Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- GRECJA: REZYDENT
- Specjalista ds. szkoleń i współpracy franczyzowej
Dział: Dam pracę
Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi Destynacji
Szukamy Managera, który nie tylko poprowadzi zespół, ale też będzie częścią codziennej obsługi klientów, dbając o to, by każda podróż z nami była udana od pierwszego kontaktu aż po powrót do domu.
Jeśli lubisz wyzwania, kontakt z ludźmi i chcesz mieć wpływ na to, jak wygląda obsługa klienta w branży turystycznej - zapraszamy do naszego zespołu!
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna
Twoje przyszłe obowiązki to:
Koordynowanie pracy Zespołu ds. Jakości oraz nadzorowanie procesu obsługi reklamacji klientów zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami prawa.
Czynny udział w pracy Zespołu - w obsłudze reklamacji klientów i rozwiązywaniu trudniejszych przypadków.
Monitorowanie zgodności działań zespołu z przepisami dotyczącymi usług turystycznych oraz regulacjami konsumenckimi (w tym RODO).
Weryfikacja poprawności i terminowości odpowiedzi na reklamacje.
Współpraca z innymi działami firmy (prawnikiem, działami produktu, sprzedaży oraz partnerami zewnętrznymi (hotele, przewoźnicy) w celu skutecznego rozwiązywania reklamacji i usprawniania procesów.
Nadzór nad jakością komunikacji z klientem podczas całego procesu reklamacyjnego.
Opracowywanie standardów jakości obsługi oraz rekomendacji naprawczych na podstawie analizy danych.
Tworzenie raportów i analiz dotyczących reklamacji oraz jakości usług dodatkowych.
Inicjowanie i nadzorowanie projektów mających na celu poprawę jakości usług oraz zapobieganie powtarzającym się problemom.
Prowadzenie lub organizowanie szkoleń z zakresu jakości, obsługi reklamacyjnej i standardów dla pracowników oraz partnerów biznesowych.
Monitorowanie trendów rynkowych i zmian prawnych w zakresie jakości usług i obsługi reklamacyjnej.
Nadzór nad działem obsługi destynacji i usług dodatkowych - zapewnienie jakości realizacji usług na miejscu.
Nasze oczekiwania:
Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, preferowane w obszarze jakości, obsługi klienta lub usług turystycznych.
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą reklamacji oraz prawa konsumenckiego, w tym ustawy o imprezach turystycznych.
Doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi (hotele, przewoźnicy, lokalni kontrahenci) oraz z działami wewnętrznymi (sprzedaż, prawo, operacje).
Umiejętność analizy danych, tworzenia raportów oraz wyciągania wniosków i rekomendacji.
Doświadczenie w prowadzeniu zespołów i rozwijaniu kompetencji pracowników.
Znajomość procedur i standardów zarządzania jakością.
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem).
Co możemy Ci zaoferować?
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie.
Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu.
Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona).
Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa - po roku zatrudnienia).
Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.
Ogłoszeniodawca
Firma: EXIM toursFormularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny
Ogłoszenie wyróżnione
Dział: Dam pracęData wstawienia: 2025-11-17 12:25
Data ważności: 2025-12-17
Województwo: Mazowieckie
Promocja Nysy skutecznie ściąga tłumy turystów?
R. Wojciechowski - zarządca 5 łódzkich hoteli odwołany. Teraz hotelami będą rządzić ludzie PiS?
Wrocław: powstanie nowy, 123-pokojowy hotel
Paliwo Orlenowskie spełnia wymogi NATO
Dzieci czekały na autobus 12 h
Konsorcjum Polskich Biur Podróży uruchomiło nowy system rezerwacji hoteli
Region świętokrzyski i łódzki na ITB w Berlinie
Triada odwołuje wyloty do Egiptu do końca marca
Odprawa przez internet CheckN Go - nowa usługa Ryanair
Nastąpi włączenie Centralwings do LOT-u?
PIT i ubezpieczyciele a koszty leczenia za granicą
Z komórką bezpieczniej w górach
