Subskrypcja

Subskrypcja

Szukaj

Szukaj




Centrum informacji prasowych na TUR-INFO.PL


Misją serwisu informacyjnego TUR-INFO.PL jest rzetelny przekaz informacji w branży.

Dlatego też, wszystkie firmy związane z turystyką, hotelarstwem, gastronomią i transportem zachęcamy do przysyłania informacji na temat swojej działalności, nowych produktów i usług, oraz wydarzeń istotnych dla innych firm.

Publikacja informacji nastąpi, jeśli jest ona zgodna z poniższymi wytycznymi i uznamy ją za ciekawą dla branży.
Publikacja jest bezpłatna.


Dlaczego warto:
Dziś informacja jest cenniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Szum reklamowy powoduje, że coraz trudniej przekazać informacje o swojej firmie i jej ofercie do partnerów i klientów. Dlatego wiele można zyskać na rzetelnym przekazie informacji wewnątrz branży w odpowiednich serwisach informacyjnych.
Aktualności z naszego serwisu informacyjnego są czytane przez właścicieli i pracowników firm oraz organizacji szeroko pojętej branży turystycznej. Trafiają one także w postaci newsletterów do zarejestrowanych czytelników (więcej o newsletterach można dowiedzieć się tutaj). Dzięki swojej popularności nasz serwis informacyjny jest dobrym medium do przekazywania informacji wśród firm, a do tego działa szybko - informacje publikujemy na bieżąco, a czytelnicy otrzymują dziennik lub tygodniki lub newsletter branżowy.

Warunki publikacji:
Aby informacja przekazana przez Państwa została opublikowana w naszym serwisie informacyjnym oraz newsletterach musi spełniać kilka warunków:
  • musi być prawdziwa i bezstronna, co znaczy, że nie należy wartościować informacji w niej zamieszczanych,
  • nie może być dłuższa niż 3000 słów,
  • nie może zawierać odsyłaczy jako istotnej części np. podanie "wszystko znajduje się na stronie: www.xxx.pl/nowy_produkt.html" jest niewłaściwe, natomiast odsyłacze jako uzupełnienie i dalsze źródło informacji są jak najbardziej mile widziane,
  • nie może naruszać interesów innych firm,
  • informacja musi być dostarczona pocztą elektroniczną,
  • informacja powinna mieć załączone materiały graficzne (np. zdjęcia, obrazy, rysunki) w ilości min. 1 sztuki w formie plików GIF, JPG lub PNG o wielkości nie mniejszej niż 333x250, ich brak spowoduje opóźnienie publikacji lub nieopublikowanie informacji,
  • oprócz samej informacji, wiadomość musi zawierać dane oraz adres firmy lub osoby, która ją przesyła. Dla dobra interesu samego przesyłającego informację, proponujemy podanie swojego imienia, nazwiska oraz adresu e-mail lub telefonu. Ułatwi to kontakt z Państwem, tych którzy są zainteresowani tą informacją i chcieliby np. poznać więcej szczegółów na temat przedstawianej przez Państwa promocji,
  • nie gwarantujemy opublikowania informacji dostarczonych w języku innym niż język polski,
  • przesyłając informację zgadzają się Państwo na wykorzystanie jej tekstu oraz innych załączonych materiałów w serwisach należących do właściciela TUR-INFO.PL w celu jej rozpowszechnienia,
  • w przypadku wystąpienia błędu w otrzymanej informacji prasowej, serwis TUR-INFO.PL nie odpowiada za skutki publikacji, choć obiecuje dołożyć starań, aby poinformować czytelników o poprawnej informacji po otrzymaniu odpowiedniego wyjaśnienia i pod warunkiem, iż błąd był istotny.
Swoje informacje proszę przesyłać na adres centrumprasowe@tur-info.pl. Nadmiar informacji i/lub ich chaotyczne podanie, spowoduje opóźnienie lub odrzucenie zamieszczenia danej informacji.

