TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej

Forum grupa: Biura turystyczne

Eko Tourist z Krakowa

Data wysłania: 2008-02-12 19:04 Autor: Czytelnik IP 83.29.79.*

Czy ktos cos slyszal o Eko -Tourist?
Chcemy wybrac sie z nimi na wycieczke do Petersburga.
Czy byl ktos juz gdziez z nimi?

[2008-02-13 16:19 212.244.179.*]

Byłam z tym biurem w zeszłym roku na jednej wycieczce, właśnie do Petersburga. Wróciłam bardzo zadowolona, nie miałam do niczego zastrzeżeń, także nie zastanawiaj sie tylko jedź.   odpowiedz »

[2008-11-06 09:46 83.29.18.*]

Wlasnie w czerwcu w tym roku bylismy wraz z zona na wycieczce w Petersburgu. Wszystko bylo wporzadku zarowno jezeli chodzi ostatndard zakwaterowania jak i realizacje programu. Bardzo fajny pilot jechal znami. Tutaj pozdrowienia dla Pana Radka, który posiada bardzo duza wiedzę i potrafi ja bardzo dobrze przekazac nie zameczajac nas datami ktorych i tak nie zapamieta ale wieloma ciekawymi anegdotami ktorych nie znajdzie sie w normalnych przewodnikach.
      Zatem podsumowujac uwazam ze wycieczka byla bardzo dobrze zorganizowana. W przyszlym roku mamyz amiar wybrac sie z nimi na Krym. Zobaczymy jak bedzie
      Krzysiek i Ania   odpowiedz »

[2009-12-03 15:02 83.7.158.*]

Chciałabym z tym biurem wybrać sie do Petersburga . Jaki był program wycieczki i jakie koszty. Jeśli ktoś był z biurem ostatnio proszę o informacje.

Marysia   odpowiedz »

[2009-04-15 17:25 164.61.210.*]

Trudno mi porównać z innymi biurami, bo z innych po prostu nie korzystam. Eko-Tourist zmonopolizowało moje potrzeby w tym zakresie (1-4 wyjazdy rocznie), a jakość usług jest taka, że ani myślę się rozglądać za konkurencją.
      W Petersburgu z ET nie byłem, ale bym próbował.
      Paweł z Warszawy   odpowiedz »

[2010-05-05 11:06 148.81.254.*]

Biuro bardzo dobre i sprawdzone. Organizuje szereg imprez z ciekawym, niekiedy nietypowym programem. Ale wyjazd do MEKSYKU to HIT!. Byłam tam w marcu, korzstając z świetnej opcji finnansowej - podróż Lufthnsą w promocyjnej cenie i impreza Meksyk - 16 dni. Całość- po pierwsze b atrakcyjny i ciekawy program zorganizowany i zrealizowany bez zarzutu!!!. B. dobre hotele i jedzenie. Busik, którym jeżdziliśmy - sprawny i dyspozycyjny. A do tego: mała grupa i dobra opieka pilotki- polskojęzycznej, ale mieszkającej w Meksyku, więc znającej doskonele język i realia kraju. POLECAM WSZYSTKIM!!!
        Barbara Bąk   odpowiedz »

[2010-11-19 09:41 194.117.241.*]

pani barbaro ..czy mógłbym prosić o jakieś szczegóły dotyczące tego biura i wycieczki do meksyku ? mam zamiar się wybrać a nie znam biura i troszkę się obawiam . z góry dziękuje   odpowiedz »

[2010-08-12 21:41 83.11.221.*]

A czy ktos byl z eko tourist krakow w Czarnogorze? prosze o informacje..   odpowiedz »

[2010-08-22 10:38 83.19.109.*]

polecam to biuro bylam z nim w Petersburgu i na Krymie, poza tym znajomi byli we Wloszech, i na jednej wycieczce krajowej, super   odpowiedz »

[2011-07-03 18:24 79.175.204.*]

Właśnie wróciliśmy z wycieczki. O ile pierwsze dni były cudowne, to potem było tylko gorzej, a ostatnie dwa dni były kompletnie bez sensu:/ Równie dobrze można było wrócić do domu wcześniej. Główne minusy: zimne, niesmaczne, kilkakrotnie odgrzewane jedzenie (nie licząc dwóch pierwszych i dwóch ostatnich dni, ale one były w innych hotelach); syfiasty hotel w ostatnich dwóch dniach, choć inni narzekali również na poprzedni hotel (łazienka to już w ogóle jakaś paranoja, brzydziliśmy się kąpać, cały czas ciekła woda z kranów, bezczelna obsługa hotelu, bojler na wysokości szyi dokładnie nad prysznicem (kąpiel na kolanach lub w skłonie), w całym hotelu w Żbljaku palili i okropnie cuchniało; ostatnie dwa dni spędziliśmy chodząc po uliczkach zapadłej dziury (nie licząc 2 godzinnej wycieczki nad jezioro), kosztem ekspresowego tempa powrotu, bo kierowcom się czas pracy mógł skończyć :/ Za to pani Nikoletta która z nami była to wspaniała, zaangażowana i posiadająca ogromną wiedzę pilotka. Tworzyła wspaniałą atmosferę i cały czas opowiadała nam historie związane z danym miejscem. Takiej wiedzy inni piloci mogą jej pozazdrościć (byliśmy już na kilku wycieczkach, więc mamy porównanie - ona żyła tymi miejscami). Wycieczka powinna być droższa, ale w normalnych warunkach, obyłoby się bez nerwów i rozczarowania... Ktoś, kto przygotowywał tę wycieczkę ostatnie dni zrobił na odwal i tyle. Przykro mi, ale z tą firmą nigdy już nigdzie nie pojadę i nie polecę jej nikomu.

Uczestnik wycieczki objazdowo wypoczynkowej do Czarnogóry (plus kilka innych osób, które też nie były zadowolone)   odpowiedz »

• Eko Tourist z Krakowa polecam

[2010-10-11 14:13 77.113.44.*]

Właśnie wróciłem z wycieczki - Krym i jego skarby jak najbardzjej polecam.Program zrealizowany w 101% pomimo pewnych trudności pogodowych.Pilot wycieczki Pan Michał bardzo operatywny,zorganizowany młody człowiek z dużą ilością informacji o krymie.Planuje następny wyjazd z tym biurem.
      Andrzej Gajowy.   odpowiedz »

[2011-04-05 10:05 77.253.234.*]

Byłam na wycieczce z tym biurem we wrześniu 2010. Wszystko w porządku, Program w pełni zrealizowany, warunki mieszkaniowe przyzwoite, pilot sympatyczny. Myślę ze jak ktoś myśli o wyciecze w tym kierunku to warto zapoznać sie z ich oferta. Dla mnie ważnym punktem programu był transport. To biuro organizuje wyjazd pociagiem do Odessy czyli noc spedza sie w wagonie sypialnym i dla mnie mialo to bardzo duze znaczenie.   odpowiedz »

[2011-07-04 11:04 148.81.254.*]

Znamy to biuro od wielu lat i wiele razy uczestniczyliśmy w jego różnych imprezach - zawsze udanych. W Petersburgu akurat nie bylismy, ale sądzę, że wyjazd będzie udany.
      Barbara Bąk - Oddział Karpacki PIG-PIB z kompanią   odpowiedz »

[2012-02-15 10:27 78.133.177.*]

Biuro godne polecenia! Leciałyśmy z mamą do Meksyku (styczeń 2012). Wycieczkę zorganizowano mimo, że nasza grupa liczyła tylko 2 osoby :) Kontakt oraz przepływ informacji- Super! Pan Grzegorz spisął się na medal. a program na miejscu został także zrealizowany idealnie. Polecamy na przyszłość!!!! :) Oby więcej takich biur!   odpowiedz »

[2012-02-15 10:28 78.133.177.*]

Basia K.   odpowiedz »

[2012-05-14 17:55 89.74.65.*]

Wybrałam się z biurem Eko-Tourist na wycieczkę objazdową po Rumunii i nie żałuję. Wyjazd był bardzo udany. Rumunia to kraj szalenie ciekawy, a zwiedzanie go z Eko-Tourist było przyjemnością i relaksem. Program był dobrze przygotowany, bogaty ale realizowany bez pośpiechu. Zakwaterowanie pozytywnie mnie zaskoczyło, szczerze mówiąc spodziewałam się w Rumunii niższego standardu. Wspaniale spisali się Panowie Kierowcy, a pilot, pan Mateusz to prawdziwy skarb. Posiada bogatą wiedzę, którą umie przekazać w ciekawy sposób, jest przy tym świetnym organizatorem, umiejącym utrzymać w karbach grupę.
      Cieszę się, że wybrałam biuro Eko-Tourist, gorąco je polecam, a i sama jestem zainteresowana kolejną wycieczką "Sankt Petersburg i Kraje Bałtyckie".   odpowiedz »

[2013-02-25 09:46 195.205.37.*]

Wybieramy się z mężem w czerwcu właśnie na wycieczkę Sankt Peterburg i Kraje Bałtyckie.
        Czy ktoś był na takiej wycieczce? Jestem ciekawa opinii.   odpowiedz »

[2018-10-29 08:37 89.64.5.*]

Trochę stare te opinie...   odpowiedz »

[2013-03-07 09:20 78.31.91.*]

POLECAM, tanio, sumpatycznie, profesjonalnie. Zwiedziłam wraz ze znajomymi . z tym biurem, ładny kawałek Europy. Wspomnienia niesamowite i z Rosji i Z Krymu z z Kajów Bałtyckich i z Bałkanów W tym roku marzę o wyjeżdzie do Rumunii, może się uda. SUPER , pozdrawiam   odpowiedz »

[2013-03-07 09:33 195.205.37.*]

Dziekuję za odpowiedż. Życzę udanego wyjazdu do Rumunii, bo czytałam, że warto zobaczyć z Eko Tourist również i ten kraj.   odpowiedz »

[2013-07-22 12:27 178.37.35.*]

Właśnie wróciliśmy z wycieczki "Przyroda i kultura Krajów Bałtyckich" zorganizowanej dla naszej 30-osobowej grupy (program rozszerzony o Helsinki). Pod względem organizacyjnym biuro spisało się na medal. Bardzo przyzwoite hotele. Pilot - pan Michał - to kompetentny, solidnie przygotowany do prowadzenia grupy młody człowiek, sympatyczny i ciepły. Program urozmaicony, poprzeplatany ciekawostkami przyrodniczymi (parki narodowe i rezerwaty przyrody). Oferta warta polecenia.
            Kornelia   odpowiedz »

Forum gorące tematy

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.