Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Zamiast iść do restauracji, zamawiamy do domu
Ogromną popularnością wśród Polskich konsumentów cieszy się zamawianie jedzenia poza lokal gastronomiczny. Najczęściej klienci korzystają z możliwości dostarczenia posiłku do domu i pracy.
Dane z dnia 11 listopada ujawniła wyszukiwarka panoramafirm.pl. Jak wynika z informacji portalu w dniu, kiedy wiele sklepów było zamkniętych, nastąpił nawet 200% - owy wzrost zapytań o możliwość zamówienia jedzenia z dostawą. Ogromną popularnością cieszą się potrawy kuchni azjatyckiej, polskiej oraz włoskiej.
Polacy zaczynają korzystać z oferty dań z dowozem także w przypadku organizacji rodzinnych spotkań. Sposób jest szybki i powinien gwarantować, że przygotowane dania będą na restauracyjnym poziomie. Zmieniają się także upodobania osób pracujących. Tradycyjną kanapkę coraz częściej zastępuje danie zamawiane w porze obiadowej.
Pytani o przyczynę takich zachowań, ankietowani najczęściej wskazują na brak czasu. Jedzenie na wynos nie wymaga poświęcenia czasu na przygotowania, który można spożytkować na prace, obowiązki domowe lub realizację własnych pasji.
Zmienia się także model życia. Wyjście do restauracji pochłania czas. W przypadku jedzenia dowożonego pod konkretny adres nie trzeba odrywać się od pracy ani innych obowiązków. Czas jest wartością, którą chce się możliwie efektywnie wykorzystywać, nie tracąc na go przykład na dojazdy do i z lokalu. Wszystkie te tendencje potwierdzają dane, mówiące o rosnącej liczbie poszukiwań przez internet lokali, oferujących preferowany rodzaj kuchni i możliwość dostarczenia posiłku.
Wśród zamówień zdecydowanie królują dania kuchni azjatyckiej. Z takiej opcji korzysta 27 procent osób. Na drugim miejscu plasuje się kuchnia włoska - wybierana przez 26 procent klientów. Zamawiający lubią również rodzime smaki - ponad 20 procent decyduje się na wybór polskich dań.
Osoby zainteresowane zamówieniem dania pod wybrany adres najczęściej szukają informacji w sieci. Cenią sobie przy tym możliwość porównania różnych opcji, znalezienia dodatkowych informacji o propozycjach z menu, oraz korzystają z zamieszczonych na stronach opinii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
PKP Intercity będzie rozdawać jabłka
Konkurs: najlepsza praca magisterska z gospodarki turystycznej
Miliony turystów nie uratują Grecji
Gdańsk: przy lotnisku stanie Hampton by Hilton
Wkrótce otwarcie połączenia kolejowego z Lotniska Chopina
Kurs akcji spółki OstatnieMiejsca.pl rośnie
Nowe połączenie z Krakowa do Gdańska
Nowa General Manager w andels Hotel Cracow
Pilot i przewodnik bez uprawnień!
Napływ turystów z Chin męczy branżę turystyczną
W pociągach pasażerowie siedzą pod parasolami
