Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Od dziś rusza nowa kampania Golden Tulip. Marka premium należąca do Louvre Hotels Group wynajęła komika Wojciecha Fiedorczuka, by przybliżyć Polakom swój radosny charakter, który ma sprawiać, że w hotelach Golden Tulip biznes i zabawa miksują się z sobą wyśmienicie.
Wizytówką marki Golden Tulip i jej zupełnie nowego pomysłu na jakość premium w branży hospitality jest otwarty niedawno po gruntownej renowacji Golden Tulip Warsaw Centre, zlokalizowany wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex w multibrandowym obiekcie Louvre Hotels Group przy ulicy Towarowej 2 w stolicy. Hotel oferuje 143 pokoje stworzone dla twórczej pracy i błogiego wypoczynku, kreatywne centrum konferencyjne i strefę coworkingową oraz pełne słońca przestrzenie publiczne, w których kwitną pozytywne relacje międzyludzkie. W The Complex na gości czekają zaś dwa koncepty restauracyjne oraz koktajlbar Patio Mixology, gdzie dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia, a dobra zabawa jest zawsze w programie.
Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce jest scenerią dla "Hotelowych historii", pięcioodcinkowej serii przedstawiającej perypetie człowieka biznesu, który podczas wizyty w hotelu odkrywa, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, który wcieli się również w głównego bohatera serii. Premiera "Hotelowych historii" odbędzie się już 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku.
Kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca, a całą kampanię zwieńczy stand up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00. Projekt "Hotelowe historie" to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Coraz gorsza punktualność w PLL LOT?
Indonezja liczy na turystów z Europy
Wizz Air ucieka, LOT dalej lata
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Nowy samolot we flocie Air France
OIRT: Rząd dokonuje eutanazji turystyki
Net Holiday - czy to już koniec?
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Jak zmieniają się ceny wyjazdów turystycznych?
Blugaria-Zlote Piaski-hotel Kristal