Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowość dla turystów: Paszport Mazowsza Zachodniego
Zniżki do muzeów, obiektów noclegowych, term, restauracji, klubów fitness czy stadnin koni. Oferta poszczególnych atrakcji turystycznych, fotografie, mapy. A do tego wystarczy jeszcze własne zdjęcie, podpis... i staniemy się pełnoprawnym właścicielem Paszportu Mazowsza Zachodniego, który Lokalna Organizacja Turystyczna Mazowsza Zachodniego planuje wydać już tego sezonu.
Paszport Mazowsza Zachodniego to I edycja programu związanego z wprowadzeniem systemu zniżek oraz rabatów dla odwiedzających określone atrakcje i obiekty turystyczne działające na obszarze Mazowsza Zachodniego. Aż 20 000 książeczek imitujących prawdziwy paszport będzie motywowało potencjalnych turystów przyjeżdżających w region do systematycznego odwiedzania promowanych obiektów, co ostatecznie wpłynie na wzrost zainteresowania ich ofertą, a tym samym na wzrost przychodów z działalności poszczególnych podmiotów i instytucji.
- Ten niecodzienny system promocji pozyskiwania klientów znakomicie sprawdza się od wielu lat w innych państwach - mówi Jacek Czubak, Prezes LOT MZ.
Podręczny format A6, zaznaczenie wszystkich obiektów na mapie, ich dokładny opis (nazwa, logo, opis oferty, kontakt, zdjęcia) oraz rabaty sprawią, że paszport z całą pewnością znajdzie duże zainteresowanie wśród turystów i mieszkańców, a co za tym idzie - ożywi ruch turystyczny.
Każdy uczestnik, który chciałby korzystać ze zniżek zawartych w paszporcie, będzie mógł kupić go w jednym z promowanych w nim obiektów w cenie 5 PLN za egzemplarz. Ten sposób dystrybucji pozwoli na stworzenie silnej sieci partnerskiej - reklamowania siebie nawzajem poprzez szeroką dostępność paszportów w punktach najczęściej odwiedzanych przez turystów i mieszkańców (punkty informacji turystycznej, kluby fitness, obiekty noclegowe, gastronomiczne, rekreacyjne i kulturalne).
Paszport Mazowsza Zachodniego nie jest jednorazowym projektem. Kolejnym krokiem LOT MZ będzie promocja atrakcji i obiektów turystycznych poprzez stworzenie systemu tzw. "pajączka" (małe promocyjne karteczki rozwieszane na specjalnie przygotowanych wieloramiennych stojakach rozmieszczonych we wszystkich punktach partnerskich) oraz systemu kart lojalnościowych oferujących w określonych miejscach stałe zniżki dla ich posiadaczy.
W związku z trwającymi pracami organizacyjnymi LOT MZ poszukuje Partnerów oraz Sponsorów projektu, którzy wsparliby realizację zadania.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Z Warszawy do Dubaju pierwsza klasą
PKP poszedł po rozum i oferuje tańsze bilety
Why Not Holidays kusi słonecznikiem
Jak nie zapomnieć języka w gębie na wakacjach?
Dzień pasażera już 4 lipca. Sprawdź jakie masz prawa
Polacy chętniej podróżują do Azji
Zaprojektuj logo i wygraj 7 tysięcy
Gdańsk: najbardziej pożądane przez turystów
Hilton Garden Inn w Krakowie otwarty
Na brukselskim lotnisku wybuchł strajk
