TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Forum grupa: Biura turystyczne

Fly.pl z własnym Contact Center

Data wysłania: 2010-12-01 01:43 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Internetowe biuro podróży Fly.pl usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów.

Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.

Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. - Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH - wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. - Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów - dodaje Bosowski.

Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono sprawdzonych konsultantów. - Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi - podkreśla Grzegorz Bosowski.

Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy przy ul. Wołoskiej. Rezerwacje drogą elektroniczną składać będzie można przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Telefony infolinii czynne będą niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 i w soboty od 9.00 do 14.00.

    • Fly.pl ma Contact Center 

      [2010-12-01 01:43 89.72.186.*]

      Swietne biuro! Bylam na urlopie z nimi w pazdzierniku. Kontakt z biurem bez zarzutu i oferta zgodna z opisem, zadnych niemilych niespodzianek. Na pewno bed ekorzystac z ich uslug w przyszlosci zwlaszcza ze dalam sie namowic na karte Payback by miec dodatkowe korzysci :-)   odpowiedz »

    • Fly.pl z własnym Contact Center 

      [2010-12-01 05:25 193.93.91.*]

      Szukasz taniego noclegu ? Polecam ten serwis --> http://tanie-noclegi-online.pl/ Jeden z lepszych z serwisów z bazą noclegową jaką widziałem.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję