TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Starwood wprowadza nową markę

Sieć Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc przedstawiła nową markę Tribute Portfolio, która stanowi dziesiąty brand sieci i drugi wśród hoteli niezależnych.


Hotele marki Tribute Portfolio to niezależne obiekty i kurorty działające w segmencie hoteli czterogwiazdkowych i o podwyższonym standardzie. Nowa marka będzie uzupełnieniem oferty obiektów The Luxury Collection. Marka zadebiutowała przedstawiając swój pierwszy hotel - ikonę Royal Palm South Beach Miami.

Otwarcia kolejnych hoteli planowane są w Asheville w Karolinie Północnej, Nashville, Tennessee, Savannah, Georgii oraz Charleston w Południowej Karolinie.

"Wierzymy, że Starwood ze swoją renomą w zakresie innowacyjności, designu oraz globalnego portfolio hoteli z segmentu premium wraz z nową marką Tribute Portfolio będzie interesującym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli wyjątkowych, którzy będą chcieli zachować ich niezależny charakter, czerpiąc jednocześnie korzyści z potężnych kanałów dystrybucji Starwooda, programów lojalnościowych i sprzedażowych" - powiedział Adam Aron, prezes sieci Starwood Hotels & Resorts. "Nasza misja dotycząca Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zaprezentować wspaniałe hotele w ciekawych lokalizacjach naszym lojalnym gościom uczestniczącym w programie SPG, którzy stanowią ponad połowę wszystkich gości sieci Starwood" - dodaje.

Adam Aron powiedział, że celem sieci Starwood jest zarządzać 100 hoteli i kurortów Tribute Portfolio w ciągu następnych pięciu lat. Początkowo sieć będzie koncentrować się na rozwoju nowej marki w Ameryce Północnej i Europie, a podróżni mogą spodziewać się hoteli Tribute Portfolio na światowych rynkach już w ciągu pierwszego roku.

"Prawie 50% ekskluzywnych hoteli w USA jest niezależnych, a 60% obiektów czterogwiazdkowych na całym świecie nie jest powiązanych z żadną marką. To zapewnia sieci Starwood wachlarz możliwości rozwoju Tribute Portfolio" - powiedział Dave Marr, wiceprezes ds. warek na Amerykę Północną i szef marki Tribute Portfolio na świat. "Podczas licznych rozmów z właścicielami hoteli niezależnych podkreślali oni, że bardzo chętnie nawiązaliby współpracę z naszą siecią w celu poprawienia wyników swoich obiektów. Szczególnie interesujące są dla nich korzyści wynikające z siły programu lojalnościowego SPG, bazy naszych obecnych klientów oraz elastyczności i minimalne wymagania dotyczące standardów nowej marki" - dodał.

Hotele Tribute Portfolio będą zlokalizowane w destynacjach, do których członkowie programu SPG często podróżują, a w których Starwood do tej pory nie był obecny.

Według ostatnich badań przeprowadzonych wśród posiadaczy kart SPG, 89% stwierdziło, że są zainteresowani pobytem w niezależnych hotelach, szczególnie w przypadku podróży w celach wypoczynkowych.

Członkowie SPG zidentyfikowali listę hoteli w Ameryce Północnej, w których chcieliby się zatrzymać. Lista zawiera kurorty na Florydzie i Karaibach a także lokalizacje w Kalifornii, Las Vegas, czy w Savannah, Georgii i Charleston w Południowej Karolinie. Listę najbardziej poszukiwanych destynacji dopełniają narciarskie kurorty w Alpach, afrykańskie safari, kurorty Azji Południowej i Europie - zwłaszcza w krajach skandynawskich. Popyt rośnie również na lokalizacje w Ameryce Południowej, na czele z Rio de Janeiro, São Paulo i Buenos Aires, a także w Azji, a w szczególności w Tokio, Hong Kongu i Singapurze.

Debiutancki hotel marki Tribute Portfolio, Royal Palm South Beach Miami, oferuje bezpośredni dostęp do słynnej plaży South Beach, jest usytuowany przy Collins Avenue, kilka kroków od Ocean Drive i dzielnicy luksusowych sklepów i rozrywki. Jest własnością Chesapeake Lodging Trust. Obiekt został niedawno odrestaurowany przez Lauren Rottet z Rottet Studio. Hotel pochodzi z 1939 roku i dysponuje 393 pokojami, w tym ponad 100 apartamentami, dwoma basenami, siłownią i powierzchnią konferencyjną.

Tribute Portfolio zapowiada wkrótce otwarcie kolejnych czterech obiektów. W Asheville w Karolinie Północnej, w znanym budynku Banku BB&T, gdzie w 2017 roku powstanie Vandré Nouveau Hotel. Obiekt będzie oferować 150 pokoi i apartamentów, restaurację, bar oraz sale konferencyjne.

W 2016 roku w portfolio zadebiutuje historyczny Hotel Noel Place w dzielnicy Printers Alley w Nashville, w stanie Tennessee. Hotel oferować będzie 166 pokoi i apartamentów, restaurację oraz bar na dachu. W 2016 roku otwarty zostanie również, nowo wybudowany hotel w Savannah w stanie Georgia. W 2017 natomiast nastąpi otwarcie hotelu w Charleston w Południowej Karolinie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Starwood Hotels & Resorts Worldwide hotel niezależny tribute portfolio The Luxury Collection




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję