TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka

Od dziś rusza nowa kampania Golden Tulip. Marka premium należąca do Louvre Hotels Group wynajęła komika Wojciecha Fiedorczuka, by przybliżyć Polakom swój radosny charakter, który ma sprawiać, że w hotelach Golden Tulip biznes i zabawa miksują się z sobą wyśmienicie.


Wizytówką marki Golden Tulip i jej zupełnie nowego pomysłu na jakość premium w branży hospitality jest otwarty niedawno po gruntownej renowacji Golden Tulip Warsaw Centre, zlokalizowany wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex w multibrandowym obiekcie Louvre Hotels Group przy ulicy Towarowej 2 w stolicy. Hotel oferuje 143 pokoje stworzone dla twórczej pracy i błogiego wypoczynku, kreatywne centrum konferencyjne i strefę coworkingową oraz pełne słońca przestrzenie publiczne, w których kwitną pozytywne relacje międzyludzkie. W The Complex na gości czekają zaś dwa koncepty restauracyjne oraz koktajlbar Patio Mixology, gdzie dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia, a dobra zabawa jest zawsze w programie.





Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce jest scenerią dla "Hotelowych historii", pięcioodcinkowej serii przedstawiającej perypetie człowieka biznesu, który podczas wizyty w hotelu odkrywa, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, który wcieli się również w głównego bohatera serii. Premiera "Hotelowych historii" odbędzie się już 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku.

Kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca, a całą kampanię zwieńczy stand up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00. Projekt "Hotelowe historie" to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Golden Tulip hotel marka promocja Wojciech Fiedorczuk Louvre Hotels Group LHG




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję