczyznę w walce o "Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej". Będzie nim JuraPark w Krasiejowie, który jest jedną z największych atrakcji turystycznych województwa opolskiego.
Na zakończenie odbyła się konferencja branżowa na temat "Systemu Informacji Turystycznej", podczas której zaprezentowano założenia Polskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz poziomu rozwoju informacji turystycznej w województwie opolskim. Z kolei, gość specjalny OROT, Prezes Stowarzyszenia Punktów Informacji Turystycznej w Republice Czeskiej - Pavel Hlaváč zaprezentował zasady funkcjonowania systemu informacji turystycznej u naszych południowych sąsiadów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Burger tylko na własną odpowiedzialność
Polsko-Tadżikistańska współpraca w dziedzinie turystyki
Sieć hotelowa partnerem festiwalu muzycznego
Wygoda Travel typuje przebój wakacji
Paraliż na niemieckich lotniskach
Słony rachunek za kawę na placu św. Marka
O europejskiej turystyce - w Krakowie
Tanie linie lotnicze receptą na kryzys?
Konferencja hotelowa HOT.E w Londynie