My ze swojej strony możemy zapewnić, że nie pozostawimy dobrze przygotowanych Państwa informacji bez odzewu. Przy wykorzystaniu tekstu przesłanej informacji, zastrzegamy sobie prawo do jego zmian - w tym jego skracania i reformatowania.

W obecnej chwili obowiązuje następujący harmonogram wysyłek informacyjnych realizowanych w okolicach godziny 11 w dany dzień tygodnia:
  • poniedziałek - Dziennik branżowy i Tygodnik Forum Branży Turystycznej
  • wtorek - Dziennik branżowy i Tygodnik dla Biur Turystycznych
  • środa - Dziennik branżowy i Tygodnik dla Gastronomii
  • czwartek - Dziennik branżowy, Tygodnik dla Przewoźników oraz Tygodnik dla Hotelarzy i Kwaterodawców
  • piątek - Dziennik branżowy i Podsumowanie tygodnia w turystyce
Przesłanie informacji jeden dzień roboczy wcześniej (do godziny 14:00) przed daną wysyłką gwarantuje zapoznanie się przez nas z nią. Jeśli informacja prasowa będzie spełniać w/w kryteria i w naszej ocenie będzie interesująca dla czytelników, zostanie opublikowana.

O kolejności informacji w wysyłkach decyduje wyłącznie ocena content managera, który daną publikację przygotowuje. Jedynym używanym tu kryterium jest atrakcyjność tematu - rozumiana jako połączenie oceny, iż czytelnik z daną informacją powinien się zapoznać (gdyż jest użyteczna) i że czytelnik chciałby się z daną informacją zapoznać (gdyż jest ciekawa).
Chcemy, aby nasze informacje były atrakcyjne i dlatego firmy, które zadbają o atrakcyjność informacji (podając np. szczegóły lub ciekawostki dla branży) łatwiej mogą liczyć na publikację materiałów.

Przykładowe tematy informacji prasowych:


Dla biur podróży:
  • otwarcie nowego biura
  • wejście na nowy rynek
  • wydanie nowego katalogu i jego krótki opis
  • wprowadzenie nowej, nietypowej oferty
  • przyznane nagrody, wyróżnienia
  • promocje ze znaczącymi korzyściami dla klientów
  • zmiana kierunku rozwoju lub strategii rynkowej

Dla obiektów hotelowych:
  • otwarcie nowego obiektu
  • przyznane nagrody, wyróżnienia
  • organizowanie imprez masowych i kulturalnych
  • wprowadzenie nowej usługi dla gości hotelowych
  • podwyższenie kategorii obiektu
  • wprowadzenie nowych pakietów
  • nowa oferta przeznaczona dla biur turystycznych
  • wstąpienie do sieci hotelowej

Dla przewoźników:
  • otwarcie nowego biura
  • uruchomienie nowych połączeń
  • przystąpienie do systemu rezerwacyjnego
  • przyznane nagrody, wyróżnienia
  • promocje ze znaczącymi korzyściami dla klientów
  • nowa oferta przeznaczona dla biur turystycznych
  • zmiana kierunku rozwoju lub strategii rynkowej
  • wejście w kooperację lub alianse strategiczne z innymi firmami

Dla gastronomii:
  • otwarcie nowego lokalu
  • przyznane nagrody, wyróżnienia
  • promocje ze znaczącymi korzyściami dla klientów
  • zaprojektowanie nowego, oryginalnego wystroju wnętrza
  • organizowanie imprez kulturalnych
  • wprowadzenie nowej, nietypowej oferty dla biura podróży
  • wprowadzenie nowego systemu obsługi klientów

Ostrzeżenie:
Ponieważ rzetelność publikowanych informacji w serwisie jest dla nas najważniejsza i niesie także dla publikujących istotną korzyść, będziemy jej bezwzględnie wymagać.
W przypadku przekazania nam informacji nieprawdziwej, niezgodnej z prawem, wyraźnie stronniczej lub naruszającej dobro innych stron, firma straci możliwość publikowania informacji na naszych łamach.


Centrum Informacji Prasowych TUR-INFO.PL
centrumprasowe@tur-info.pl




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij