Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT TURYSTYCZNY - Lato 2025 w Sun & Fun...
- Salon Biura Podróży w Katowicach
- Rezydent biura podróży 2025
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Poszukiwany pilot/ przewodnik Kraków-Wąwóz Homole...
- Pilot z językiem hiszpańskim/ portugalskim
- Współpraca
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- KRAKÓW- specjalista ds. organizacji wyjazdów...
- Travelplanet Specjalista Ds. Turystyki 1/2 etatu
Ruszyła kampania edukacyjna: `Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko`
Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na "trudne" zachowania dzieci w hotelach. Kampania "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko" jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie.
W hotelu zadowolenie gości jest najwyższą miarą sukcesu. Dlatego Hotel Przyjazny Rodzinie już od 2008 roku dba o wygodę, bezpieczeństwo i satysfakcję podróżujących rodzin z dziećmi, przeprowadzając niezależne audyty. "W przestrzeni publicznej, np. w hotelowej restauracji, każdy gość ma takie same prawa, bez względu na wiek. Niestety zdarza się, że w hotelach dochodzi do niezręcznych sytuacji takich jak krzyki, płacze, głośne rozmowy, bieganie między stolikami czy zaczepianie gości i obsługi. Podobnych "kłopotliwych" zachowań dzieci można zaobserwować w obiektach znacznie więcej" - mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
W ciągu 8 lat trwania konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie członkowie kapituły byli świadkami wielu niekomfortowych sytuacji zarówno dla obsługi, jak i dla gości. Pobyt w hotelu powinien być prawdziwie magicznym doświadczeniem. Dlatego właśnie w ramach kampanii HPR powstał nowy projekt edukacyjny: "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko", który ma pomóc w zrozumieniu hotelowego savoir-vivre`u rodzinom z dziećmi.
"Pokażemy, na co powinno się zwracać uwagę podczas pobytu w miejscach publicznych takich, jak recepcja, restauracje czy miejsca zabaw. Chcemy przede wszystkim zapoznać rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie. Wszystko po to, żeby wszyscy goście czuli się w hotelach dla rodzin w 100 procentach komfortowo" - podkreśla Violetta Hamerska.
Hotele w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:
Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ruszyła kampania:`Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko`
[2016-08-04 14:34 46.112.206.*]
Bzdura.Dzieci powinni rodzice wychować tak,aby zachowywały się jak trzeba i nie były upierdliwe dla innych,a jak coś nie tak z rodzinką,lub z rozwydrzonymi bachorami,to trzeba ich wyrzucić.Niech się nauczą i siedzą u siebie na wsi,bez względnie na narodowość i upajają się swym bezstresowym wychowaniem!A nie tworzyć jakieś bzdury.Nie umiesz się zachować-siedż w domu,czy to dorosły,czy dziecko-bo nie daleko jabłko od jabłoni.... odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Polak zwycięzcą w międzynarodowym
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sun & Snow: ferie zimowe będą
Handwritten Collection w planach 250 nowych
20 procentowy wzrost ilości wyjeżdżających na
Miniony rok udany dla
UE zniesie wizy dla obywateli Gruzji?
Ilu pasażerów skorzystało z usług linii Ryanair i easyJet w lipcu?
Czy można odmówić wypłaty odszkodowania po rezygnacji z wyjazdu spowodowanej śmiercią bliskich?
Korea Północna chce zwiększyć zyski z turystyki
Rainbow Tours publikuje marcowe wyniki
Linie lotnicze zmieniają zasady po katastrofie w Alpach
Egipt zamyka przedstawicielstwa turystyczne
Emirates i Heathrow nawiązały współpracę
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Katastrofa lotnicza we Francji
Jakie kierunki wybierają turyści Rainbow?
Polacy chętniej sięgają po napoje gazowane
Bułgarska turystyka przeżywa problemy
Piloci Lufthansy znów będą strajkować?
Paryskie restauracje pod kontrolą urzędników
Rośnie rynek hotelarski w Polsce. Czego się obawiają hotelarze?
Włoski chaos odstrasza turystów?