Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Trwa nowa kampania reklamowa Intercity
Pierwszego października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intercity, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki poprzez przypomnienie i podkreślenie podstawowych atutów produktu.
Głównym tłem layoutów reklamowych, są pięknie uchwycone, charakterystyczne miejsca największych polskich miast, do których można dotrzeć połączeniem Intercity. Hasła reklamowe kampanii w inteligentny, niekonwencjonalny sposób podkreślają zalety podróżowania pociągami przewoźnika. "W pracy nad kreacją reklamy skupiliśmy się nad tym, żeby pokazać Intercity jako markę, premium, która oprócz sposobu podróżowania daje naszym klientom dodatkową wartość"- tłumaczy Rafał Marzec dyrektor marketingu PKP Intercity.
Marzec dodaje, że klienci IC to osoby wymagające, dla których firma stara się systematycznie podwyższać jakość usługi. Podróż pociągami dla jednych pasażerów ma być czasem relaksu, dla innych dogodnym miejscem poświeconym pracy, dlatego też przekaz reklamowy skonstruowany jest w sposób inteligentny i nieszablonowy.
Głównym nośnikiem kampanii reklamowej jest ponad 400 tablic outdoorowych rozmieszczonyh w największych polskich miastach. Kolejnym etapem będzie reklama w prasie oraz w Internecie. Kampania skierowana jest do osób powyżej 35 roku życia, z wykształeniem wyższym, o dochodach powyżej średniej, mieszkańców dużych miast, przedstawicieli biznesu i menedżerów, którzy często podróżują w celach służbowych i prywatnych. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja reklamowa Just, a zakup mediów należy do domu mediowego Media Concept.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa reklama PKP Intercity
[2010-11-02 22:24 95.160.98.*]
Nareszcie jakaś fajna kampania Intercity odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Aktorka otworzyła restaurację w Hollywood
Strajki w Grecji powodują duże utrudnienia komunikacyjne
Wielu Polaków spędzi święta we Włoszech
Wyspa na Jeziorze Rożnowskim przyciągnie turystów
Rusza budowa design hotelu Pantheon w Krakowie
30 tys. kary dla przewoźnika, której autokar wiózł licealistów
Na Białorusi zabytki niszczeją, a władze mówią o rozwijaniu turystyki
Coraz lepiej wygląda zaplecze sanitarne plaż
Wizz Air rozwija bazę w Gdańsku
Biuro Siesta Travel ma nowego właściciela
"Sanatoria i uzdrowiska Krymu"
PKP Przewozy Regionalne do 2015 roku będą zasilone kwotą 3,6 mld zł
Ryanair uważa konkurs CoolBrands za wielkie oszustwo!
Wizz Air nagrodził darmowymi biletami lotniczymi
