Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
British Airways i Amadeus kontynuują długoterminową współpracę
British Airways i Amadeus poinformowały o przedłużeniu o trzy lata, do roku 2013, umowy dotyczącej udostępniania full content. Umowa gwarantuje użytkownikom systemu Amadeus na całym świecie dostęp do pełnych danych publikowanych przez linie, zapewniając taki sam zakres cen biletów, jak na witrynie internetowej British Airways.
- System Amadeus to ważny, cieszący się zaufaniem kanał sprzedaży. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że przedłużona umowa będzie w dalszym ciągu zapewniać agencjom korzystającym z systemu Amadeus dostęp do naszych cenników, co wpłynie na obniżenie ponoszonych przez nas kosztów dystrybucji - oznajmił John Mornement, szef działu sprzedaży i dystrybucji British Airways.
Pełny zakres danych publikowanych przez British Airways za pośrednictwem systemu Amadeus, takich jak ceny, rozkłady lotów lub informacje o zasobach będzie taki sam, jak udostępniany za pośrednictwem dowolnego kanału bezpośredniego czy pośredniego, dystrybutora czy witryny internetowej. Użytkownicy systemu Amadeus mogą dokonywać rezerwacji lotów czy zasobów udostępnianych przez linie za pośrednictwem jej wewnętrznego systemu rezerwacji oraz witryny internetowej dla konsumentów, a także za pośrednictwem witryn partnerów. Poziomy opt-in w Wielkiej Brytanii i Irlandii, ustalone z firmą Amadeus w roku 2007, pozostaną niezmienione.
- Cieszymy się, że możemy zapewniać stabilność na rynku dystrybucji usług turystycznych. Amadeus stara się oferować swym partnerom z biur podróży najszerszy zakres zintegrowanych treści. Nasi klienci od dawna twierdzą, że dostęp do pełnych danych jest dla nich sprawą najważniejszą - mówi Ian Wheeler, wiceprezes firmy Amadeus ds. marketingu i dystrybucji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Turystyka dla niepełnosprawnych
Orbis wyda mniej na inwestycje
W hotelach sieci Starwood latem taniej o 30%
Krzesiny przejmą rolę Ławicy i staną się lotniskiem cywilno-wojskowym?
TravelOne.pl goni konkurencję w tempie 225%
Cystersi promują turystyczny szlak ścieżkami zakonu
Producent wódek wchodzi na rynek gastronomiczny
Ponad 2 miliony turystów na Kubie
Trzy nowe oddziały terenowe PIT
Otwarto pierwszy na świecie bezgwiazdkowy hotel
Przez mrozy cierpią również samoloty
