TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi Destynacji

W EXIM tours stawiamy na ludzi, dla których podróże to coś więcej niż praca.
Szukamy Managera, który nie tylko poprowadzi zespół, ale też będzie częścią codziennej obsługi klientów, dbając o to, by każda podróż z nami była udana od pierwszego kontaktu aż po powrót do domu.
Jeśli lubisz wyzwania, kontakt z ludźmi i chcesz mieć wpływ na to, jak wygląda obsługa klienta w branży turystycznej - zapraszamy do naszego zespołu!

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11
Forma zatrudnienia: umowa a pracę
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: stacjonarna

Twoje przyszłe obowiązki to:

Koordynowanie pracy Zespołu ds. Jakości oraz nadzorowanie procesu obsługi reklamacji klientów zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami prawa.
Czynny udział w pracy Zespołu - w obsłudze reklamacji klientów i rozwiązywaniu trudniejszych przypadków.
Monitorowanie zgodności działań zespołu z przepisami dotyczącymi usług turystycznych oraz regulacjami konsumenckimi (w tym RODO).
Weryfikacja poprawności i terminowości odpowiedzi na reklamacje.
Współpraca z innymi działami firmy (prawnikiem, działami produktu, sprzedaży oraz partnerami zewnętrznymi (hotele, przewoźnicy) w celu skutecznego rozwiązywania reklamacji i usprawniania procesów.
Nadzór nad jakością komunikacji z klientem podczas całego procesu reklamacyjnego.
Opracowywanie standardów jakości obsługi oraz rekomendacji naprawczych na podstawie analizy danych.
Tworzenie raportów i analiz dotyczących reklamacji oraz jakości usług dodatkowych.
Inicjowanie i nadzorowanie projektów mających na celu poprawę jakości usług oraz zapobieganie powtarzającym się problemom.
Prowadzenie lub organizowanie szkoleń z zakresu jakości, obsługi reklamacyjnej i standardów dla pracowników oraz partnerów biznesowych.
Monitorowanie trendów rynkowych i zmian prawnych w zakresie jakości usług i obsługi reklamacyjnej.
Nadzór nad działem obsługi destynacji i usług dodatkowych - zapewnienie jakości realizacji usług na miejscu.

Nasze oczekiwania:
Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, preferowane w obszarze jakości, obsługi klienta lub usług turystycznych.
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą reklamacji oraz prawa konsumenckiego, w tym ustawy o imprezach turystycznych.
Doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi (hotele, przewoźnicy, lokalni kontrahenci) oraz z działami wewnętrznymi (sprzedaż, prawo, operacje).
Umiejętność analizy danych, tworzenia raportów oraz wyciągania wniosków i rekomendacji.
Doświadczenie w prowadzeniu zespołów i rozwijaniu kompetencji pracowników.
Znajomość procedur i standardów zarządzania jakością.
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem).

Co możemy Ci zaoferować?

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie.
Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu.
Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona).
Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa - po roku zatrudnienia).
Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.

Ogłoszeniodawca

Firma: EXIM tours
Formularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny

Ogłoszenie wyróżnione

Dział: Dam pracę
Data wstawienia: 2025-11-17 12:25
Data ważności: 2025-12-17
Województwo: Mazowieckie



Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję