Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wpadka EasyJet
EasyJet zdenerwowały mieszkańców jednego z brytyjskich miasteczek wywołując negatywne skojarzenia z ich miejscem zamieszkania. Przewoźnik użył w swojej kampanii reklamowej sloganu: "W tym roku skończ w Maladze nie Margate".
Malaga to miasto w Andaluzji, nad Morzem Śródziemnym, popularna destynacja turystyczna Europejczyków. Z kolei Margrate to miasteczko w brytyjskim hrabstwie Kent, zamieszkiwane głównie przez osoby starsze. Z uwagi na tempo życia, miasteczko nazywane jest czasem "poczekalnią Pana Boga".
Nic więc dziwnego, że mieszkańcy spokojnego Margrate poczuli się dotknięci niefortunnym porównaniem przewoźnika. Wszczęto akcję protestacyjną w mediach społecznościowych.
EasyJet w wydanym oświadczeniu przeprosiły urażonych mieszkańców Margrate: Nie zamierzaliśmy krytykować miasta, ale przepraszamy mieszkańców Margate, którzy mogli poczuć się dotknięci- czytamy. W kolejnym kroku zaprzestano kampanii.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Jak podnieść poziom satysfakcji - oto jest pytanie
Happy Hours w OLTJetair, czyli kupuj dziś taniej
Komunikat dotyczący inwestycji w rejonie lotniska Kraków-Balice
Solaris Urbino electric zakończył pomyślnie testy
Turystyka przemysłowa coraz popularniejsza w Polsce
Jakość Roku dla polskiej turystyki
Włoskie plany filmowe biją rekordy popularności
Zakopane walczy z nieuczciwymi turystami
Finał akcji: Biuro przyjazne zdrowiu turysty
Inwestor nie płacił - on chciał się zabić?
Polskie jabłko nową ikoną świata kawy
SELECTOURS WZYWA AGENTÓW DO ZAPŁATY??!!
Wątpliwości wobec nowelizacji ustawy o usługach turystycznych
Linie lotnicze skrytykowały swoją stewardesę
Ulewne deszcze podtopiły bułgarski kurort
Jak w styczniu rezerwowano pokoje hotelowe?
Samolot Ryanair wystartował do Chanii
MSZ ostrzega przed podróżą do Turcji
Sprzedam pensjonat w uzdrowisku!!!
