TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Gastronomia

Klienci wybrali Da Grasso

Data wysłania: 2012-09-21 07:49 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Da Grasso - polska sieć pizzerii - zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012. Tym samym znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych Klientom firm w Polsce. Da Grasso zdobyła nagrodę w kategorii "pizzerie".

To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, gdyż Godło Jakości Obsługi przyznają sami konsumenci. Dokładamy starań, by dostosowywać naszą Sieć do potrzeb Klientów i zawsze oferować najwyższy poziom obsługi. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona. Wszystkim Klientom bardzo dziękujemy i obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach - mówi Wioletta Klimczyk Członek Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.

Sieć Da Grasso została wyróżniona Godłem Jakości Obsługi już po raz drugi. Klienci docenili przede wszystkim miłą i kompetentną obsługę, przyjazną atmosferę lokali i doskonałą pizzę w przystępnych cenach.

Program Jakość Obsługi już od 5 lat regularnie bada poziom jakości obsługi i satysfakcji Klientów i w ich imieniu co roku przyznaje najlepszym firmom Godła Jakość Obsługi. Misją programu jest poprawa poziomu obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. To szczególny projekt, gdyż jurorami są w nim sami Klienci. To oni poprzez portal Jakoscobslugi.pl zgłaszają swoje obserwacje, dzieląc się opiniami. Decydują, które firmy znajdą się w gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

    • Da Grasso zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012 

      [2012-09-21 07:49 83.25.132.*]

      Stwierdzenie "wyśmienita pizza w przyzwoitej cenie" jest nieco ryzykowne, w szczególności biorąc pod uwagę, że w małym miasteczku, jakim jest Słupsk i które jest dosłownie usłane pizzeriami, Da Grasso świeci pustkami. W przeciwieństwie do konkurencji. Swoją drogą, że jadłem pizzę w Da Grasso w trzech miastach (Słupsk, Wejherowo i Bydgoszcz) i muszę przyznać, że zawsze było coś nie tak. W Bydgoszczy dwukrotnie dostałem pizzę z nieświeżymi składnikami (śmierdzący ser, stara szynka), natomiast w Wejherowie obsługa się nie popisała. Znam wiele lepszych pizzerii. Obawiam się, że na tym, kto dostanie Godło Jakości Obsługi decyduje ilość, nie jakość. Bo jak dobra pizzeria, z jednym lokalem w jednym mieście może konkurować z masówką, rozsianą po całej Polsce?   odpowiedz »

      • Da Grasso zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012 

        [2012-09-23 14:43 88.250.135.*]

        1   odpowiedz »

    • Klienci wybrali Da Grasso 

      [2012-09-23 14:43 88.250.135.*]

      1   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję