Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Od dziś rusza nowa kampania Golden Tulip. Marka premium należąca do Louvre Hotels Group wynajęła komika Wojciecha Fiedorczuka, by przybliżyć Polakom swój radosny charakter, który ma sprawiać, że w hotelach Golden Tulip biznes i zabawa miksują się z sobą wyśmienicie.
Wizytówką marki Golden Tulip i jej zupełnie nowego pomysłu na jakość premium w branży hospitality jest otwarty niedawno po gruntownej renowacji Golden Tulip Warsaw Centre, zlokalizowany wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex w multibrandowym obiekcie Louvre Hotels Group przy ulicy Towarowej 2 w stolicy. Hotel oferuje 143 pokoje stworzone dla twórczej pracy i błogiego wypoczynku, kreatywne centrum konferencyjne i strefę coworkingową oraz pełne słońca przestrzenie publiczne, w których kwitną pozytywne relacje międzyludzkie. W The Complex na gości czekają zaś dwa koncepty restauracyjne oraz koktajlbar Patio Mixology, gdzie dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia, a dobra zabawa jest zawsze w programie.
Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce jest scenerią dla "Hotelowych historii", pięcioodcinkowej serii przedstawiającej perypetie człowieka biznesu, który podczas wizyty w hotelu odkrywa, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, który wcieli się również w głównego bohatera serii. Premiera "Hotelowych historii" odbędzie się już 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku.
Kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca, a całą kampanię zwieńczy stand up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00. Projekt "Hotelowe historie" to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Sylwester sprzedaje się
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Net Holiday - czy to już koniec?
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie przyjazdów
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
Coraz gorsza punktualność w PLL LOT?
Indonezja liczy na turystów z Europy
