Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Pasażerowie British Airways cenią sobie wygodę
Pasażerowie British Airways po raz kolejny zostali poddani ankiecie. Pytano m.in. o komfort podróży oraz popularność technologii mobilnych.
Badania wskazują na rosnącą popularność innowacyjnych rozwiązań wśród pasażerów podróżujących liniami lotniczymi na małych odległościach. Do najbardziej praktycznych rozwiązań z tej dziedziny Polscy pasażerowie zaliczyli odprawę online (39%). Na drugim miejscu uplasował się e-bilet (30%). Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem cieszą się takie rozwiązania, jak mobilna karta pokładowa, czy możliwość rezerwacji miejsc siedzących przez internet. Te udogodnienia wybiera jedynie 10-15% klientów British Airways. Aż 64-70% Polaków ceni sobie możliwość surfowania w sieci podczas lotu oraz korzystania z telefonu komórkowego.
Podczas lotu pasażerowie cenią sobie również wygodne fotele (43%) oraz profesjonalną obsługę podczas lotu, którą docenia aż 72% pasażerów z Polski. Na dobre wspomnienia z podróży wpływa również darmowy posiłek (53%).
Przeważająca ilość, bo aż 70% przebadanych pasażerów podróżuje w celach rekreacyjnych, podczas gdy loty biznesowe stanowią 30% ogółu. Podobnie jest z ilością zabieranych bagaży. Niemal 80% pasażerów podróżuje z bagażem podręcznym - ciekawe dlaczego?
Ankieterzy British Airways zapytali także o preferowane formy spędzania czasu podczas lotu. 69% naszych rodaków umila sobie czas w podróży dobrą książką. W tej kategorii wygrali Niemcy, u nich odsetek ten wyniósł 86%. Rodacy dużo bardziej cenią sobie po prostu odpoczynek, bądź dyskusje ze współpasażerem.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie niemal dwóch tysięcy Europejczyków korzystających, co najmniej dwa razy do roku z lotów krótkodystansowych.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Nowy touroperator wkracza na rynek
Czy Eurolot pójdzie własną drogą?
Frytki kością niezgody między Francuzami i Belgami
Biura: lepsza sprzedaż czarterów
Nowe nagrody w systemie lojalnościowym
Sprawa Adriatyku- do czego jeszcze doprowadzi Polskie Prawo?
TAP najlepszy na trasach afrykańskich
Turyści sięgają po Cypr Północny
Powstanie największy na świecie diabelski młyn
Polscy touroperatorzy zainteresowani Andorą
20 milionów dla barów mlecznych
Internetowy Kurs Minimum Sanitarne GHP GMP HACCP
