TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Do Szanownych Klientów biur podróży..

Data wysłania: 2011-07-18 23:16 Autor: Czytelnik IP 46.204.27.*

Witam
Na początku zaznaczę iż posiadam duży staż pracy jako konsultant w biurach podróży (małych i tych największych).
Mam pytanie do klientów kupujących imprezy turystyczne:
KUPUJĄC IMPREZĘ ZA 8 tyś, 10 tyś, 15 tyś czy więcej JAK WAM NIE WSTYD UPOMINAĆ SIĘ O "RABACIK, ZNIŻECZKĘ" ITP? Często kwota 30 pln na osobę, powoduje że kupujecie oferte w danym biurze gdzie nie dostaliście wiarygodnej informacji, dobrej obsługi itd. Osoba która się napracowała, szukała rzetelnych informacji aby Wasze wakacje były udane. zostaje zrobiona na szaro dla 30 pln przy takich kwotach płaconych za wakacje.
OK, kiedy sam pracownik proponuje rabat, to inna sytuacja (dla mnie również niezrozumiała), ale upominanie się o takie pieniądze??? WSTYD!!! Sam to przerabiałem wiele razy, ale miałem ten komfort że takiej osobie powiedzieć: żegnam, rabatów nie ma. Nie raz okazywało się że taki klient wrócił z pochyloną głową bo kupił taniej w biurze obok ale wakacje były do kitu. I tak jak zaznaczyłem na początku - piszę to na podstawie dużego doświadczenia.
Moja prośba: na drugi raz przy zakupie wakacji zastanówcie sie jakbyście sie czuli kiedy to wy sprzedawalibyście wycieczkę, poświęcali czas i energię, często po godzinach pracy - a później dowiadujecie się że ktoś nie docenił waszego poświęcenia bo... oszczędził 50 pln na wczasach za np 10 tyś pln.

    • Do Szanownych Klientów biur podróży.. 

      [2011-07-19 21:21 87.207.156.*]

      dobre! Ja też mam takich klientów, przygotowuję ofertę, dbam o rzetelne informacje, wyszukuje najlepszą cenę, a klient posluchawszy mojej opinii, idzie sobie do konkurencji i zgadnijcie co robi:-) kupuje tam.
      Mam takiego "recydywę" od 4 lat robi to samo:) i najsmieszniejsze nie wiem jak mam postapić ....????   odpowiedz »

      • Do Szanownych Klientów biur podróży.. 

        [2011-07-19 22:40 46.204.125.*]

        Mój kolega zrobił tak: jak klienci przyszli kolejny raz po informację wystawił kp na 20 pln i powiedział że obsłuży ich jak zapłacą. Jeśli kupią to oczywiście wliczy im to w cene imprezy. Najlepsze jest to że zapłacili te 20 pln i nie wrócili. :)   odpowiedz »

    • Do Szanownych Klientów biur podróży.. 

      [2011-07-20 12:11 77.254.121.*]

      Zgadzam się z tym, że postawa klientów stosunkowo często jest delikatnie mówiąc "żałosna" - mam także do czynienia z klientami choć w zupełnie innej branży. Dokonuję na ich życzenie wyceny zamawianej usługi czy towaru i wycenę takową otrzymują na piśmie. Bywało już tak, że z taką wyceną w garści idzie taki klient do konkurencji i bez ceregieli prezentuje ją u konkurenta z pytaniem o ile taniej on mu zaoferuje to samo. I co? Irytujące to trochę ale niestety nie pokuszę się o wytykanie ich palcem a już tym bardziej pouczanie ich, że to nieuczciwe wobec mnie i powinni się wstydzić.
      Wstydzić powinien się autor niniejszego wątku.
      Napracowałeś się człowieku i nic z tego nie masz? Wniosek jest prosty - ŹLE PRACUJESZ a swoje słabe wyniki zwalasz na klientów.
      Nie staraj się zaprzeczać, ze wyniki masz dobre bo gdyby tak było nie stworzyłbyś tego głupawego wątku - WSTYDŹ SIĘ!!!   odpowiedz »

      • Do Szanownych Klientów biur podróży.. 

        [2011-07-21 10:59 89.171.170.*]

        Witaj.
        Nie wiesz jak pracuję więc nei mozesz się w tej kwestii wypowiadać. Powiem tylko tyle:
        nie pracuję już za biurkiem od ok 3 lat, ale do tej pory wracają albo szukają mnie klienci którym kilka lat z rzędu sprzedawałem wakacje - to chyba coś znaczy o jakości mojej pracy.

        Niestety nie zrozumiałeś mojej intencji. Chodziło mi o to że ktoś kto wydaje kilka lub kilkanaście tysięcy złotych woli rabat 30 - 50 pln niż rzetelną i sumienną informacje i obsługę.

        Juz całkiem odmienną sprawą jest to: dlaczego wszyscy mogą smarować na forach internetowych organizatorów lub biura agencyjne. A jeżeli ja podjąłem wątek zachowania się pewnej częsci klientów to od razu jest z tym jakiś problem?

        pozdrawiam :)   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję