Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Forum grupa: Biura turystyczne
|
niezadowolony klientData wysłania: 2009-12-30 11:51 Autor: Czytelnik IP 95.48.23.*Witam, chciałam ostrzec przed korzystaniem z usług biura CST Travel, Kraków, Dominikańska 3. Od prawie dwóch miesięcy firma ta przetrzymuje zupełnie bezprawnie nasze pieniądze, wykorzystując je do niewiadomych nam celów. Mimo wielokrotnych zapewnień, także pisemnych (zawierających nawet terminy zwrotu), że pieniądze zostaną nam oddane nie odzyskaliśmy należnej nam kwoty. Dodatkowo pracownicy i zarząd firmy traktują nas bardzo nieprofesjonalnie, podają nieprawdziwe informacje - wręcz okłamują i nie dotrzymują złożonych na piśmie obietnic. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług!!!
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyParlament Europejski chce bezpłatnego bagażu podręcznego
Nowy przewoźnik lotniczy rozpoczął działalność
Słowacja zamyka część przejść granicznych
Czy należy się bać wyjazdów do Rimini?
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się taniej
Grudzień rozczarowujący dla hotelarzy
Rafał Milczarski ponownie prezesem PLL LOT
Koleje Dolnośląskie przewiozły prawie tylu pasażerów co przed pandemią
Jak zmieniają się oczekiwania wakacyjne Polaków?
Polska jednym z najatrakcyjniejszych miejsc do inwestycji hotelowych?
Miejsce na bardzo... wysokim poziomie
KE zarzuca nierzetelność serwisom rezerwacyjnym
Bałtyk coraz ważniejszym kierunkiem rejsów
NIK ujawnia nieprawidłowości w parkach narodowych
Chopin Airport Development przejmuje dwa hotele
Prezydent Krakowa apeluje o pomoc dla turystyki w mieście