TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Aeroflotowi nie opłaca się współpracować z firmami turystycznymi

W ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej dyrektor handlowy rosyjskiego Aeroflotu oświadczył, że zmianie ulegną warunki współpracy największych linii lotniczych Rosyjskiej Federacji z firmami branży turystycznej.


Na oświadczenie to rosyjska branża turystyczna czekała już od pewnego czasu.

Dyrektor Baczurin zapowiedział, że od 1 kwietnia 2004 roku Aeroflot przechodzi na symboliczną prowizję ze sprzedaży biletów lotniczych - 1 dolar za każdy sprzedany bilet. Dyrektor handlowy nie ukrywał, że zmiana formy rozliczania się z firmami turystycznymi spowodowana jest koniecznością redukcji kosztów firmy, która musi walczyć o konkurencyjność na rynku linii lotniczych. Do tej pory suma wszystkich prowizji płaconych firmom sprzedającym bilety Aeroflota była jednym z najwyższych kosztów zmiennych w budżecie przewoźnika.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze Aeroflot w Rosji Rosja firmy turystyczne obroty zyski dochody straty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję