Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Dwa systemy rezerwacyjne w BiletyAutokarowe.pl
Klienci portalu BiletyAutokarowe.pl mogą już używać dwóch popularnych systemów rezerwacji biletów: Voyager i euroTICKET. Dzięki dodaniu drugiej wyszukiwarki kursów mają oni możliwość skorzystania z pełnej oferty przejazdów między Polską a krajami europejskimi.
- Zdecydowaliśmy się umożliwić korzystanie z dwóch systemów, ponieważ niektórzy przewoźnicy udostępniają swoją ofertę tylko w jednym z nich - wyjaśnia Mirosław Nikolin, właściciel portalu.
Nikolin przekonuje, że korzystanie z dwóch przeglądarek tylko pozornie jest skomplikowane. Oba systemy działają na bardzo podobnych zasadach, a w razie problemów z obsługą użytkownicy mogą skorzystać z licznych ułatwień i podpowiedzi. Należą do nich m.in.:
- instrukcje tekstowe przy każdym etapie rezerwacji,
- film instruktażowy przedstawiający rezerwację krok po kroku,
- możliwość skontaktowania się z konsultantem przez darmowy, wbudowany w stronę komunikator, przypominający popularne "gadu-gadu",
- możliwość uzyskania porady przez telefon - powiadomiony o problemie konsultant oddzwoni do użytkownika we wskazanym przedziale czasowym.
BiletyAutokarowe.pl to portal oferujący bilety autokarowe na przejazdy między Polską a krajami europejskimi i bilety międzymiastowe, a także bilety lotnicze, ubezpieczenia dla podróżnych, karty uprawniające do zniżek i wynajem samochodów na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
BiletyAutokarowe.pl z dwoma systemami rezerwacji
[2011-07-13 14:15 79.186.20.*]
Trzeba im przyznać, że na tle innych stron starają się jakoś z systemu Voyagera wycisnąć co się da. W przypadku euroticketu mają to co wszyscy bo to są straszne zacofani ludzie. Klient ma w d***e chodzenie do biura i wciskanie najdroższej oferty żeby w biurze mieć najlepsza prowizje.
Chyba będziemy musieli też zrobić jakąś stronę i sprzedawać online. odpowiedz »
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział transport:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Sąd UE rozpatrzył skargę
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Organizator podaje wstępne wyniki sprzedaży zimy
Euro 2012: czy polskie hotele już gotowe?
Gdańsk: Karta Turysty na pogodę i niepogodę
MSZ: Komunikat na temat wyjazdów turystycznych do tzw. Tureckiej Republiki Cypru Północnego
