Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po kryzysie
Jak zmieniają się oczekiwania wakacyjne Polaków?
Europ Assistance: zmiany w preferencjach podróżniczych
Turystykę czeka rozkwit, ale w nowej formie
Nowe wydarzenie dla branży MICE
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
Zakończyła się konferencja Hotel & Tourism Trends
Ponad 300 uczestników z 15 krajów, 74 moderatorów i panelistów, 19. sesji tematycznych i ponad 30 sponsorów - te dane jednoznacznie pokazują iż Hotel & Tourism Trends już w II edycji stało się jednym z najważniejszych wydarzeń w branży hotelarskiej w Europie Środkowej. Ponad 200 osób wzięło udział w uroczystej gali, na której ogłoszono zwycięzców siedmiu kategorii konkursu Hotelarz Roku 2014.
Podczas wystąpień otwierających Katarzyna Sobierajska - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki zwróciła uwagę na rosnącą dynamikę udziału turystyki w PKB Polski, natomiast Bartłomiej Walas - Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, w bardzo interesujący sposób przedstawił i omówił najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce.
Pierwszy dzień konferencji to inspirujące dyskusje liderów branży hotelarskiej, turystycznej, rynku spotkań, turystyki medycznej i kulinarnej, który w pięciu panelach tematycznych rozmawiali na tematy dotyczące m.in najważniejszych wyzwań dzisiejszego hotelarstwa, gdzie najlepiej inwestować w hotele i w jakie segmenty rynku, roli marki hotelowej w sukcesie inwestycji, specyfice współczesnego gościa hotelowego, a także tego jak Polska powinna być promowana za granicą.
"Bardzo wysoka frekwencja i rekordowa liczba sponsorów wydarzenia jest dowodem na to, że branża potrzebuje spotkań na najwyższym poziomie, których celem jest wymiana opinii i pomysłów." - komentuje Krzysztof Gonciarek, Członek Zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy Hotelarza.
Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była uroczysta gala konkursu Hotelarz Roku 2014, podczas której ogłoszeni zostali zwycięzcy w siedmiu kategoriach. Towarzyszący jej koktajl w którym wzięło udział ponad 200 osób, był wyjątkową okazją do wielu kuluarowych rozmów.
II dzień konferencji to tematyczne sesje panelowe. Część inwestycyjna moderowana była przez Janusza Mitulskiego z firmy doradczej Horwath HTL, część operacyjną prowadził Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka, oraz część e-commerce moderował Miłosz Stanisławski, Dyrektor Generalny hotelu Sound Garden w Warszawie.
"Drugi dzień konferencji, który celowo został zorganizowany w formie warsztatów dla krajowych hotelarzy i inwestorów, potwierdził nasze spostrzeżenia z pierwszej edycji z poprzedniego roku, iż uczestnicy oczekują konkretnej wiedzy i możliwości podyskutowania z panelistami o swoich problemach" - powiedział Janusz Mitulski, partner z branżowej firmy doradczej Horwath HTL, współorganizator wydarzenia. "Rekordowa ilość pozytywnych opinii zgromadzona od uczestników jest dla nas największą nagrodą jaką mogliśmy otrzymać i potwierdzeniem, że idealnie czujemy potrzeby branży" - dodaje Mitulski.
Partnerem Strategicznym konferencji - podobnie jak w poprzednim roku - został Orbis SA, który zapewnił znakomity catering oraz udostępnił uczestnikom pięknie wyremontowane wnętrza flagowego hotelu sieci Accor w Polsce - Sofitel Warsaw Victoria w Warszawie.
Hotel & Tourism Trends 2014 otrzymał najwyższe noty od jego uczestników nie tylko za poziom merytoryczny, ale także za oprawę techniczną która zapewniła firma Samsung - drugi z Partnerów Strategicznych. "Uczestnicy naszej konferencji mieli możliwość zadawania pytań przy pomocy specjalnie do tego przygotowanych tabletów firmy Samsung, co pozytywnie wpłynęło na poziom interakcji między ekspertami a uczestnikami konferencji" - powiedział Rafał Szubstarski, redaktor naczelny magazynu Hotelarz.
Złotymi Sponsorami wydarzenia zostały firmy: Life Fitness, Marell, Precor, Profitroom, Staffer, InterContinental Hotels Group, Matmarco, Availpro, Choice Hotels, Zdrojowa Invest, oraz Agnella. Sponsorami Srebrnymi wydarzenia były firmy: Carlson Residor, Desa, Dobry Hotel, Hilton Worldwide, ITP SA, LSI Software, Numatic, Vinis, Paged, Piwowar, Pravda, Satoria Group, Sambella, Stock, Techno Gym, TPA Horwath, YieldPlanet, oraz PureConcept.
Patronatu Honorowego wydarzeniu udzieliły Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC, Polska Organizacja Turystyczna, oraz Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Awarie czarterów pokrzyżowały plany turystom
Mr. Hamburger publikuje swoje wyniki
Kiedy poprawi się sytuacja w Egipcie?
Finlandia chce zniesienia wiz dla Rosjan
Lotnisko Chopina ułatwia pasażerom
Produkcja pociągów Flirt idzie zgodnie z planem
Busy do Niemiec i Holandii,Przewóz osób do Niemiec i Holandi
Polski system ulg na przejazdy przyprawia o zawrót głowy
Grudzień w hotelarstwie i gastronomii
