Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowe funkcje w Travelport Smartpoint
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowych funkcji do Travelport Smartpoint - aplikacji handlowej dla biur podróży.
Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogą dokonywać samodzielnie w Internecie, łącznie ze zdjęciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsługiwanego w jednym miejscu.
Najważniejsze funkcje najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
- Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
- Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
- Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
- Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
- Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.
Najnowsza wersja aplikacji jest również zintegrowana z rozwiązaniem Rich Content and Branding dla linii lotniczych, co zwiększa możliwości sprzedaży produktów powiązanych. Z rozwiązania tego korzysta już ponad 80 linii lotniczych (ostatnio do tego grona dołączyły linie United Airlines), co pozwala pracownikom biur podróży na porównywanie i sprzedawanie produktów i usług linii lotniczych, lepsze zrozumienie oferty linii oraz zwiększenie przychodów biur poprzez sprzedawanie klientom dodatkowych usług, takich jak płatne miejsca, dodatkowy bagaż, specjalne posiłki czy możliwość korzystania z pokładowej sieci Wi-Fi.
Nowa wersja aplikacji Travelport Smartpoint zostanie wdrożona w biurach podróży na całym świecie w najbliższych kilku tygodniach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Katastrofa samolotu linii TransAsia Airways
Agoda będzie współpracowała z Jeju Air
Prezes Kolei Śląskich nie płacił ZUS. Był chory.
Nowy program Odpowiedzialne Smażenie
PIT apeluje w sprawie opodatkowania biur podróży
Noclegi w polskich górach tańsze niż rok temu
Polscy turyści obniżają standard
Jednodniowe restauracje zawitają do Katowic
I etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013 zakończony
5% taniej, ale tylko u ... wszystkich!
Podsumowanie Europejskiego Kongresu SPA 2013
Ostrzeżenia dla podróżujących Polaków
