Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Przewoźnik poinformuje smsem o opóźnieniach
Od 1 grudnia Koleje Śląskie uruchomią usługę SMS-owego powiadamiania o opóźnionych i odwołanych pociągach.
Pasażer, który wyśle SMS z nazwą swojej linii (np.: "S1") na numer 799 599 881 będzie otrzymywał na swój telefon komórkowy informacje o opóźnieniach przekraczających 20 minut i o odwołanych pociągach na danej trasie kolejowej. Podróżny płaci jedynie za wysłanego przez siebie SMS-a aktywacyjnego (zgodnie z cennikiem operatora).
Jak przekonują przedstawiciele przewoźnika, numer telefonu pasażera zostanie zarejestrowany do usługi na 2 tygodnie. Jeżeli zdaniem użytkownika usługa okaże się użyteczna, będzie on mógł przedłużyć czas korzystania z niej. Można także zarejestrować się na więcej niż jedną linię.
W każdej chwili można także zrezygnować z otrzymywania wiadomości tekstowych (wystarczy na ten sam numer wysłać SMS z nazwą swojej linii poprzedzając ją minusem, np. "-S1").
Rzecznik Kolei Śląskich, Michał Wawrzaszek informuje, że nowa usługa zostanie wprowadzona na razie na okres zimowy, ponieważ wtedy opóźnienia w ruchu kolejowym są z reguły większe. Władze przewoźnika szacują, że ok. 75-80 proc. wszystkich opóźnień Kolei Śląskich ma przyczyny niezależne od spółki, takie jak remonty czy awarie sieci trakcyjnej.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Polacy zwiększą wydatki na turystykę?
My Travel chce być liderem franczyzy
Nieprzyjemna podróż podróż pociągiem PKP na trasie Pozna PKP
easyJet: nowa strategia przyniosła efekty
Informacja dla klientów GTI Poland
Pas w Modlinie - alarmujący raport
Kolejny Dreamliner miał awarię. Wstrzymano loty.
