Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Lotnisko Chopina liderem serwisów internetowych
Lotnisko Chopina w Warszawie jest najpopularniejszym w Polsce miejscem "zameldowań" w internetowych serwisach geolokalizacyjnych. Rośnie także popularność serwisów prowadzonych przez port w portalach społecznościowych.
W internetowym serwisie geolokalizacyjnym Facebookplaces "Lotnisko Chopina" oraz "Warsaw Chopin Airport" zostały wskazane jako miejsce pobytu już blisko 28 tys. razy. Ponad 10 tys. zameldowań na lotnisku dokonano za pośrednictwem portalu Foursquare.
Serwisy geolokalizacyjne takie jak Facebook Places, Foursquare, Gowalla lub Lokter umożliwiają użytkowników smartfonów oznaczania własnej lokalizacji w wybranym miejscu i informowania o tym znajomych. Usługi tego typu z miesiąca na miesiąc zyskują na popularności na całym świecie, także w Polsce. Jak wykazała analiza firmy Adwatch, w ciągu 10 miesięcy - od marca do grudnia 2011 - doszło do 2744 proc. wzrostu liczby miejsc, w których meldowali się użytkownicy systemów geolokalizacyjnych i 3202 proc. wzrostu liczby zameldowań. Najpopularniejszymi miejscami zameldowań są lotniska, dworce kolejowe i miejsca atrakcyjne turystycznie, a także miejsca zaliczane do grupy "biznes lokalny".
Rośnie także popularność serwisów prowadzonych przez warszawski port lotniczy w portalach społecznościowych. Profil Lotniska Chopina na Facebooku obserwuje już blisko 15 tys. osób. To jeden z dziesięciu najlepszych wyników wśród profili prowadzonych przez porty lotnicze w Europie. Profil warszawskiego lotniska ma także bardzo dobry wskaźnik interaktywności - według serwisu Fanpage Trender około 10 proc. osób, które go odwiedzają, naciska przycisk "Lubię to", komentuje opublikowane wpisy lub wstawia własne treści na tablicy profilu. Prowadzony w języku angielskim profil lotniska na Twitterze obserwuje ponad 5 tys. osób.
Strona internetowa Lotniska Chopina w ciągu całego 2011 r. zanotowała ponad 10,2 mln odsłon i 1,2 mln unikalnych użytkowników. Średnio miesięcznie odwiedza ją 110 tys. osób wykonujących 765 tys. odsłon.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Centrum Turystyki Oskar wprowadziło bony
Turystyka biznesowa coraz popularniejsza
Do tego lokalu nie wejdziesz z dzieckiem
Pasażerowie ranni w turbulencjach
Ciekawe miejsca na Pojezierzu Drawskim???
Travelplanet.pl: partnerem akcji "100 zł ekstra na zakupy w sklepie wolnocłowym"
ITD zadowolona z kontroli autokarów
Nowe połączenia lotnicze, nowe promocje. Zobacz czym nas kuszą przewoźnicy
Które lotnisko najlepsze dla klientów biznesowych?
Na Okęcie pociągiem. Tylko kiedy?
