Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Kto dostawcą alkoholi dla Sfinksa?
Spółka Sfinks Polska podpisała umowę w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne.
Firma Stock przygotowała dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.
Stock Polska w ramach umowy podpisanej ze Sfinks Polska dostarcza alkohole do wszystkich restauracji sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Producent zaopatruje lokale m.in. w wódki czyste i smakowe, brandy, rum, gin, whiskey, a także likiery oraz nalewki.
- Poprzez współpracę ze Stock Polska klienci naszych restauracji mają do dyspozycji nie tylko szeroki wybór dobrych gatunkowo alkoholi, ale również możliwość spróbowania dedykowanych naszym lokalom koktajli. Specjalnie przygotowane menu drinków stanowi uzupełnienie kart dań restauracji Sphinx i WOOK, jest to szczególnie interesująca oferta dla odwiedzających nas wieczorami par i grup przyjaciół. Najpopularniejsze drinki podajemy także w wersji bezalkoholowej tak, aby np. niepijący alkoholu kierowca mógł poczuć charakterystyczny smak Mojito, ale w wersji bez procentów - mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK.
- W kartach alkoholi przygotowanych dla restauracji Sphinx i WOOK znajdują się propozycje drinków zarówno tych znanych, jak i zupełnie nowych, unikalnych, przygotowanych specjalnie dla tych sieci na bazie szerokiej gamy alkoholi oferowanych przez Stock. Mamy nadzieję, że starannie dobrane propozycje drinków na bazie Żołądkowej, Stock Prestige oraz innych naszych marek wpłyną na atrakcyjność oferty restauracji tych sieci. Ponadto, wraz z nową ofertą alkoholi i drinków, Stock Polska planuje prowadzić w restauracjach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło szereg dedykowanych akcji promocyjnych, podczas których konsument będzie miał możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród - mówi Łukasz Konieczny, HoReCa & Premium Brands Manager w Stock Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Travelport udostępnia aplikację mobilną
Startują nowe polskie linie OLT Express!
Pomorze chce przyciągnąć turystów bursztynem
Nowe rozwiązanie do wyszukiwania lotów
Laur Klienta 2011 dla Sfinks Polska
Pizzaiola poszukiwanym zawodem
Klienci Ateny dostaną tylko część pieniędzy
Egipt: Beduini uwolnili porwanych turystów
Hotele Focus szukają ambasadorów
TUI startuje z ofertą na lato 2012
