Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Linie lotnicze chcą się rozwijać na polskim rynku
Do tej pory Eurolot latał jedynie na terenie kraju. Już w grudniu wystartuje w pierwszy zagraniczny rejs. Również OLT Jetair nie próżnuje.
Eurolot wystartuje pod koniec tego toku w pierwszy zagraniczny lot z Gdańska. Międzylądowanie zaplanowano w Warszawie, skąd pasażerowie dotrą do Popradu na Słowacji. Przewoźnik zawarł ponadto umowę z Wrocławiem na połączenia czarterowe do Winnicy na Ukrainie. Być może zastąpią je połączenia rejsowe, do tego jednak niezbędna jest zgoda strony ukraińskiej oraz pomoc finansowa Wrocławia.
Również Jetair - niedawno reaktywowana linia lotnicza, która po fuzji z niemieckim OLT przyjęła nazwę OLT Jetair, nie próżnuje. W tym roku przewoźnik zamierza uruchomić połączenia z Gdańska do Pragi, Brukseli przez Bremę do Hamburga. Linie chcą ponadto rozbudować siatkę połączeń z Gdańska i Wrocławia do stolicy oraz z Gdańska do Berlina i z Wrocławia do Berlina. Dzięki dofinansowaniu przewoźnika przez gdański fundusz Amber Gold, firma posiada osiem samolotów krótkiego zasięgu.
Również Eurolot zamierza zwiększyć liczbę krajowych oraz zagranicznych rejsów. Aby zrealizować te ambitne plany, przewoźnik musi zainwestować w rozbudowę floty. W chwili obecnej linie dysponują 14 turbośmigłowymi samolotami krótkiego zasięgu ATR i trzema turboodrzutowymi samolotami średniego zasięgu typu Embraer 175. Należy jednak zauważyć, że embraery 175 oraz część ATR-ów, obsługują siatkę krajowych połączeń PLL LOT z lotnisk regionalnych do stolicy.
Być może przewoźnik kupi maszyny typu ATR 72-600 lub Bombardier Q-400. Koszt każdej z nich w zależności od standardu wyposażenia wynosi ok. 14 mln dol. Linia rozważa zakup 12 - 14 takich samolotów. Kontrakt na wyprodukowanie maszyn może przekroczyć zatem wartość 500 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział dla turystów:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Atena z Oświęcimia - a jednak bankructwo?
Jakie trendy obowiązują w cateringu?
Nowy Papież nie przyciąga Polaków
Przydatny sklep z materiałami o tematyce geograficznej
Francuski McDonald`s wprowadza śniadania nad Sekwaną
Dla kogo HolidayCheck Quality Selection 2012?
OLT Express ma zakaz używania reklamy
Ryanair - 6 lat obecności w Polsce
Turkish Airlines wykorzystał bankructwo Malevu i Spainaira
Co czwarty klient biur wybiera Grecję
