Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
Hilton zapowiada nowe standardy sanitarne
Hilton ogłosił szczegóły nowego programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach grupy na całym świecie.
Hilton rozpocznie współpracę z RB - producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników.
Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się "Hilton CleanStay with Lysol Protection", przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach fitness oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.
W czasie, gdy wszystkie szczegóły dotyczące programu są jeszcze opracowywane i czekają na rychłe ogłoszenie, standardy higieny obowiązujące w hotelach należących do Hiltona obejmują:
- Oznakowanie Hilton CleanStay- dodatkowe zapewnienie dla gości hotelowych w formie specjalnego oznakowania drzwi pokojowych świadczące o tym, że nikt nie przebywał w ich pokoju po dezynfekcji.
- 10 często używanych, dodatkowo czyszczonych powierzchni- dodatkowa dezynfekcja 10 najczęściej dotykanych miejsc - włączników światła, klamek, pilotów telewizyjnych, termostatów i innych.
- Rezygnacja z Artykułów Papierniczych - zaprzestanie korzystania z długopisów, papieru, menu i zastąpienie ich sprzętem elektronicznym lub udostępnianie ich na życzenie.
- Koncentracja na salach fitness - ulepszone procedury dezynfekcji, może zamykanie sali kilka razy dziennie w celu przeprowadzenia dezynfekcji oraz ograniczanie liczby gości korzystających z sali w tym samym czasie.
- Sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie - zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych.
- Dostępność chusteczek do dezynfekcji - stanowiska z chusteczkami do dezynfekcji umieszczane przy głównych wejściach oraz w najbardziej uczęszczanych miejscach, np. pozwalające gościom na zdezynfekowanie przycisku windy przed jego wciśnięciem.
- Bezkontaktowe zameldowanie - Hilton zintensyfikuje swoje działania w obszarze technologii Digital Key (cyfrowy klucz) dla gości, którzy życzą sobie bezkontaktowego zameldowania w hotelu. Goście mogą zameldować się, wybrać swój pokój, otworzyć drzwi za pomocą cyfrowego klucza oraz wymeldować się z hotelu korzystając z własnego urządzenia mobilnego, jak również aplikacji Hilton Honors w hotelach, które z niej korzystają. Hilton będzie kontynuował działania zmierzające do umożliwienia wykorzystania cyfrowego klucza do otwierania drzwi w częściach wspólnych oraz punktach dostępu w całym hotelu.
- Innowacyjne technologie dezynfekcji - Hilton sprawdza aktualnie możliwości wykorzystania nowych technologii, takich jak rozpylacz elektrostatyczny wykorzystujący mgiełkę dezynfekującą, jak również światło ultrafioletowe, w celu odkażania powierzchni i przedmiotów.
Pracownicy hotelowi wykonujący czynności sprzątające będą wyposażeni w sprzęt ochronny, jak również zostaną specjalnie przeszkoleni w celu ochrony własnego zdrowia podczas świadczenia niezrównanej jakości gościnności spod znaku Hilton.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Samolot zapalił się podczas lądowania.
Więcej pasażerów korzysta z tureckich lotnisk
Spór Ryanaira z węgierskim rządem
Wojna, wojną, a biznes turystyczny się kręci
Linie Emirates zmieniają strategię obsługi pasażerów
Konferencja nt. miast historycznych w Krakowie
Nowy dyrektor operacyjny Brussels Airlines
Minister powołał nową Społeczną Radę Turystyki
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Gastronomia zamknięta do odwołania, możliwy pełny lockdown
HOTREC: czas przywrócić hotelarstwo na właściwe tory
Sprzedaż lata 2019 dalej poniżej oczekiwań organizatorów
Akcja wsparcia dla restauratorów w dobie koronawirusa powraca
Niebezpieczne pomysły na obniżenie kosztów
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska
HomeToGo przejmuje swojego największego konkurenta
Grzegorz Gwiazda! Sex-rezydent, uwodziciel z Rainbow Tours w Tunezji.