TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak kształtowała się sprzedaż w tygodniu sylwestrowym?

Czy ostatni tydzień 2015 roku przyniósł zmiany w poziomie sprzedaży wyjazdów turystycznych? Jak kształtowała się liczba klientów? Które kierunki były w tym tygodniu najczęściej wybierane?


Polski Związek Organizatorów Turystyki opublikował zestawienie dotyczące sprzedaży w polskich biurach podróży. Źródłem danych jest system rezerwacyjny Merlin X.

Zdaniem PZOT, w 53 tygodniu roku liczba klientów spadła o ponad 42% w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Szczegóły na poniższym wykresie.






W badanym okresie zanotowano istotny spadek sprzedaży imprez lotniczych o ponad 43%.






Najpopularniejszą destynacją 53 tygodnia okazała się Fuertaventura, na drugim miejscu Zakynthos, na trzecim - Burgas.






Cały raport dostępny jest tutaj:

Możesz także pobrać plik: turinfo_20160107_0000000067g3662x74hme5h0fpc474c4_booking_report_53_2015.pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
polski związek organizatorów turystyki merlin x system rezerwacyjny turystyka biuro podróże cele wyjazdów




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję